| |
|
| Star Wars The Old Republic |
Bonesy
|
Ik ben niet zo voor macro's, zeker niet na rift.
|
21/12/11 16:46
|
DeTijd
|
Ik zit op Lord Calypho, rp en pvp server. 'k Had de beta al getest en was toen al overtuigd dat ik het verder ging blijven spelen. Level 23 Imperial Agent Operative atm.
|
21/12/11 17:17
|
paljaske
|
Ik ben niet zo voor macro's, zeker niet na rift.
maar zijn ze mogelijk in stwor?
|
24/12/11 11:08
|
Bonesy
|
Nog niet gezien nee.
|
29/12/11 11:58
|
paljaske
|
mja voor een spel zonder endgame(of toch een zeer kleine) heb je dat ook niet nodig eigenlijk
|
29/12/11 15:56
|
Twillightzone
|
Heb net dragon age 1 & 2 uitgespeeld, inderdaad bioware knows his stuff, maar ik zou liever een vervolg zien op TFU 2, prachtige graphics, sublieme voiceacting, goeie soundtrack, maar had het al uitgespeeld op nog geen 2,5 uur..veel te kort.
|
13/01/12 04:31
|
tjoeketjoeke
|
net een 4-tal uurtjes gespeeld (kan meer zijn) en ik vind het begin echt tof.
Bounty Hunter represent, serer: Tassaa Bareesh
nick Teneb
feel free to message me ingame
|
14/01/12 03:45
|
Bonesy
|
Kheb het al opgegeven lol, terug naar Lineage 2 ^^
|
14/01/12 16:50
|
paljaske
|
Heb net dragon age 1 & 2 uitgespeeld, inderdaad bioware knows his stuff, maar ik zou liever een vervolg zien op TFU 2, prachtige graphics, sublieme voiceacting, goeie soundtrack, maar had het al uitgespeeld op nog geen 2,5 uur..veel te kort.
ik heb gehoord dat DA2 echt ne mindere was. zelf nooit gespeeld enkel DA1.
maarja, dat is een ander topic.
|
18/01/12 16:21
|
Twillightzone
|
Welja, DA2 is meer hack 'n slash als het erop neer komt..Ook de humor in DA1 was veel beter. Ik miste vooral 'Morrigan' en haar sarcastische opmerkingen
|
18/01/12 22:46
|
paljaske
|
ik heb DA1 nooit kunnen uitspelen. ik had ergens int midden een foute keuze gemaakt, waardoor ik 1healer heb gedood en dan opt einde moete zo de keuze maken ofdat morrigan ne kleine mag maken met...(naam kwijt), en ik heb nee gezegd, dus ik had geen healer voor end fight
|
19/01/12 17:56
|
Twillightzone
|
had ook beter nee gezegd, lang zitten wachten op da2 en nogaltijd geen of weinig antwoorden, best wat steekt ze met diene kleine uit?! Sick developers! En ja dienen end fight als ge gene healer bij u hebt mag je het afbollen . EA ook verdomme, met hun 'expansion packs', kunnen ze al diene brol niet op ene bluray zetten.
|
19/01/12 20:13
|
zonde
|
Sith juggernaut, still playing!
|
20/01/12 21:09
|
tjoeketjoeke
|
het is zaterdag, en ze doen maintenance...
normaal maar tot 13u, maar er is vertraging
zo irritant.
|
28/01/12 13:41
|
paljaske
|
ik heb een 29 sith assi. ben eigenlijk verveeld. ik heb mijn class Q gepower lvled met als gevolg dat ik lvl 33elite moet verslagen, niet simpel. en de gewone Qen doet me denken aan wow...grinden, grinden, veel rondlopen en verloren lopen...argh.
|
20/03/12 21:18
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|