| |
|
| volwassen vrijwilliger voor interview gezocht (opgelost) |
DeadButterflyChaser
|
Hey,
samen met twee medestudenten moet ik een groepswerk maken in mijn eerste jaar psychologie.
We moeten daarbij een volwassene met inwonende kinderen ondervragen over hun kindertijd en de interactie met hun ouders.
Nu is mijn vraag of een van jullie daaraan wil meewerken of iemand kent die dat wel wil doen.
Omdat we in Leuven studeren zou het makkelijk zijn die persoon in deze studentenstad te interviewen.
Het zal ongeveer een uurtje duren en het zal vertrouwelijk gebeuren, wij mogen geen persoonlijke gegevens vermelden.
Mochten iemand interesse hebben, gelieve dan snel iets te laten weten!
Alvast bedankt!
|
17/03/10 20:41
|
Janou
|
Haha u zit precies in mijn jaar.
|
17/03/10 21:58
|
Avgrund
|
Ja ik zoek ook iemand met hetzelfde profiel voor hetzelfde onderzoek
|
17/03/10 23:12
|
Prince
|
het mag wss geen grote familie zijn gwn? Allezja, volwassen zoon die thuis woont en kleine zusjes eeft bv?
|
17/03/10 23:30
|
paardm3n
|
Haha, wist gelijk waarover het ging toen ik de topictitel zag
|
18/03/10 10:20
|
Fernando
|
Moeten die kinderen niet een bepaalde leeftijd hebben ofzo? Als ik u was zou ik echt alle criteria vermelden, anders zit ge op't einde te sukkelen. Nu weet ik ook niet of ik u kan helpen he.
Ohja, wij hebben dat toen gefixt door op een kleuterschool naar de directie te gaan om te vragen of we ouders mochten aanspreken, en ik denk dat het ouder 3 was die al toehapte.
(dat was die kleuterschool links als het ge het PDS uit komt)
|
18/03/10 11:06
|
Onvoorspelbaar
|
Eigenlijk zoekt ge gewoon een gezin? een mama & een papa die kinderen hebben ? of zoekt ge oma-opa/mama-papa/kinderen.
En studeren in leuven, er rijden treinen genoeg he om u te verplaatsen
voor de rest kan ik u ni helpen, pak iemand van uw familie of mag da ni?
|
18/03/10 11:07
|
DeadButterflyChaser
|
Moeten die kinderen niet een bepaalde leeftijd hebben ofzo? Als ik u was zou ik echt alle criteria vermelden, anders zit ge op't einde te sukkelen. Nu weet ik ook niet of ik u kan helpen he.
Ohja, wij hebben dat toen gefixt door op een kleuterschool naar de directie te gaan om te vragen of we ouders mochten aanspreken, en ik denk dat het ouder 3 was die al toehapte.
(dat was die kleuterschool links als het ge het PDS uit komt)
De kinderen moeten geen bepaalde leeftijd hebben, enkel inwonen. Ze mogen zelfs op kot zitten, dus dat waren ook alle criteria.
Goed idee om naar die kleuterschool te gaan, misschien doen we dat nog wel.
Eigenlijk zoekt ge gewoon een gezin? een mama & een papa die kinderen hebben ? of zoekt ge oma-opa/mama-papa/kinderen.
En studeren in leuven, er rijden treinen genoeg he om u te verplaatsen
voor de rest kan ik u ni helpen, pak iemand van uw familie of mag da ni?
We zoeken een volwassene met inwonende kinderen meer niet. Gewoon zoals het er staat. Opa en oma zijn overbodig, want die hebben waarschijnlijk geen inwonende kinderen meer.
Het probleem is dat we allemaal ergens anders wonen, daarom dat Leuven het beste afspreekpunt is.
Het mag ook geen dicht familielid zijn.
|
18/03/10 13:48
|
DeadButterflyChaser
|
.
Het probleem is dat we allemaal ergens anders wonen,
best ik bedoelde eigenlijk ver van elkaar.
|
18/03/10 14:11
|
explosionsinthesky
|
wel, ik woon bij mijn ouders, en mijn broer is recent gescheiden en woont ook terug thuis, met zijn 3 kinderen. dus heb je grootouders, vader en tante samen met 3 kleine kindjes (tweeling van 3, meisje van 4)
maar ik woon in antwerpen
|
18/03/10 17:22
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|