Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
08/02/12 15:28
Online: 129
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 1 / 3 )    »
Final Fantasy XIII

storkyke

Morgen, eindelijk.

Wie gaat hem halen, op welke console?
Waar kijk je naar uit, wat zal je zeker missen, wat zal je zeker niet missen?

Dat word hier PS3 natuurlijk.
Ik kijk uit naar de graphics, nieuwe battle systeem,
zal vooral japanse stemmen missen, zoals in elke FF.
Wat zal ik niet missen, goh, Blitzball wslk. :p
08/03/10 21:10
ravx

Ik ga hem nog nie direct halen.. Binnenkort pas als ik Guitar Hero 5 beu ben! :p
Da zal binnen 2 weken zijn denk ik.
Op PS3 of course.

Ik kijk uit naar de graphics en het geweldige verhaal vooral.
En CHOCOBOS!!!!

Wat ik nie ga missen is.. Euhm.. Alles aan FF is geweldig!
08/03/10 21:24
DinosaurKiller

Eerst GoW 3 zunne!
08/03/10 21:30
storkyke

Een week wachten op een spel, dat uitspelen en dàn pas een nieuwe FF release kopen? :o
ik zou het niet kunnen.
Maar dat moet zijn omdat ik een redelijke FF fan ben, en GoW niet te boeiend vind ^^

Ik heb het verhaal nog niet bekeken van FF13, op dat gebied bespaar ik mij de spoilers liefst :o
08/03/10 22:16
skyeatsairplane

ik heb hem gepreordered en morgen belandt hij eindelijk in mijn ps3gleuf :$
ik heb echt lang gewacht op een deftige FF (de 12 vond ik niet schitterend wegens de afwezigheid van emotionele binding, het verhaal focuste op de oorlog en niet op de menselijke drama's, een goede ff heeft eerst en vooral een duuzend emotioneel verhaal). Tis dus van den 10 geleden, en aangezien ik al heb gelezen dat het verhaal echt top is en weer terug in de richting van de ff's voor X-2 en XII kan ik dus niet wachten.
ENJA IK GA ZOVEEL SPIJBELEN OM XIII TE KUNNEN SPELEN hohooho
08/03/10 22:42
storkyke

Ik wil nog eens op cristallenjacht eigelijk.
Ik zal maar blijven dromen, en emuleren :' )
08/03/10 22:56
DanceRevoltDisorder

tis nogal tegenstrijdig maar ik vond X-2 zeker nie slecht. Twas nog wel dik oke voor een wijvenspel. Dat ze een gebrek hadden aan inspiratie omda verhaal op niveau te krijgen was wel redelijk obvious.

VII en X blijven zoals hier al gezegd wel de zotste spellen uit de reeks. (VIII kan nog meedingen)
09/03/10 00:02
Ummagumma

fu, blitzball was zalig :p
09/03/10 00:35
ChewChewMelon

tis nogal tegenstrijdig maar ik vond X-2 zeker nie slecht. Twas nog wel dik oke voor een wijvenspel. Dat ze een gebrek hadden aan inspiratie omda verhaal op niveau te krijgen was wel redelijk obvious.

VII en X blijven zoals hier al gezegd wel de zotste spellen uit de reeks. (VIII kan nog meedingen)

Heb jij dan nooit 4 en 6 gespeeld? Ik zou niet zeggen dat ze beter zijn, maar ze zijn zeker niet minderwaardig.
09/03/10 05:03
Sajira

spijtig moet ik vandaag gaan werken, maar vriend mag die voor mij gaan hale :p aleeja, hij is zelf ook enorme fan ervan xD

dus das vanavond thuiskomen en gamen!

