Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 15:41
Online: 81
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 5 / 5 )    »
zakgeld

yourtreasure

Quote door far
Is het trouwens nie belangrijk dat ge onze leeftijd ook weet? allez, het bedrag is daar toch wat van afhankelijk..

Neen, we hebben alleen het bedrag en de naam nodig, verder mogen we er niks in verwerken. Daarom dat ik zeg dat deze taak nutteloos is, hier kunnen we toch geen fatsoenlijke statistieken van maken hé :D .
Ma merci allemaal!
19/03/10 06:59
vloppi

ja ik vind 100 euro per week ook superveel hoor, da heb ik echt nog noooooit gehoord.
Tenzij gij 1 of andere allergie hebt waardoor ge enkel glutenvrij moogt eten ofzo :D
19/03/10 15:23
SheWantsUnderground

Catharina

30 euro/maand

't Is niet altijd zo en ook niet op een vast moment, maar meestal komt het er wel op neer dat mijn ouders af en toe een beetje geld (soms 10 euro, soms 20 euro, soms 50) op mijn rekening zetten. Afhankelijk van hoeveel er nog op mijn rekening staat. :p Als ik wegga geven ze mij ook vaak wat "drinkgeld" mee. Dus laat ons zeggen dat ik 30 euro per maand krijg van zakgeld.
20/03/10 12:04
«    ( 5 / 5 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.030757 seconden.