Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
08/02/12 15:43
Online: 113
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 5 )    »
Suggesties voor extra vip-opties ?

Morthagg

Ondertussen zouden de meesten gemerkt moeten hebben dat hun stats compleet zijn gaan lopen, en dat dat nu onderdeel uitmaakt van het vip-pakket. En er zijn er waarschijnlijk een hoop die daar erg ambetant over zijn, zoals ik was toen ik het zag. Immers, ze geven ons die gigantische hoop grafiekjes, en vanaf dat we er gewend aan waren nemen ze ze terug af?
Vervelend.
Maar na heel even terug tot mijn zinnen te zijn gekomen zie ik ook wel in dat dat helemaal niet zo onlogisch is, immers: het is nog steeds de onderliggende bedoeling van Noxa om wat geld op te brengen en dus vip zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Het is niet de bedoeling om alles in de schoot geworpen te krijgen, het is alleen zo opvallend vervelend omdat we de indruk hebben dat het ons weer terug "afgenomen" wordt, terwijl we net coole extratjes bij hadden gekregen.
Nu, ik denk dat iedereen die wat verder kijkt dan zijn porfielstats lang zijn dat ook wel weet, maar je kiest er zelf voor om er ambetant over te blijven natuurlijk.

Nu, genoeg gezever, wat ik eigenlijk met dit topic wou voorstellen waren nog extra dingen voor de vip-optie, aangezien ik denk dat zelfs mét stats, het toch misschien niet aantrekkelijk genoeg is. Dan focus je enkel op de mensen die vip nemen om dingen die ze zélf zien: namelijk wie er op hun profiel komt etc, en de reclame.
Ik stel dan voor om ook te focussen op de mensen die graag iets aan hun uiterlijk van hun profiel doen. Namelijk, extra foto's. Stats en verschillende foto's op mijn profiel, dat is wat ik het aangenaamst vond aan vip. Ik stel niet voor om weer terug te gaan naar de 1 foto voor viplozen, maar ik denk dat het misschien wel zou gaan om de niet-vips te beperken tot 25 à 30 foto's, en de vips de huidige limiet (ik weet niet hoe veel dat is.. 49? 50?) te geven. Ikzelf heb best genoeg aan 25 foto's, maar ik denk dat velen die vroeger vip hadden steevast gebruik maakten van het maximum en het plezant vonden, en het er dus nu misschien terug voor over hebben.

Ik ben me bewust van het feit dat dit onpopulair kan zijn aangezien er dan weer een "cadeautje" wordt afgenomen, maar in tegenstelling tot de stats behouden we hier bijna de helft van wat we hadden.. wat genoeg is voor veel mensen, geloof ik.
Vandaar, mijn voorstel.

Voor het volk dat de tekst te lang vindt:
Niet-vips beperken tot 25 foto's, de huidige hoeveelheid foto's in het vippakket steken. Focussen op breder publiek, daardoor. Tada.
15/03/10 21:25
Faith

Ik vind het feit dat je geen reclame ziet als je VIP betaalt anders ook wel een extra :p
Juist daarom betaal ik, dat van die stats had ik niet echt opgemerkt.. Maar ben ook niet echt actief geweest op Noxa de voorbije paar dagen.

Maar dat van die foto's vind ik idd een goed plan.. :)
15/03/10 21:28
Lauww

Bwub, dan wordt er weer afgepakt wat we net gekregen hebben hé.. Ik wil sowieso stats, dus blijf sowieso vip... En ik geraak zelfs niet aan 25 vipfoto's, dus voor mij maakt het niet uit. :p

Edit: ik vind het wel stom dat vip enkel nog via sms betaalbaar is.. Maar da's dan weer een andere discussie..
15/03/10 21:29
ChewChewMelon

Misschien ook een limiet aan nieuwsposts? Om de 6 uur iets posten zou misschien iets zijn voor non-VIP members waarbij VIP-members dat mogen wanneer we willen?
15/03/10 21:29
nimmegeers

