Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 13:57
Online: 78
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieėren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
Spanner + Cop on fire - 7 APRIL - Ergens in Leuven

Datum : 07/04/10

Aanwezigen : 9 

mindpollution

Weldadigheidsstraat 76, Leuven
Deuren: 19h, start 20h stipt wegens buren. pand is op 15 ą 20 minuten wandelen van het station: Neem Maria-Theresiastraat schuin tegenover station Leuven, altijd rechtdoor, paar kruispunten over, tot je links n glasbollepark en basketbalpleintje ziet. eerste links daarachter is de weldadigheidsstraat. Gebouw op de hoek...

WOENSDAG 7 APRIL
SPANNER (UK, pissed off punk&ska)
COP ON FIRE (BE, pissed off tout court - dubstylee)
+ infostands

entrance: 4 pleuros or what you can spare (But don't rip us off)

www.spannerintheworks.net
www.myspace.com/spannersintheworks
www.myspace.com/coponfireearth
http://squat.net/leuven

26/02/10 14:44
distillers

zin in spanner!
op anton zen nummer zalk wel kunne sture zeker
26/02/10 17:08
malefunction

Waarom ben ik dan op skivakantie? >_<
26/02/10 20:56
mindpollution

da nummer wordt nog wel gegeven, no worries
27/02/10 19:39
chaosUk

ik val gewoon seppe lastig dan :s :s :s
01/03/10 13:09
Forehead

lijkt nogal sterk op de b&h manier van optredens mede te delen :p
03/03/10 17:07
mindpollution

tis dan ook b&h da het organiseert he.

;) ;) ;) ;)
08/03/10 18:19
distillers

wa anton zei:

8 uur cop on fire
9 uur spanner
10 uur d'onderhond met een acoustische set.
08/03/10 22:32
missyclawfinger

Ik heb net mijn flyerke afgegeven, maar het nummer is inmiddels bekend.

Wat weet forehead trouwens van b&h? HMM??? HMMMMMMMM?
09/03/10 16:00
distillers

ja da hing ook op op onze release, en anton had der mij een paar meegegeve, ma om een of andere niet nuchtere rede ben ik die kwijt geraakt
09/03/10 16:08
mindpollution

ahja just... nummer is dus : 0488 150 218, hier kunt ge de dag zelf op bellen of smsen. Ge kunt ook naar 't Gesoncken Skip gaan (Vaartstraat 30, Leuven, dichtbij de grote markt) die dag voor een routebeschrijving en eventueel een lift.
10/03/10 20:58
mindpollution

LOCATIE BEKEND : Weldadigheidsstraat 76, Leuven
Deuren: 19h, start 20h stipt wegens buren. pand is op 15 ą 20 minuten wandelen van het station: Neem Maria-Theresiastraat schuin tegenover station Leuven, altijd rechtdoor, paar kruispunten over, tot je links n glasbollepark en basketbalpleintje ziet. eerste links daarachter is de weldadigheidsstraat. Gebouw op de hoek...

los gekopiėrd.
en d'onderhond speelt jammer genoeg niet meer. wel killllllerafterparty van chaoscrew/massive
06/04/10 13:47
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.213788 seconden.