Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 15:45
Online: 85
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 2 / 2 )    »
Gestolen materiaal.

pittaman

Nu dacht ik toch dat ge die artiekelen te koop aanbood hier :D
20/03/10 12:15
VoMiCa

That sounds like a case for Veronica Mars
20/03/10 13:53
CARDIAC

de klootzakke
20/03/10 22:14
plonserd

Quote door Justpurrrfect
Nooit waardevolle voowerpen achterlaten in een auto. Nooit.

jij kent dat niet he, 'gaan optreden'..wa moete doen, uw gitaar en uw cd's in uw gat steken na uw show?
21/03/10 11:20
pittaman

Ge moet ze gebruiken als stoel!

Vandaag in de krant stond nog iets over een groepke wiens gitaren gepikt waren, maar daar was het uit het repetitiekot.

Mja, in uw auto zit het sowieso een beetje onveilig natuurlijk. Voor twerk mogen wij daar ook ons laptops niet achterlaten. Feit is dat ge het dieven zo moeilijk mogelijk moet maken en dat men er blijkbaar altijd vanuit gaat dat als ze iets pikken dat het dan uw eigen schuld is.

Bijzonder jammer eigenlijk.
21/03/10 11:41
Psychosocial

Quote door plonserd

jij kent dat niet he, 'gaan optreden'..wa moete doen, uw gitaar en uw cd's in uw gat steken na uw show?

Na een optrede zet ik mij toch ook meetsal erges waar ik ze int oog kan houden of vlak naast mij staan hoor, nujah in de mate van het mogelijke natuurlijk.
21/03/10 12:52
Kameleon

Quote door VoMiCa
That sounds like a case for Veronica Mars

:' )

OT: Das zwaar kut amai. Khoop voor u dat de politie ze snel terugvindt. Kans is mss klein, ma ge weet mr nooit he.
23/03/10 10:49
Seth

ik voel me ineens al nie meer "zo" slecht dat ze "maar" m'n laptop (en rugzak) hebben gepikt...
Dit suckt echt wel.. zeker als bandje, het budget is meestal al nie zo groot, en zoiets komt dan wss echt wel hard aan o_O

ik hoop da er nog iets van terug gevonden wordt..
26/03/10 11:57
nor

Quote door pittaman
Ge moet ze gebruiken als stoel!

Vandaag in de krant stond nog iets over een groepke wiens gitaren gepikt waren, maar daar was het uit het repetitiekot.

Mja, in uw auto zit het sowieso een beetje onveilig natuurlijk. Voor twerk mogen wij daar ook ons laptops niet achterlaten. Feit is dat ge het dieven zo moeilijk mogelijk moet maken en dat men er blijkbaar altijd vanuit gaat dat als ze iets pikken dat het dan uw eigen schuld is.

Bijzonder jammer eigenlijk.

Ging over Steak Number Eight, geloof ik :D
29/03/10 22:28
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.039712 seconden.