Limiet aantal foto's is 96 trouwens.
15/03/10 21:35
deSpaanseRente

Stel eerder extra opties voor die er nu nog niet inzitten?
15/03/10 21:37
Panicinmypants

Quote door ChewChewMelon
Misschien ook een limiet aan nieuwsposts? Om de 6 uur iets posten zou misschien iets zijn voor non-VIP members waarbij VIP-members dat mogen wanneer we willen?

nieuws posten wanneer ze dat zouden willen zou echt niet fijn zijn constant van dezelfde mensen hun nieuws te lezen krijgen..
15/03/10 21:38
Gr0tesque

Idd, nieuwe dingen zouden beter zijn. Ik ga echt geen vip nemen omdat die reclame er dan niet meer is want die stoort me helemaal niet. En het interesseert me ook niks wie er op mijn profiel komt en wie niet.
15/03/10 21:39
nimmegeers

Quote door deSpaanseRente
Stel eerder extra opties voor die er nu nog niet inzitten?
Dat zie ik ook liever eerlijk gezegd.
15/03/10 21:41
Morthagg

Ik denk dat er al veel dingen bestaan.. eerlijk gezegd heb ik geen idee wat er nog voor nieuws kan gebeuren, aangezien ik zelf geen zeer uitgebreide interesse heb in heel veel verschillende dingen, en toch vroeger vip heb gekocht om de simpele "meer stats en meer foto's".
Dus ik herneem wat ik ken. Dat is alles.
15/03/10 21:48
Morthagg

Eigenlijk doelde ik met het beperken van de foto's niet op een alternatief voor de statsloosheid.. Ik bedoelde eigenlijk statsloosheid én beperkte foto's.
Maar als we zo gaan denken, zou het eventueel kunnen om een mini aan stats te laten zien, als een beetje een teaser voor de grotere stats en dan + minder foto's. Maar voor mij hoeft dat niet.
15/03/10 22:17
Dipsauce

Wat er met dit topic bedoelt wordt is dus eigelijk terug een volwaardig vip systeem met extra opties tegenover niet-vip leden? Dan mag die reclame toch ook gewoon terug weg? Ik dacht dat heel de bedoeling van deze aanpassingen was om meer leden te krijgen, niet om meer geld op te brengen...
15/03/10 22:49
deSpaanseRente

Het doel was (en is) om noxa draaiende te houden, wat niet zou lukken op termijn met het vorige vip-systeem.
15/03/10 22:52
Ypsilon

als je wilt klagen en zagen over die vip-stats, doe het dan aub in die topic waar ik de recente veranderingen bijhoud. Niet in deze topic die zijn best doet om constructief na te denken over nieuwe extra dingen, want dat zou die topic gewoon verpesten.
16/03/10 00:35
Morthagg

Dus, nogmaals:

Mijn idee:
VIP wordt: GEEN reclame, WEL stats, VEEL foto's.
Geen VIP wordt: WEL reclame, AMPER (geen) stats, MINDER foto's.

Sorry als dat daarvoor niet zo duidelijk was, ik doel dus niet op minder foto's als vervanging voor geen stats, enkel als toevoeging, om zo vip aantrekkelijker te maken.
16/03/10 00:50
Truckster

Die extras zouden voor mij het geld écht niet waard zijn. Who gives a fuck wie er op mijn profiel komt en met 25 foto's heb ik méér dan genoeg. Vip kopen enkel en alleen voor die reclame weg te doen zou ook vrij belachelijk zijn. Nieuwe dingen!
16/03/10 00:57
thanatos

lol waarom voeg je geen "world chat" of "shout" toe aan noxa?
hiermee bedoel ik dus een extra vakje aan de rechter of linkerzijde van noxa en mensen kunnen daar een tekst plaatsen (zoals een chatwindow) maar om daar wat te plaatsen kost het dan wel mjah 1/10 vip credit ofzo ik zeg maar wat en iedereen die op noxa online is kan die tekst zien

bekijk het niet all te negatief , je hebt niet enkel de "ik ben single praat tege mij" zeveraars enzo maar je hebt ook de andere soort mensen die graag hun liefde voor die speciale persoon aan iedereen laten weten ofzo .

