| |
|
J72826
|
Toffe situatie!
Ik heb mijn huisgenoten al min of meer overtuigd om de kat binnen te nemen, maar ik vroeg me af hoe ik nu kan ontdekken of die kat inderdaad achtergelaten/weggelopen is. Ze ziet er niet onverzorgd uit. Maar ze loopt wel constant rond hier. En ze is blijkbaar niet gesteriliseerd.
Ik weet niet of kattediefstal bestaat, maar ik wil geen ruzie met de buren.
Misschien nogal durrrr, maar hoor gewoon eens rond? Je kan ook A4'tjes ophangen met een beschrijving van de poes op in de buurt, maar misschien vind je dan te snel naar je zin de eigenaar haha?
|
18/03/10 19:34
|
Seth
|
RIGHT.
Ik dacht aan met een alcoholstoft op een effen bandje 'VAN WIE IS DEZE KAT?' te schrijven. Want zo'n medailloneke doen ze misschien niet open.
En dan kunnen ze kei cool terug converseren met een halsbandje met 'van mij' op. Ik lees dat dan en giechel een beetje. Ik besluit nog een bandje te gaan kopen en terug te sturen. 'Wie ben jij?' een dag later krijg ik dan antwoord. Na een week of twee heen en weer ge postkat, spreken we dan af. Die persoon blijkt de man van mijn dromen te zijn. Hij glimlacht, ik glimlach terug en we zijn eeuwig samen en krijgen 2 baby's en adopteren er 1. een negertje. Uit Uganda.
ik lig hier redelijk dubbel met die uitleg :' )
|
18/03/10 21:44
|
MetalGirl
|
btw doe dat gewoon wel in zo een buisje, dat kost heel weinig.
bij onze kat is dat er 2 maal afgevezen geweest. zeker als die kat echt van iemand is gaan die ineens zien dat die een bandje heeft en dan kijken of er een telefoon nummer bij staat. dan heb je ook geen kans dat random grapjassen je bellen of stiekem beweren dat het hun kat is
|
18/03/10 22:22
|
MilkandCookies
|
wij hadden hier ook voortdurend katten die bij ons kwamen, gaven die dan eten en die bleven hier dan wat. Soms mochten ze binnen in de garage, achterkeuken en gang lopen (niet verder wnt mn broer heeft een allergie eraan). Ook 1 kat gehad die bevallen was, we hebben die een houten hokje gemaakt, ze is bevallen in de tuin, maar daarna haar jongeren daarin gedragen...
laatst hadden we een katje, kwam hier ook veel, maar kwam niet overeen met de andere katten dus zat nooit binnen en liep altijd buiten rond, soms in het tuinhuis. Toch ook eten beginnen geven ed. Na een half jaar kwamen onze overburen eens voorbij en ja blijkbaar was dat hun kat geweest (gekregen van een mens die naar het rusthuis ging enz.), de ouders waren blij dat ze ervan af waren, maar die kindjes vonde da ni zo plezant. Nu ja, ben blij da die mense die kat ni egt meer terug woude, tis egt een schatje
|
18/03/10 22:25
|
J72826
|
Cool story brah
|
19/03/10 00:55
|
ikbenlara
|
:' )
Dit is de 'vertel je aandoenlijkste kattenverhaal'-topic!
Delen maar
|
19/03/10 14:49
|
StJuttemis
|
RIGHT.
Ik dacht aan met een alcoholstoft op een effen bandje 'VAN WIE IS DEZE KAT?' te schrijven. Want zo'n medailloneke doen ze misschien niet open.
En dan kunnen ze kei cool terug converseren met een halsbandje met 'van mij' op. Ik lees dat dan en giechel een beetje. Ik besluit nog een bandje te gaan kopen en terug te sturen. 'Wie ben jij?' een dag later krijg ik dan antwoord. Na een week of twee heen en weer ge postkat, spreken we dan af. Die persoon blijkt de man van mijn dromen te zijn. Hij glimlacht, ik glimlach terug en we zijn eeuwig samen en krijgen 2 baby's en adopteren er 1. een negertje. Uit Uganda.
Nice!
|
25/03/10 18:30
|
Ayel
|
laatst hadden we een katje, kwam hier ook veel, maar kwam niet overeen met de andere katten dus zat nooit binnen en liep altijd buiten rond, soms in het tuinhuis. Toch ook eten beginnen geven ed. Na een half jaar kwamen onze overburen eens voorbij en ja blijkbaar was dat hun kat geweest (gekregen van een mens die naar het rusthuis ging enz.), de ouders waren blij dat ze ervan af waren, maar die kindjes vonde da ni zo plezant. Nu ja, ben blij da die mense die kat ni egt meer terug woude, tis egt een schatje
Hmm, moest iemand in de buurt onze kat zo "afpakken" zou ik daar toch nie mee kunnen lachen
|
25/03/10 20:26
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|