| |
|
naughtygames
|
Wij moeten voor MO een hele map vol met flyers enz. afgeven na de Paasvakantie. Nu mag er niets van het internet komen en het moet allemaal te maken hebben met de thema's die wij besproken hebben tijdens de les. (Allemaal instrumenten, metallica, Eric Clapton, opera, musical,..) Voor de mensen die muziekschool doen is dat natuurlijk supergemakkelijk, die nemen gewoon alle flyers van daar mee, maar ik bespeel dus geen enkel instrument en ik vind echt niéts. Het enige wat ik tot nu toe heb is een brochure over Madame Butterfly en een flyer van een fuif waar Milk inc. ook op speelde (Milk inc. hebben we ook kort besproken. )
Nu vroeg ik me dus af of er mensen zijn die flyers hebben die te maken hebben met muziek, of mensen die naar de muziekschool gaan en aan zo'n flyers kunnen geraken en die mij die willen opsturen. (PM voor adres uiteraard.) Als het nodig is, wil ik uw postzegels wel betalen. Als iemand krantenknipsels heeft: Dat is ook welkom.
|
17/03/10 20:05
|
pijlbord
|
Loop dan gewoon een muziekschool/cultureel centrum binnen?
Ze gaan u daar niet buitensmijten he.
|
17/03/10 20:09
|
ViolentRed
|
volgens mij hebt gij hetzelfde boek als ik had voor MO
maar sorry ik kan je niet helpen
|
17/03/10 20:09
|
naughtygames
|
@pijlbord, het probleem is, de dichtsbijzijnde muziekschool is wel redelijk ver weg. Er is er wel eentje die in de buurt is, maar daar zitten al mensen die bij mij in de klas zitten, en je mag niet dezelfde flyers hebben omdat mijn lerares dan denkt dat we elkaar geholpen hebben. Dus bij de muziekschools in de buurt kan ik al niet gaan bedelen. En naja, die ver weg, mijn ouders willen mij niet brengen. Ik ga misschien wel eens een e-mail sturen naar het cultureel centrum Hasselt, en dan maar hopen dat die mij een brochure ofzo willen opsturen..
Maareugm, als er iemand nog iets heeft...
|
17/03/10 20:17
|
pijlbord
|
Mja, ik snap het wel ze. Ik moet iets vergelijkbaar doen en het is idd niet makkelijk om genoeg folders te verzamelen.
Gewoon met een paar vriendinnen er een uitstapje van maken en zoveel mogelijk locaties afgaan? Zo hebben wij het ook gedaan. Anders moet ge zo helemaal alleen heel t stad rond lopen
|
17/03/10 20:19
|
infinityonhigh
|
haha, ik heb da boek ook, ad fundum ofzo? :' )
kunt ge geen flyer nemen vd musical van de notre dame? 't is ne flyer van ne musical, dusja ;p
|
17/03/10 20:22
|
xRauwrr
|
in het jeugdhuis liggen ook vaak flyers en boekskes, allez bij ons toch
|
17/03/10 20:26
|
Frannxx
|
Bibliotheken? Culturele centra? Stadsschouwburg?
|
17/03/10 21:05
|
naughtygames
|
ja, ad fundum inderdaad. ik vind dat echt een idioot boekje. het jeugdhuis enzo zal ik ook eens gaan kijken, merci voor de tip! (Maar is dat meestal niet alleen hedendaagse muziek? Ik moet ook redelijk veel opera enzo hebben. )
ik ga na school het telefoonnr. van het cultureel centrum zoeken btw.
|
18/03/10 07:18
|
plonserd
|
kunt ge niet gewoon zeggen 'fuck off met uw achterlijke opdracht'..
wat is daar nu het nut van, ze zouden zich beter bezighouden met muziekles geven ipv debiele taken uit te delen.
|
18/03/10 09:29
|
osculum
|
kunt ge niet gewoon zeggen 'fuck off met uw achterlijke opdracht'..
wat is daar nu het nut van, ze zouden zich beter bezighouden met muziekles geven ipv debiele taken uit te delen.
En het is inderdaad wel een héél erg debiele taak.
|
18/03/10 11:14
|
a7x
|
idd @ die 2 boven mij :' )
|
18/03/10 15:00
|
naughtygames
|
Ik vind de taak ook nogal overbodig, maar die telt voor 60% mee met uw eindpunten. En om nu met een buis voor MO thuis te komen..
|
18/03/10 16:16
|
plonserd
|
dan legt ge uit vanwaar die buis komt.
ze gaan u niet laten zitten voor MO ze :' )
|
18/03/10 16:49
|
naughtygames
|
En dan zeggen mijn ouders 'Oh, dus ge hebt die buis niet gehaald omdat ge het niet kon, maar omdat ge gewoon te lui waart?' Ik zal wel niet moeten blijven zitten, maar mijn ouders draaien wel door als ik met een buis thuiskom.
|
18/03/10 17:09
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|