| |
|
SheWantsUnderground
|
Hoi hoi!
Ik zou graag mijn haar kleuren (ik heb nu donkerbruin haar en wil graag dat het een 'diepere' kleur krijgt, met een rode schijn in). Ik wou dit eerst eens doen met een kleurshampoo.
Dus, ik ging naar de supermarkt en ging vol goede moed op zoek naar "kleurshampoo". Ik vond niets. Wel "shampoo voor gekleurd haar", maar het was mij niet duidelijk of dit shampoo is die extra verzorgend is voor haar dat permanent geverfd is, of letterlijk shampoo die je haar kleurt.
Heeft iemand ervaring met kleurshampoo en kan iemand mij een merk aanbevelen, zodat ik weet waar ik naar moet zoeken? Ik heb ook nog getwijfeld of ik zo'n fles "hennashampoo" zou kopen, maar dat was nogal een grote fles en ik weet niet wat het effect daarvan precies is...
Merci alvast
|
18/03/10 17:56
|
JuicyLove
|
whut? de winkels staat vol met kleurshampoo! er is teveel keus argh. Ik heb 2 keer een kleurshampoo van garnier gebruikt en euh ja nee die kleur is totaal nie wa er op het pakje staat (bij mij toch nie) dus da merk raad ik u nie aan van de rest weet ik niks.
|
18/03/10 18:02
|
Hellogloomy
|
Ga naar het kruidvat, daar vind je meestal alleen kleurenshampoo's. En je vind ze in de rek waar alle haarkleuren liggen, dat is duidelijk te zien ook staat er op alle verpakking heel duidelijk vermeld of het gaat over permanent, semi of kleurenshampoo. Mijn zus gebruikt er van Garnier, die hebben kleurenshampoo, koop dus geen "shampoo voor gekleurd haar" want dat zegt als genoeg voor wat dat te gebruiken is Lees gewoon goed de verpakking, want het moet er duidelijk opstaan.
|
18/03/10 18:03
|
Amnesys
|
Da zijn geen kleurshampoo's das permanente verf.. Alles wat ge moet mengen groeit uit en wast niet uit!
|
18/03/10 18:04
|
SheWantsUnderground
|
Ik zag 10 000 shampoos staan, maar echt geen kleurshampoo!
Shampoo voor vettig, droog, blond, bruin, rood en geverfd haar, maar geen kleurshampoo, of toch niet dat duidelijk op het flesje stond...
Ben ik zo blind?
|
18/03/10 18:04
|
MemDjay
|
Je kan je haar niet echt 'permanent' verven met die van de supermarkt of kruidvat.
De kleur wordt na een tijdje sowieso doffer, valer - je eigen kleur komt er weer door.
- Nu kan je best als je voor een lichtere kleur gaat wel een degelijk merk kopen,
en zorgen dat de overgang van gewenste kleur niet té groot is.
Maar dat is bij jou dus ook niet t geval.
Ik persoonlijk ben altijd tevreden van l'oreal kleuringen
|
18/03/10 18:05
|
SheWantsUnderground
|
Awel ja, voor alle duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar permanente haarkleuring (dat dat meestal in van die kartonnen verpakkingen zit, en dat je moet mengen).
Daar staan de winkels inderdaad vol van.
|
18/03/10 18:06
|
MemDjay
|
* shampoo voor gekleurd haar is dan zoals ze zeggen; permanente verf
daar zit de oplossing bij, de verf, handschoenen, gebruiksaanwijzing, en een verzorgingsproduct voor 2 wasbeurten erna, dit alles binnen een prijs van 10 euro. Vind ik best een koopje.
Dit is wat jij bedoelt kleurshampoo denk ik, eender welk merk.
+ verder nog zeggen dat alle 'as' tinten (staat op het doosje vermeld) meer natuurlijk ogen.
Dus ipv bv de tint 'diep rood' te nemen, kun je beter kastanje bruin nemen ^^
succes ermee
|
18/03/10 18:08
|
MemDjay
|
oh, dan weet ik het nie en is mijn comment totaal nutteloos
|
18/03/10 18:08
|
Cave
|
Kleurshampoo moet ge natuurlijk ook ni gaan zoeken tussen de gewone shampoo.
Hoewel in't Kruidvat staan die daar toch bijna naast ze.
En daar is toch wel serieus veel kleur in.
Ik heb daar bijna alle kleuren gehad, die er in bestaan. :' )
|
18/03/10 18:09
|
SheWantsUnderground
|
Ik had al paar maanden geleden iets op 't forum gelezen van een meisje dat haar haar had gekleurd met kleurenshampoo (dus een soort van gewone shampoo, veronderstel ik, met pigment in). Dat gaat er inderdaad na een paar wasbeurten uit...
|
18/03/10 18:11
|
DaysOfRegret
|
kleurshampoo is voor mijn haar nie krachtig genoeg, al gietek daar honderd buskes over -.-
|
18/03/10 18:15
|
SheWantsUnderground
|
Oké, ik ben tot de conclusie gekomen dat hetgeen wat ik eigenlijk bedoel met "kleurshampoo" een kleurspoeling is. Misschien is die term wat duidelijker.
|
18/03/10 18:15
|
Hellogloomy
|
Ik zag 10 000 shampoos staan, maar echt geen kleurshampoo!
Shampoo voor vettig, droog, blond, bruin, rood en geverfd haar, maar geen kleurshampoo, of toch niet dat duidelijk op het flesje stond...
Ben ik zo blind?
je moet niet bij de shampoos kijken, je moet bij de haarverfdoosjes kijken
|
18/03/10 18:16
|
lean
|
Casting van L'Oreal ofzo moet ge gebruiken .. Gij zijt bij de shampoo's om u haar te wassen gaan zien, das ni om u haar te kleuren eh, das om erna te gebruiken zodat het 'goed' blijft ..
|
18/03/10 18:23
|
Kuraudea
|
ga naar het kruidvat daar hebt ge een hele muur vol
|
18/03/10 18:23
|
SheWantsUnderground
|
Maar ik bedoel niet van die (permanente) haarverf om te mengen e. Da weet ik ook wel dat er in elke supermarkt daar een muur van vol staat.
|
18/03/10 18:26
|
Justpurrrfect
|
Ik heb geen idee wat je bedoelt maar als je
je haar wlt kleuren => kijk naar de kartonnen dozekes met vrouwenhoofden op
je gekleurd haar wilt wassen => kijk naar shampoo's voor gekleurd haar. En shampoo verft uw haar nooit.
|
18/03/10 18:26
|
lean
|
Casting van L'Oreal is niet permanent en die moet ge ook mengen ..
|
18/03/10 18:30
|
Cave
|
Bij kruidvat is't het merk 'Live' .. En das gewone kleurspoeling.
Dus daar hoeft ge niks voor te mengen.
|
18/03/10 18:31
|
| |
|