Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 15:27
Online: 76
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 2 / 2 )    »
Predators (2010)

ritchievsgabriel

Terminator dat snap ik nog, maar de Predatorfranchise doet het toch al 3 delen zonder Arnold, hij is echt niet diegene die deze films draagt hoor...
16/03/10 19:04
Ginsel

Me likes!
Al waren de AvP's slecht, ik ben altijd gelukkig als ik een predator of alien op het scherm zie.
En Rodriguez levert goed werk, dus ben eens benieuwd.
Cast is ook nice.
16/03/10 19:53
ritchievsgabriel

Quote door Ginsel
Me likes!
Al waren de AvP's slecht, ik ben altijd gelukkig als ik een predator of alien op het scherm zie.
En Rodriguez levert goed werk, dus ben eens benieuwd.
Cast is ook nice.

Denk toch dat deze film ons gaat verbazen. Het gaat geen hoog succes zijn vrees ik, aangezien de sequel van alien vs predator al 50 miljloen minder op bracht dan zijn eerste, een totaal van 120 miljoen toch nog steeds, maar we zullen zien hé, nog enkele maanden afwachten gewoon...
16/03/10 21:05
Danger

ik ga hem alvast kijken,
predator,
alien
AVP (2)

kvond ze allemaal wel goed :D
ma hou ook wel van dat soort films,
ieder zijn smaak!
16/03/10 21:28
shotgunfuneral

hole!
en avp was best wel ok!
17/03/10 01:01
Paradiseofrave

Ik vond alleen de eerste Predator goed. Vanaf de 2de kwam de predator veel te expliciet in beeld imo. Alien VS predator was gewoon bagger.
17/03/10 11:08
CARDIAC

azo een belachelijke film :p ik kan die gewoon voorspelle zonder die gezien te hebbe, ma echt ni normaal, da is dus ook helemaal ni fijn om me mij zo ne film te zien want ik verwittig u wanneer ge gaat verschiete :p
17/03/10 21:38
BattleJayRoyale

De eerste film was toch geen film om te verschieten? Het is in mijn ogen geen horrorfilm maar een actiefilm.
Predators gaat gewoon megagoed zijn voor zijn R-rating. Anders was het zowiezo shit geweest. Nuja Rodriguez gaat het zowiezo goed maken, vooral omdat hij het script nu al bene een decennia heeft.
18/03/10 02:26
ritchievsgabriel

Quote door BattleJayRoyale
De eerste film was toch geen film om te verschieten? Het is in mijn ogen geen horrorfilm maar een actiefilm.
Predators gaat gewoon megagoed zijn voor zijn R-rating. Anders was het zowiezo shit geweest. Nuja Rodriguez gaat het zowiezo goed maken, vooral omdat hij het script nu al bene een decennia heeft.

Ik hoop het ook allemaal maar, ik wil en zal deze in de bios zien, en ik wil NIET teleurgesteld worden :p ik wil letterlijk bloed, zweet en tranen zien van het scherm af vliegen :p
18/03/10 09:47
Psychosocial

Kvond de 1 geweldig en is tot nu toe nog steeds mijn favoriete film.
De rest was wa minder ma toch nog plezant dusja, deze zalk ook nog wel wel gaan zien.
19/03/10 16:10
ritchievsgabriel

Quote door Psychosocial
Kvond de 1 geweldig en is tot nu toe nog steeds mijn favoriete film.
De rest was wa minder ma toch nog plezant dusja, deze zalk ook nog wel wel gaan zien.

Is predator echt u favo film? Nice :p
19/03/10 20:19
Psychosocial

Den 1?
Jaaaaaaaah, khou van alles met Swarzenegger.
20/03/10 10:33
ritchievsgabriel

Quote door Psychosocial
Den 1?
Jaaaaaaaah, khou van alles met Swarzenegger.

Nice, veel mensen vinden het een slechte acteur, ik daarintegen vind hem een heerlijke actieheld en in komedie heeft hij ook zo zen grappige momenten, dankzij het zelfspot enz :p
20/03/10 13:16
Psychosocial

Quote door ritchievsgabriel

Nice, veel mensen vinden het een slechte acteur, ik daarintegen vind hem een heerlijke actieheld en in komedie heeft hij ook zo zen grappige momenten, dankzij het zelfspot enz :p

Idd, kvind hem zowel geweldig spelen in actiefilms als in komedies (Jingle all the way, bijvoorbeeld <3)
21/03/10 20:04
ritchievsgabriel

Jingle all the way is echt een heerlijke film, maar vind kindergarden cop eig stiekem leuker :p Boys have a penis, girls a vagina :]
21/03/10 21:12
ritchievsgabriel

Hier is hij dan mensen:

Officiele Predator Trailer
23/03/10 10:55
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.047199 seconden.