| |
|
elle1
|
Ik ga normaal op kot volgend jaar, maar nu had ik pas een vriendin iets horen vertellen over een peda. Ik heb al informatie willen opzoeken op internet en heb ook een beetje uitleg gevonden, maar ik vind niets over peda's die zich in Antwerpen bevinden.
Heeft iemand hier misschien extra informatie over(eventueel voordelen en nadelen ofzo) , of een link naar de site van een peda (gelegen in antwerpen) ?
thank you.
|
17/03/10 21:40
|
Jolene1
|
ik weet niet of er peda's zijn in antwerpen..
|
17/03/10 21:44
|
oldman
|
bedoelt ge effectief een peda of een residentiële home?
|
17/03/10 21:46
|
Niet
|
er zijn geen gesubsidieerde koten in antwerpen vrees ik...
in leuven, brussel of gent zijn ze wel te vinden
|
17/03/10 21:51
|
pherrygers
|
voor UA-studenten wel dacht ik, denk in de koningstraat
|
17/03/10 22:00
|
elle1
|
Dat is een heel nuttige site, maar het probleem is dat ik naar de hogeschool ga (sorry, vergeten te vermelden)niet naar de Universiteit.
Toch alvast bedankt!
|
17/03/10 22:12
|
jesss
|
tja peda hangt toch altijd af van de school waar je naartoe gaat, dacht ik?
Dus gewoon op de site van je hogeschool kijken?
|
17/03/10 22:27
|
kweliknie
|
tja peda hangt toch altijd af van de school waar je naartoe gaat, dacht ik?
Dus gewoon op de site van je hogeschool kijken?
Hier bij ons hangt geen enkele peda af van de school?
|
17/03/10 22:55
|
jesss
|
ah oke dan
|
17/03/10 23:16
|
Kirrr
|
Bij ons hangt de peda toch ook vast aant school ze...
Zit op de hoge school in Vorselaar en daar kunde dus op peda gaan....
Ik zit daar zelf ni, vind da ook vrij nutteloos maar das iedereen zijn keuze (ik rij gewoon naart school me auto of bus, das helemaal ni zo ver en wij hebben kei veel uren en dagen vrij, dus mensen van de peda gaan meer over en weer dan iets anders, aangezien stageplaatsen ook nog is vasthangen aan u woonplaats moete dus ook as ge stage hebt naar huis en kunde ni op de peda blijven) Maar kan me voorstellen da voor sommige peda wel handig is.
Peda is bij ons dus, ge huurt een 'klein' kamerke (plaats voor enkel bed, bureauke en der is ne wasbak, én een paar ingemaakte kasten, prijs ligt hoog genoeg vind ik zelf...
Der is per gang een toilet en nen douche
Ge hebt een gemeenschappelijke ruimte waar da ge tv kunt kijken, spellekes spelen, eten,...
Maar ge moogt maar op 1 of 2 dage bezoek hebben op de peda, ge moet voor een bepaald uur binnne zijn in de peda, en as ge wa later bent moete altijd opvoorhand toestemming vragen
Ge krijgt daar dus ook controle...
Das zowa al wa ik daar van weet.
Dus ik denk da ge best eerst u school en richting kiest en dan kan de school uw el vertelle of ge daar in de buurt op peda kunt ofni.
Bij ons ligt de peda dus opt zelfde terrein als de school.
We hebben een hoge school, middelbaar en lageschool op hetzelfde terrein, en daar ligt dus ook de peda.
|
18/03/10 14:15
|
Lauww
|
Er zijn bij mijn weten geen peda's in Antwerpen, enkel voor de unief.
|
19/03/10 11:26
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|