Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 13:41
Online: 78
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
oreilles rouges

kenzovinchi

Oreilles Rouges viert in 2010 zijn 5e verjaardag. Kom dus zeker weer massaal mee feesten op 1 mei 2010 net als bij de voorbije 4 edities, waarbij we jullie o.a. Regi, Marco Bailey, Shameboy, Buscemi en Dada Life voorschotelden voor schandalig weinig geld.

Meer info en de line-up voor 2010 volgen binnenkort
22/02/10 17:01
DeXavier

feest!
23/03/10 16:47
Olirauw

'tis sonic in de zenith dan

dus neje, ik kom nie
20/04/10 00:24
nimmegeers

Boooe Olivier, booee. Iedereen weet dat Hamme cooler is! (Niet dat ik ga ofzo :p )
20/04/10 00:43
Olirauw

Dat zal zowizo feest zijn ja, maar ik ga echt liever naar zenith, Lee Mortimer daar, en met Blau! heeft die toch echt een schijf gemaakt ze :p
23/04/10 17:31
ForMyEnemy

komen :D
24/04/10 14:50
UndisclosedDesires

i'll be there ! :D
26/04/10 22:59
inyourfees

Quote door Olirauw
Dat zal zowizo feest zijn ja, maar ik ga echt liever naar zenith, Lee Mortimer daar, en met Blau! heeft die toch echt een schijf gemaakt ze :p

nja, khad ook graag naar OR gegaan, maar inderdaad... Heb Lee Mortimer gemist op beats of love me nieuwjaar, genen 2de keer, zeker ni nu datem naar Dendermonde komt verdikke. Ff een geniaal schijfke of 2 maken met Laidback Luke en Foamo pijst de man. + affiche impressioneert me ook niet zozeer tees jaar... al die artiesten, op den helft van the milkshakerz en dienen gwaxx na, stonden het afgelopen jaar in dendermonde.

ma soit tzal wel op beide locaties feest zijn zeker!
27/04/10 17:02
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.033247 seconden.