| |
|
| Star Wars The Old Republic |
yendov
|
Binnenkort (nog onbekend wanneer voor zover ik weet) komt de 'opvolger' van Knights of the Old Republic uit, het gigantische en uiterst veelbelovende 'Star Wars: The Old Republic'
Men zit in de periode 3000 jaar voor de opkomst van Darth Vader, zo'n paar honderd jaar na de verhalen van 'kotor'. Deze MMORPG is erg vernieuwend volgens de ontwikkelaars op vlak van de verhaallijn. Deze is namelijk verschillend voor elke class en daarbinnen zijn er ontelbare keuzes die je in het verloop van het spel kan maken om het verhaal andere richtingen uit te sturen.
Ik ben in elk geval laaiend enthousiast om wederom als lightsaber dragende superheld het star wars universum te verkennen, wat is de mening van de noxa gemeenschap over deze nieuwe parel van Bioware/Lucasarts?
--> www.swtor.com
|
23/02/10 13:49
|
Freakske
|
Zou pas voor 2011 zijn, dus nog ff wachten.
|
23/02/10 14:12
|
yendov
|
amai da wist ik ni.. hoe spijtig is da!
|
23/02/10 14:14
|
Matva
|
ziet er cool uit indeed ^^
|
23/02/10 14:20
|
DinosaurKiller
|
They should make a BSG RPG and i'll be Gaius Baltar
|
23/02/10 15:10
|
stagepotato
|
die trailer zou genomineerd moeten worden voor 'trailer of the year' 2010 echt vet
|
23/02/10 15:19
|
triangelman
|
ik vind dat ze een film moeten maken van dit. een voorloper van hoe alles is begonnen. niet met darth vader maar daarvoor, de force en al die shit. ze zouden dan ook eindelijk kunnen zeggen hoe oud yoda is :' ). en gewoon het hele universum uitleggen
|
23/02/10 15:27
|
Matva
|
ik vind dat ze een film moeten maken van dit. een voorloper van hoe alles is begonnen. niet met darth vader maar daarvoor, de force en al die shit. ze zouden dan ook eindelijk kunnen zeggen hoe oud yoda is :' ). en gewoon het hele universum uitleggen
True, die oude sith zijn echt een pak graver dan Vader
|
23/02/10 15:36
|
yendov
|
die trailer zou genomineerd moeten worden voor 'trailer of the year' 2010 echt vet
nagel op de kop
trailer kicks ass!!
|
23/02/10 15:37
|
DinosaurKiller
|
True, die oude sith zijn echt een pak graver dan Vader
²
|
23/02/10 15:37
|
ChewChewMelon
|
- Haalt Ipod Touch tevoorschijn met lightsaber-application-
|
23/02/10 17:10
|
Nevan
|
[quote]True, die oude sith zijn echt een pak graver dan Vader
Inderdaad ! Misschien ga ik het spel proberen, als het gratis is om te spelen en niet maandelijks moet betalen
|
23/02/10 17:43
|
TheFistOfDissent
|
wss is de eerste maand gratis en nadien betalen zoals wow enzo he, kijk ook wel uit naar deze titel!
|
23/02/10 21:38
|
Matva
|
[quote]True, die oude sith zijn echt een pak graver dan Vader
Inderdaad ! Misschien ga ik het spel proberen, als het gratis is om te spelen en niet maandelijks moet betalen
MMO = 99 kansen op de 100 maandelijks betalen he ^^'
|
23/02/10 21:58
|
sylfetje
|
wa ne vetten trailer!
en ze zouden daar idd een film van moeten maken
|
24/02/10 00:20
|
| |