dus misschien zijn er mensen die dit liever niet zouden willen omdat we dan teveel naar netlog e.d. trekken met hun shout's maar we kunnen er een eigen noxa tint aan geven ofzo , ik heb nog geen idee hoe maar :D er zijn meer dan genoeg mensen om daar eens over te brainstormen

dus dit gezegd , het is een beetje outside the box van het vip profiel maar meer gericht op het vip credits en hoe ze te consumeren

btw , ik ben totaal ni blij met stats-vraagtekens :p

- en misschien een helemaal nieuwe emoticon set ineen flansen? dit als extra boxje voor vips
en neen alstublieft niet voor op de persoon met vip zijn profiel , de persoon met vip moet deze emoticons kunnen gebruiken waar hij/zij typt : zodus in zijn nieuws e.d.en andermans GB
als vip voorbij is gaat het niet meer , maar emoticons blijven staan?

16/03/10 01:00
osculum

Ik ga akkoord met Morthagg, maar ik vind het niet zo heel erg van de stats.
Wel vind ik dat ge die pagina dan maar gewoon wegmoet laten, een pagina vol vraagtekens is best belachelijk.
En ik ben ook voor minder foto's voor de niet-vips, ik kom amper aan 10 foto's..
En die chat klinkt marginaal, maar het kan best grappig zijn :D er is zeker nog voldoende plaats langs de zijkanten!
16/03/10 01:10
Morthagg

Mijn hoofd is te bekrompen om met nieuwe dingen af te komen, daar Noxa eigenlijk de enige profielsite is waar ik actief op ben :p ik heb niet eens facebook. Dus met echt nieuwe dingen afkomen heb ik zelf moeite.

@osculum

Ik denk dat ze die pagina speciaal laten staan zodat je kan zien wat je krijgt en er nieuwsgierig naar wordt.
16/03/10 01:14
Ypsilon

Quote door osculum

En ik ben ook voor minder foto's voor de niet-vips, ik kom amper aan 10 foto's..

Ja ok, maar nu suggereer je de dingen die je zelf het gemakkelijkst kan missen. Dat is dus juist niet de redenering die ik volg als het mijn doel is om genoeg mensen vip aan te smeren. En dat moet ik spijtig genoeg wel doen, ook al ben ik liever bezig met het programmeren van complexe dingen ipv heel dat geld gedoe.

Maar ik zou dat ook liever doen met nieuwe bijkomende dingen, ipv te snijden in alle andere opties die nu bij gewone profielen horen. Skins, layout en fotos zouden echt wel moeten blijven, het is wel een mooi zicht dat tegenwoordig bijna alle profielen een stuk kleurrijker en uitgebreider zijn dan vroeger.

Maar nieuwe dingen zijn idd niet zo gemakkelijk te bedenken. Want we zijn hier al 8 jaar bezig met extra dingen toe te voegen aan de vipopties, en na een tijd heb je de belangrijkste dingen echt wel gehad.

Eén iets dat ik nog heb liggen houdt verband met de geplande herwerking van het layout menu voor de profielen : de skins zouden iets simpeler worden, met vooral een grote achtergrond skin, kleine vak-achtergrond , titelvak-achtergrond en een naambanner-skin (ipv naam vak). De skins voor de kleine aparte vakjes binnen de profielen zijn toch maar te ingewikkeld, geven vaak geen mooi beeld, en worden dus praktisch nooit gebruikt dus die mogen weg. En wat ik dan als vipoptie zou kunnen toevoegen is een optie om voor ieder profielvak een aparte skin te hebben, tegenover de 'overal dezelfde skins in alle vakken en titels' bij de gewone profielen. Of dat het opeens veel mensen zou overhalen om raprap vip te nemen, dat valt te betwijfelen. Maar creatieve vips die daar wat mee bezig zijn gaan na een tijdje toch wel afkomen met profielen die visueel nog sterker zijn dan de gewone profielen met alle huidige opties.
16/03/10 01:29
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.056725 seconden.