Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 14:30
Online: 96
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
rampage @ petrol w/ chase & status, trolley snatcha, murdock,

Datum : 16/04/10  23:00
Type : Fuif

Aanwezigen : 26 

DJBonafide

RAMPAGE takes over Antwerp in a major way: two weekends of the very best drum&bass and dubstep around, with none less than the brightest stars and the most respected legends in the scene.

Friday 16/04/2010 @ Petrol

CHASE & STATUS (Ram Records, MTA Records, UK) dj set
+++ Eastern Jam, End Credits, Pieces, Duppy Man, ...

TROLLEY SNATCHA (Dub Police, Tempa, BBK, UK)
+++ Shut The Lights Off rmx (w/ Caspa), Sweet Shop rmx

QUEST ONE MC (Radar, Breakdown, UK)
+++ The host with the most

MC RAGE (RocknRoad, Innercity Dwellers)
+++ Chase&Status' resident live MC

MURDOCK (Radar, Jungle Fever, StuBru)
+++ Hooked On You, Shut Mouth, Jungle Fever Vol 1

SOLPHER & GOLDORAK (Untitled!)
BONAFIDE (R-Value)
DAILY (Rollout)

presale: 10€ / doors: 13€

PRESALE AT FNAC AND ONLINE

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/ev ent.php?eid=377803423017&ref=mf

www.rampage-dnb.be

www.djmurdock.be

www.petrolclub.be
02/03/10 19:57
digxupxherxbones

8)
02/03/10 21:38
HIMEKO

jahaaaa lekker!
14/03/10 18:03
Shaolin

trolley snatchaaaaaaaa!
17/03/10 15:55
Lisebelle

amai serieus lekker ja
17/03/10 22:07
diegoow

w00000t!
20/03/10 22:25
MediaBlitz

ak ni mut weirke , kwil nochtans heel hard.
20/03/10 22:54
AsTheBloodRunsCold

fiejesjeeee !
27/03/10 20:21
sensidub

spijtig dat het samen met borgore valt
04/04/10 16:05
DJBonafide

stevig feestje in aantocht

chéck!
06/04/10 23:02
vrondor

komt trolley snatcha nu toch?
08/04/10 18:10
DJBonafide

waarom zou die nie komen? zolang Murdock of Petrol niks aankondigen van cancelling van één van de artiesten is daar niks van aan. ik begrijp goe genoeg waarom er geruchten de ronde doen met zoveel events op dezelfde avond, maar alles gaat dus gewoon door zoals gepland! :)

edit: beter nog, er is kans dat er nog 1 extra uk dnb dj wordt aangekondigd voor in de grote zaal! het is nog niet 100% zeker, maar vanaf ik meer weet lezen jullie het hier
08/04/10 18:56
ttt

tickets, iemand?
16/04/10 15:48
BILLYthekid

welke fucking mongool vond da zo leuk om me een brandblusapparaat der wa int rond te spuite echt eerlijk dan zitte ze te zage over klein manne van 14-16 jaar die overal wa ligge slecht te gaan enzo ma dan hebk liever da als één of andere sul die denkt dattem grappig is door hem te gedrage als ene van 10 jaar, jesus

da is dan al helemaal nie menne muziek, ga'k toch mee me men mate en moet der wa van da kutvolk zitte om dan toch mennen avond te verpeste want khad toch nog alt liever dubstep dan DnB ze

kankervooooolk
17/04/10 18:17
DJBonafide

Quote door BILLYthekid
welke fucking mongool vond da zo leuk om me een brandblusapparaat der wa int rond te spuite echt eerlijk dan zitte ze te zage over klein manne van 14-16 jaar die overal wa ligge slecht te gaan enzo ma dan hebk liever da als één of andere sul die denkt dattem grappig is door hem te gedrage als ene van 10 jaar, jesus

da is dan al helemaal nie menne muziek, ga'k toch mee me men mate en moet der wa van da kutvolk zitte om dan toch mennen avond te verpeste want khad toch nog alt liever dubstep dan DnB ze

kankervooooolk

lol gast get a grip .. da kan ergens anders ook gebeuren. debielen hebde nu eenmaal overal

buiten dit (toch wel vrij banaal incident in mijn ogen) was het een zeer geslaagd feest!
17/04/10 18:29
COLDBLOOD

echt een neig vet feestje, spijtig van het banaal incident : simon die slechtging
18/04/10 00:12
BILLYthekid

Quote door DJBonafide

lol gast get a grip .. da kan ergens anders ook gebeuren. debielen hebde nu eenmaal overal

buiten dit (toch wel vrij banaal incident in mijn ogen) was het een zeer geslaagd feest!

das gewoon nie chill als ge der aant feeste zijt in dan nog zo'n klein zaaltje en ineens gebeurt da en moete wel nr buite want ge kunt der gewoon niemr ademe
20/04/10 14:36
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.047924 seconden.