waar ik naar uitkijk? de graphics vooral, en de nieuwe summons

wat ik niet zal missen? hmm ik vind alles in een ff goed, elke ff heeft iets unieks, dusja

en komaan Blitzball was zoooooo zalig!
09/03/10 07:09
storkyke

maar, dat lukte langs geen kanten :p en ik kill liever dingen enzo.
Verhaal van (originele, japanse release) III was geweldig. IV ook wel, VII natuurlijk, VIII verhaal herinner ik mij amper, maar ik weet wel dat ik het systeem van levels heel fijn vond (ge kon tot lvl 99 in de eerste zone als ge wou, en alle beesten die ge tegekwam levelden samen met u), X was goed, maar uiteindelijk langdradig, toch bleef het spel boeiend vanwege de enorme grafische eigenschappen van die tijd vind ik. En de Yuna/Tidus scene in het water vond ik niet zo speciaal :p

Boh, vanmiddag als de winkels terug open gaan dus!
09/03/10 07:32
Vivisplekkie

Ik vind persoonlijk dat ze bij de FF-reeks de verkeerde kant uitgegaan zijn na X.
Ik vond X-2 echt de reeks niet waardig. Nuja, ieder zijn mening :p
Ik wacht nog even af op de algemene reacties voor ik XIII koop alvast.
09/03/10 11:21
ninjakonijn

Ik heb hem, voor ps3 :)
09/03/10 14:06
DaysOfRegret

kan nie slecht zijn :D
09/03/10 15:24
visgrot

heb hem ook, tot hiertoe echt wel geniaal, wel even aanpassen aan de heel linaire omgeving tot nu toe. & het gevechtsysteem is echt wel niet simpel
09/03/10 18:23
storkyke

persoonlijk zal ik dat liniaire gedeelte nog eens heel fijn vinden :) meeste games bestempelen zigzelf maar als niet liniair, terwijl keuze uiteindelijk maar wat illusie is ^^

en ik heb hem nu niet kunnen halen >.< morgen dus!
09/03/10 18:38
skyeatsairplane

ik snap ni da mense altijd zage op 'mimimi een game is lineair'
ik bedoel, alle games van voor den tijd van de ps2 zelfs ware lineair, en tusse al die games zitte ZOVEEL meesterwerken. Da kan mij helemaal ni schelen da iets gaat van verhaal naar verhaal en da ge 'ni genoeg vrijheid' krijgt. Waarom moet da nu altijd als negatief beschouwd worden?
Vroeger had niemand daar problemen mee toch? :D
Ik vind net games als fallout 3 en such VEEL te vrij, te chaotisch en te onduidelijk. Ik speel graag met duidelijke doelstellingen.

Heb er net twee uurtjes opzitten met FF 13 en ik moet zeggen, ik ben al zo hooked, shit niet te doen. Welk een te cool verhaal ook.
Dat wordt ERG veel spijbelen.
09/03/10 19:59
storkyke

ik snap ni da mense altijd zage op 'mimimi een game is lineair'
ik bedoel, alle games van voor den tijd van de ps2 zelfs ware lineair, en tusse al die games zitte ZOVEEL meesterwerken.

Word. Ik vind in lineaire games ook een beter verhaal zit over het algemeen. Beter een focus op 1 correkt verhaal dan al die nuttoloze zijtakken erbij te verzinnen.

en nu ben ik jaloers dat ik nog niet kan spelen.
09/03/10 20:07
paranoidhumanoid

waarom heb ik gene ps3 ik ben zo n fucking grote fan van dei fantastische serie
waarom mis ik dit : (

09/03/10 22:13
AkiKitazawa

heb hem voor ps3 (limited collectors edition :' ))
ik zou zeggen, ik ga de moogles missen , maar sinds dat in konijnen zijn verandert niet meer zo
die chocobo's zijn geweldig :D graphics zijn ook uitermate prachtig 8) en het battle systeem is wat aanpassen

en ja, ik vind het ook jammer van die japanse stemmen. Square heeft nu toch al enkele games waarbij dat ge dat wel kunt en hier dan niet, dat vind ik vrij stom
iets anders dat jammer is zijn de eidolons. Het klassieke van summons is er wat af nu het voertuigachtige dingen zijn geworden
10/03/10 00:48
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.026565 seconden.