| |
|
Followmehome
|
Ik denk niet dat ze het begrijpt.
Seriously er wordt een vergelijking gemaakt met een spelpramma (demol) en met een ander gelijkaardig spelprogramma (de kinderpuzzel - waarover het topic gaat) dan mag ik toch zeggen dat ik ze idd gelijkaardig vind maar dat ik de kinderpuzzel niet goed vind uitgewerkt ffs seg.
|
17/03/10 19:57
|
CARDIAC
|
ik kan er ni aan doen ma altijd als ik de titel "kinderpuzzel" hoor moet ik altijd aan een gore orgie denke van een of andere pedofiel
|
17/03/10 20:11
|
Onvoorspelbaar
|
Seriously er wordt een vergelijking gemaakt met een spelpramma (demol) en met een ander gelijkaardig spelprogramma (de kinderpuzzel - waarover het topic gaat) dan mag ik toch zeggen dat ik ze idd gelijkaardig vind maar dat ik de kinderpuzzel niet goed vind uitgewerkt ffs seg.
Ik vind het programma toch totaal niet op de mol lijken? Een valsspeler ontdekken is toch nog iets anders dan kinderen bij ouders linken. De mol moest dingen saboteren, dat is hier ook niet het geval. De enige 'gelijkenis' is mss het invullen van de puzzel (hoewel , bij de mol vallen de kandidaten die het slechts presteren af, dat is hier toch ook niet het geval, mercator lijkt dan ook op de mol en de kinderpuzzel? ). Ze moeten hier ook opdrachten doen maar ze kunnen elkaar niet saboteren. Dus inderdaad, ik begrijp niet wat de link is tussen programma's of waarom ze op elkaar lijken.
|
18/03/10 11:11
|
elegy
|
Dat is zoals zeggen dat Blokken, De Pappenheimers, het Rad van Fortuin, de Canvascrack allemaal hetzelfde zijn, omdat het telkens om een quizprogramma gaat. Dat is een beetje simpel hé, meisje.
|
18/03/10 14:05
|
Followmehome
|
ach het is misschien best te stoppen deze discussie want aangezien we niet van standpunt gaan veranderen heeft dit geen nut.
(Ik was trouwens niet diegene die de vergelijking maakte maar bon)
"hé meisjes."
|
18/03/10 14:20
|
Rudebwoydonkeypunch
|
De mol was intriges, verraad, spanning en coole spellekes... Niet met kinderen ;p
|
18/03/10 18:46
|
elegy
|
Hopelijk snapt ze het nu.
|
19/03/10 12:16
|
Followmehome
|
Hopelijk snapt ze het nu.
stfu serieus.
|
19/03/10 17:32
|
Onvoorspelbaar
|
reactie trekt idd op geen kloten. Een forum dient om te discussiëren niet om elkaar persoonlijk ff aan te vallen.
|
21/03/10 13:05
|
Onvoorspelbaar
|
hmm ik woud e hele post quoten , mislukt dus.
|
21/03/10 13:06
|
Followmehome
|
reactie trekt idd op geen kloten. Een forum dient om te discussiëren niet om elkaar persoonlijk ff aan te vallen.
Wel ja idd je zegt het zelf niet om elkaar persoonlijk aan te vallen en dat is net wat jullie wel doen " hopelijk begrijpt ze het nu " alsof ik een debieltje ben die niet kan lezen?
Vandaar de "stfu serieus" omdat ik enkele post daarboven had gezegd dat ik geen zin had in een discussie over iets dat totaal niets te maken heeft met het topic en waar ik ook geen zin had aangezien ik niet diegene was die over "de mol" begon maar dat schijnen jullie niet te begrijpen. En bij die "stfu serieus" wou ik even mijn ongenoegen uiten aangezien ik het vrij beu ben om elke keer te reageren over iets dat zoals ik al enkele keren zei géén zin heeft.
|
21/03/10 13:20
|
Onvoorspelbaar
|
@followmehome, ik reageerde dan ook niet op jouw stfu maar op de post van elegy, ik wuo jou hele post quoten zoals ik hierboven zeg.
|
21/03/10 15:39
|
elegy
|
Nooit gedacht dat Sam bij de puzzel zou horen en Julie de dochter zou zijn van het oranje team. Daar gaat mijn pronostiek!
|
21/03/10 21:21
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|