Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 15:47
Online: 82
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 4 / 4 )    »
Haar kleuren

lostbutfound

Ga naart kruidvat, zoek iemand die daar werkt en vraag:
' waar kan ik ergens de kleurspoelingen vinden?'
11/11/10 17:33
Amnesys

Quote door FWS
Hoe permanent is permanent? Is dat echt tot het er uit groeit?

jup
11/11/10 18:45
Saraswathi

Seg bestond er vroeger nt zo van die oranje? flesjes met zo van die 'getekende' meiskes op.
Volgens mij was dat zo'n kleurspoeling.
ze maakten er vroeger reclame over op den tv. heb dat al jaren nt meer gezien. of heb ik dat gedroomd? =' )
14/11/10 15:42
Amnesys

Nee, da was van l'oreal maar da werkte echt slecht.. Een vriendin van mij heeft dat ooit is geprobeerd en die kreeg ipv bruin haar, ros haar :p

14/11/10 20:24
Shakespaere

Die oranje van loréal was de enige kleurshampoo die er bestond
die is nu uit de rekken gehaald om een of andere reden
en nu vind je in het kruidvat ed. GEEN kleurshampoo's meer
alleen permanente verf, en ja ze zijn allemaal permanent
01/12/10 20:14
drivemetoldn

Quote door Shakespaere
Die oranje van loréal was de enige kleurshampoo die er bestond
die is nu uit de rekken gehaald om een of andere reden
en nu vind je in het kruidvat ed. GEEN kleurshampoo's meer
alleen permanente verf, en ja ze zijn allemaal permanent

niet waar hoor, ik heb een maand or so geleden een gewone kleurspoeling gekocht bij kruidvat en die kleur verlicht gewoon bij elke wasbeurt totdat ze er na een maand of 2/3 volledig uitgewassen is.
08/12/10 17:14
Vierge

Ik zou naar de kapper gaan. Je betaalt wel meer, maar je hebt meer kans dat de kleur echt is wat je wil, en als je een niet-permanente kleuring vraagt, ben je zeker dat je dat krijgt.

09/12/10 15:05
Ellun

Auh, bah, ik wil net t zelfde doen, ook met een rode schijn
maar kben bang dat da na een tijdje een heel ander kleur gaat zijn dan da k wou :(
allee, na een paar keer gewassen te hebben :)

+ ik was mijn haar zowat elke dag...
18/01/11 16:59
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.083149 seconden.