| |
|
ritchievsgabriel
|
Wie kent ze, wie houdt er van, wie haat ze?
Op 14 Juli 2010 komt er een nieuwe Predator film in de bioscoop getiteld Predators. Ondertussen is er al een sneak peek online gekomen en de teaserposter:
Sneak Peek Predators (even naar beneden scrollen)
Teaser Poster
De film wordt geregisseerd door Nimród Antal en bevat Adrien Brody, Topher Grace, Alice Braga, Laurence Fishburne, Danny Trejo en Derek Mears. De film is een sequel op de originele film Predator van 1987 en wordt geproduceerd door Robert Rodriguez. De titel is een verwijzing naar de sequel op Alien, genaamd Aliens. Een mogelijke cameo voor Dutch (Arnold Swarzenegger) uit Predator (1987) is mogelijk. Het budget van de film is $45 miljoen.
De film krijgt bovendien ook een R-rating, iets wat de films Alien Vs Predator en Aliens vs. Predator: Requiem niet hadden. Een lekker heerlijke hardcore Predatorfilm dus nog eens die in de bios komt.
Wat is nu jullie mening erover? Ziet de sneak peek en teaser poster er al goed uit of ben je tegen nog een sequel? Zeg je eerlijke ongezouten en gepeperde mening hier...
|
15/03/10 19:37
|
ritchievsgabriel
|
Typische Arnold zin. En Robert Rodriguez heeft zo zen momenten jah. Spy kids sluit ik uit, dat is voor kinderen Maar al bij al is hij best wel een goeie regisseur...
|
15/03/10 19:46
|
filiberke
|
Niks tegen spy kids, kvond die toen ik klein was echt geniaal
|
15/03/10 19:47
|
nimmegeers
|
Aha, nice! Die AvP sucken zwaar. :/ Apart zijn ze beter. Nu is hopelijk die nieuwe ook een beetje goed.
|
15/03/10 19:50
|
ritchievsgabriel
|
Niks tegen spy kids, kvond die toen ik klein was echt geniaal
Heb ik helemaal nix tegen, heb ze ook alle drie en ik vind ze ook leuk, maar nix vergeleken met de rest van zijn films hé
|
15/03/10 19:53
|
ritchievsgabriel
|
Aha, nice! Die AvP sucken zwaar. :/ Apart zijn ze beter. Nu is hopelijk die nieuwe ook een beetje goed.
Alien vs predator had goed kunnen zijn, maar voor een vs film zat er te weinig vs in... Als het een beetje was zoals een mengeling van Aliens en Predator, zonder al teveel mensen en veel versus, dan had het een perfecte heerlijke film kunnen zijn
|
15/03/10 19:54
|
nimmegeers
|
Misschien wel. Maar ik kan het mij toch niet meteen inbeelden.
|
15/03/10 19:56
|
ritchievsgabriel
|
Misschien wel. Maar ik kan het mij toch niet meteen inbeelden.
Snap je probleem wel Nu ja ik bedoel dus een film zoals de actie van Aliens, samen met die soldaten maar dan ook gewoon de coolheid van de eerste predator film. Al bij al een betere film dus dan dat ze nu zijn
|
15/03/10 20:01
|
J72826
|
Kgaan er toch ferm teleurgesteld in zijn peizek.
|
15/03/10 22:23
|
Phase2
|
Alien vs predator had goed kunnen zijn, maar voor een vs film zat er te weinig vs in... Als het een beetje was zoals een mengeling van Aliens en Predator, zonder al teveel mensen en veel versus, dan had het een perfecte heerlijke film kunnen zijn
Den 2 was wel nice tbh.
niet "och zot dieje ganek muug aanbevelen" nice, maar wel nice.
|
15/03/10 22:58
|
xencore
|
HUGE fan van Originele Predator films ... de combinatie met de Aliens vind ik maar uitmelkerij. Hier zie ik dus naar uit!! En robert = win zoals gezegd.
|
15/03/10 23:03
|
whynot2000
|
waar ik een beetje tegen ben is dat ze sequels van heel oude films geen nummer meer geven, maar gewoon dezelfde naam een beetje anders. da heb je tegewoordig veel.
ik hoop dat de makers geen té grote fans zijn van de originele films, want dan wordt het sowieso een flop (dan is het gewoon een fanfiction met geld, zoals wel vaker gebeurd.)
jammergenoeg gaat het dat waarschijnlijk wel zijn...
maar ik ga hoe dan ook puur uit interesse wel kijken!
|
16/03/10 02:00
|
ritchievsgabriel
|
waar ik een beetje tegen ben is dat ze sequels van heel oude films geen nummer meer geven, maar gewoon dezelfde naam een beetje anders. da heb je tegewoordig veel.
ik hoop dat de makers geen té grote fans zijn van de originele films, want dan wordt het sowieso een flop (dan is het gewoon een fanfiction met geld, zoals wel vaker gebeurd.)
jammergenoeg gaat het dat waarschijnlijk wel zijn...
maar ik ga hoe dan ook puur uit interesse wel kijken!
Maar zoals al eerder gezegd is de titel een verwijzing naar Aliens, met de simpele toevoeging van een s. Nu ja bij final destination was het wel hatelijk dat de vierde gewoon The Final Destination noemt, ik begrijp je frustratie volledig.
Bovendien denk ik dat de makers wel grote fans zijn, en ik zie het probleem er niet van in. Dit is dus een film door fans, voor fans. Dat is toch perfect gewoon. Sommige fanfilms die ik heb gezien (met of zonder al te veel geld) waren echt bij momenten geweldig.
Batman Dead End
Deze fanfilm is daar een goed voorbeeld van. Maar zo heb ik er nog tientallen...
Maar ik snap je zin eigenlijk niet? Waarom wordt de film een flop als het gemaakt wordt door fans?
|
16/03/10 09:24
|
ritchievsgabriel
|
Den 2 was wel nice tbh.
niet "och zot dieje ganek muug aanbevelen" nice, maar wel nice.
En jah, dat vind ik ook, tweede was wel beter dan de eerste vond ik, maar zoals je zegt, toch nog niet de top ik wil dus een top film
|
16/03/10 09:26
|
whynot2000
|
Deze fanfilm is daar een goed voorbeeld van. Maar zo heb ik er nog tientallen...
Maar ik snap je zin eigenlijk niet? Waarom wordt de film een flop als het gemaakt wordt door fans?
nja nee. als ge ne fanboy zelf zijt als kijker gade de revival sequel dan ook ne goeie film vinde, maar iets minder diehard fans hebben er minder aan.
als ne grote fan ne revival sequel kan maken, dan krijgt ge sowieso veel de veel (obscure) verwijzingen naar de vorige films, bijna karikaturiserende doortrekkingen van de grootste motieven... zo'n dingen. Wat dan leidt tot veel minder nieuw verhaal, en al zeker geen nieuw perspectief. da's filmisch ni interresant, t'is ne fanboy masturbation party. Kijk maar naar wat er met monkey island gebeurd is bvb.
eiglk zou ne revival sequel gemaakt moette worre door iemand die de originele films haatte (ma ze natuurlijk wel gezien heeft en snapte, en iets van films maken af weet). dan verliest ge mss wel de diehard fans (voor die ene film, de diehards blijven zweren bij de originele, en ze kome sowieso toch kijke) maar ge bereikt wel een veel groter publiek.
|
16/03/10 13:58
|
Omnious
|
No Predator without Arnold
No Terminator without Arnold
They will never learn
|
16/03/10 17:01
|
| |