| |
|
| Datum : |
19/03/10 20:00 |
| Locatie : |
Déjà vu Neerpelt |
| Type : |
Fuif |
| |
Aanwezigen : 12
|
bazing , girafje , jmbvva , killxourxmemory , lalaXland , Loreshit , MemDjay , Obe , Panicinmypants , sample , tobyplus8 , Yanneex
|
|
|
|
sample
|
19/03/'10 :: La Ruta Del Sol @ Déjà vu (Neerpelt)
Niet zo lang geleden verloor Neerpelt een locatie waar elke liefhebber van elektronische muziek zich helemaal kon uitleven. Niet zo lang geleden… maar toch voelen we allemaal een leegte in onze muziekcultuur. Gelukkig voor jullie blijven wij niet bij de pakken zitten. Met La Ruta Del Sol brengen we jullie minimal en technobeats van de bovenste plank.
Op 19 maart zal de eerste editie doorgaan in de Déja Vu in de Stationsstraat in Neerpelt. Op de line-up staan Double U Jay , Roean , Afrodisiak , Sample en Bennylava . Zij zullen een nacht vol kwalitatieve muziek verzekeren. Voor slechts €2 ben je binnen en krijg je je broodnodige dosis decibels.
We hopen jullie allen te mogen verwelkomen om van de eerste editie een succes te maken...
Grafische ontwerp: Jelle Martens
|
16/03/10 05:44
|
HarigeHarry
|
zeker aanwezig, 1 dag na mijn verjaardag !
|
16/03/10 19:45
|
sample
|
zeker aanwezig, 1 dag na mijn verjaardag !
Dan ga ik u ook nog eens zien x
|
17/03/10 07:05
|
Loreshit
|
op mijn verjaardag @ Jana
|
17/03/10 13:33
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|