Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 15:53
Online: 82
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 4 / 4 )    »
Help, mijn katten plassen overal!

Mrliz

Quote door Tekkillaz

toch raar dat een hond die 2 weken bij ons op logé was en de bazin te pussy was om dat wel te doen, bij ons zindelijk is geworden he? (was een puppy van nog maar paar weken oud)

Maar nu moet ge is denken: wat heeft die hond geleerd? Dat 'm zindelijk moet zijn en buiten zijn plasje moet doen? 'k Denk dat 'm een schrik gepakt heeft in plaats van iets te leren, hij gaat het gewoon niet meer -durven- doen omdat 'm anders met zijn bakkes erin wordt gestompt. Da's niet zindelijk maken. Da's net hetzelfde als je die een pak rammel geeft wanneer 'm iets fout doet. Zo kan je echt een bange hond krijgen die op termijn agressief kan worden. Ik denk niet dat ze die techniek ergens aanleren op een hondenschool ofzo. Je kan een pup op véél beter manieren zindelijk krijgen, waardoor hij het ook echt leert, en niet leert van schrik te hebben.
24/03/10 15:23
Anko

Stinkt een hond of kat ook nie vreselijk als ge die me zen gezicht in zen pis steekt. En zeker als da lang haar heeft? Kzie het mezelf nie doen, als ge da daarna ne knuffel geeft fzo..
Maar kzou het zowizo nie over mijn hart krijgen.
24/03/10 19:22
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.160101 seconden.