Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 14:57
Online: 60
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 3 / 3 )    »
Final Fantasy XIII

storkyke

ps3 is 1 BRD. :)

kwist ni da er zoveel verschil was in gfx tho, zo side by side merkt ge wel dat er een pak meer kleur en belichting in zit op PS. Nifty, hadden ze er maar wat jungle clips in gestoken..
20/03/10 18:41
bahama

Zowieso op de ps3 want 360 heeft gn blu ray duuussss de filmkes trekken dan op nix hehe.
Ng maar eens bewijs dat de ps3 uitblinkt tgo de 360 hehe
22/03/10 18:22
filiberke

nie dak de fanboy wil uithangen, maar de filmkes zien er echt wel nog goed uit op 360 :D
de hd filmpjes toch zeker, de tussenfilmpjes iets minder
22/03/10 21:10
Derc

op disc 3 sloegen de tussenfilmpjes op de 360 wel tegen. alsof ze te zwaar gecomprimeerd waren.
23/03/10 18:56
storkyke

Denk niet dat er een wereld van verschil zit tussen de 2 versies, op lichteffectn na (wat te compenseren is door u gamma een bikke aan te passen).
3 HD-dvd's (dat is het toch op Xdoos?) zal wel niet zoveel verschil zijn met 1 brd?

Troost, de filmkes op ps3 (bv openinsscenes) blazen u weg, maar die snelle cutscenes tussendoor zijn ook minder, zoals in ieder spel.
26/03/10 19:27
Tomasu

voor de mensen die het willen kopen maar 64€ te duur vinden; kheb het paar weken geleden in den intertoys in de veldstraat (gent) voor 24€ kunnen kopen :p kpeis da ze die stickerkes daar verkeerd had geplakt want ze wou der eerst een ander schijfke insteken; khad het gezien en da gezegd en ze heeft da veranderd, maar nix aan de prijs gedaan ^^

tis een tof spel maar ni zoals andere FF's.. battle systeem is zeer goed maar de werelden zijn lineaire 'ga-van-A-naar-B' objective.. het levelen enz is niet uitgewerkt maar kvind het een tof spel :)

als ge ne goeien 360 JRPG zoekt; eternal sonata of tales of vesperia
08/09/10 21:53
afterlife

Geef mij maar final fantasy versus XIII. XIII was grafisch spectaculair, maar geen explorable cities was een serieuze let down. Soundtrack was wel de moeite waard, check "Fighting Fate" en "Nautilus" bijvoorbeeld. Character design kon veel beter, ik ergerde mij aan Vanille met haar "kawaii"-stem die ge tegenwoordig in elke animne serie te horen krijgt. Volgende keer moeten ze eens de optie geven voor Japanese voice acting. Der is al een leak voor versusXIII gameplay en ik meot zeggen: 't ziet er nog vetter uit dan ik had gedacht.
01/10/10 23:30
Tomasu

idd @ afterlife, de karakters konden beter.. khad er ni zo'n 'voeling' mee.. alez.
kbent nog aant uitspele.. blijkbaar komt er effectief nog een world-map da ge kunt kieze naar waar ge ga, maar wanneer ge het al bijna hebt uitgespeeld

kvond de werelden soms saai en grijs/levenloos maar de graphics waren wel nice ja en kheb 'maar' de XBOX 360 versie vant spel me n native resolution van 576p, mrja den 360 heeft maar 5 games in full hd, tegenover de PS3..
en ja uiteraard de versus ziet er bangelijk uit! khoop da SQEX em effectief nog ga releasen voor da ik bejaard ben
09/10/10 00:07
gelosea

Eindelijk, zeventig uur heeft het voor mij geduurd om dit spel uit te spelen - heb ook her en der een sidequest gedaan, maar niet allemaal.

Mijn conclusie is dat het een fijn spel was. Het kon echter véél beter geweest zijn. Voor mij was het grote probleem het verhaal: ik had meestal geen flauw idee wat er aan het gebeuren was en waarom. De personages maakten vaak beslissingen die niet echt een goede reden leek te hebben en de ontwikkeling van de karakters vond ik ook maar zwakjes.

Hetgeen dit spel redt is het battle systeem. Dat stak behoorlijk goed in elkaar. Na een tijd begon ik FFXIII meer als een puzzelspel te zien: welke combinaties moet je gebruiken om deze vijand het snelst te verslaan. Ook het levelsysteem was best tof.
Probleem is natuurlijk dat ik, door het bebrek aan voeling met het verhaal, helemaal niet wist waar ik voor en het vechten was, wat de motivatie een beetje wegnam.

Echt jammer eigenlijk. Met een goed verhaal, was dit een knaller geweest.
18/12/10 20:27
Tomasu

de nieuwe trailer van Versus XIII is uit in HD 1080p en de trailer van de opvolger van XIII; XIII-2 is ook gereleased! ziet er allemaal heel goed uit

finalfantasy-xiii.net
30/01/11 00:49
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.031470 seconden.