Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 10:47
Online: 52
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
nosaj thing (us) - daedelus (us) - the brown acid (be)

Datum : 05/03/10  21:00
Type : Fuif

Aanwezigen : 2 

lookingup  , merryjane     

ParsAvecMoi

Jason Chung, aka Nosaj Thing, komt uit hetzelfde Los Angeles als Flying Lotus. Net als die laatste flirt zijn muziek met het beste van Warp en de hiphop van Dr Dre. Maar terwijl Flying Lotus in het donker stemmen aan elkaar plakt, plukt Nosaj Thing bleeps en Nintendo-beats uit zijn glasheldere computer.

Alfred Darlington aka Daedelus is een bijzonder geval. Hij zit er wat uit als een vroege Victoriaanse dandy, maakt knotsgekke beats en blieps met instrumenten waar u en ik de boven- niet van de onderkant zouden kunnen onderscheiden. En dat gaat hem bijzonder goed want Daedelus is werkelijk wereldklasse. Hij maakt muziek op het toonaangevende Ninja Tunes label en speelt op alle toonaangevende festivals en clubs. Hij draait nog steeds met de groten mee, getuige de geruchten van een nieuw album dat zou uitkomen op Brainfeeder. Maar eerst speelt ie live in Nijdrop, mis het niet!
08/02/10 22:58
romanticism

waar ligt opwijk?
15/02/10 21:49
ParsAvecMoi

Hm had dat 's opgezocht. Ik dacht tegen Brussel.. kan mis zitten.
16/02/10 18:32
romanticism

aaaaargh

dit is zooo epic
17/02/10 12:21
ParsAvecMoi

Chill, daedelus komt heus wel terug.
En Nosaj kunt ge toch id Kreun checken?

Sgewoon fucking vijf euro, onbegrijpbaar hoe die profijt gaan maken :) .
17/02/10 17:32
lookingup

tegelijk met Resonance in de vooruit
dilemma
22/02/10 22:26
ParsAvecMoi

Hm toeme valt da samen?
2562 kan echt wel heerlijk mixen :)
23/02/10 12:12
lookingup

ja, is op dezelfde dag
heb Scuba en 2562 een paar weken geleden in Berlijn gezien en dat viel een beetje tegen omdat die voornamelijk techno draaien... dus ben wel eens benieuwd naar hun dubstepsetjes. maar bon, deze zaterdag komt Scuba ook naar de recyclart.
23/02/10 13:23
ParsAvecMoi

Haha serieus man?
Ik heb 2562 ook in Berlijn gezien, en ik vond 't echt dik in orde.
De variatie in zijn set was heerlijk, met de ups & downs natuurlijk.
Heb 'm daarna om wat tracks gevraagd maar blijkbaar wasdat 4 uur freestyle, goh goh :) .

Scuba ken'k niet echt, lemme know hoe 't was anders :) .
23/02/10 15:41
lookingup

hoe, hebt gij dieje ook op dat CTM.10 festival gezien? :)
de 5de februari? we hebben niet gans die zijn set gezien want we zijn ook geregeld naar de andere zaal beneden gegaan, dus mss ging hij wel over in wat meer dubstep uiteindelijk.

Scuba is de man achter het Hotflush label, woont nu in Berlijn en organiseert daar geregeld dubstepfeestjes onder de naam Sub : stance. Onlangs is ook een supergoeie mixcd "Sub : stance vol.1" ofzoiets uitgekomen die door hem gemixt is. Hij brengt zelf ook redelijk "diepe" dubstepnummers uit, dikwijls met redelijk wat minimal techno invloeden. Wordt wel de moeite denkik!
23/02/10 16:35
ParsAvecMoi

Jep, ge zou voor minder naar berlijn trekken :)
Ehm de vrijdag was dat, kon de 5e zijn ja.
'k ging vooral voor Four Tet & Kelpe uiteraard, maar 2562 heeft mij ook verrast :) .
Stukjes depeche mode tussen zijn breaks, heerlijk.

sub: stance zegt mij wel iets, 'k ga proberen die mixcd 's te checken.
Danke!
23/02/10 17:52
lookingup

Haha, cool! Ja da was idd met Four Tet enzo... wij waren daar dus ook. Daarna 's morgens rechtstreeks van dat feestje terug naar Belgie liften... wasted days! Doeme, dan hebben wij precies nog wel een goei stuk van 2562 gemist... Four Tet hebben wij ook gemist in feite. En spijtig da Joker afgezegd had! Mount Kimbie was anders wel zalig! Op't einde was er beneden ook nog wel ne goeie dj bezig met dubstep en breakcore enz... geen idee wie.
23/02/10 18:25
ParsAvecMoi

Haha serieus?
Wij zijn nog gebleve tot zondagavond. Me ne schijtbus (die er 12 uur over doet trouwens) terug. Hoe viel 't liften mee? Ik zag da ook wel zitte.. mijn mate ni zo. 's ver éh..

Ik heb Kimbie gemist, omdat'k bij four tet blijve plakke ben. Darn it. & idd spijtig van joker, blijkbaar ne vlucht gemist ofzo.
Heb ge Kelpe gezien? Vond 'k echt hééérlijk. & die dj op't einde benede was idd 'n geval apart, blijkbaar kenne ze 'm daar wel goed in Berlijn :p

Grappig dat ge daar ook waart hah.
23/02/10 18:58
lookingup

da liften viel goe mee want ik weet daar een supergoeie plek om te vertrekken :) onderweg nog wel af en toe efkes een uur of twee vastgezeten, maar al bij al ging het nog redelijk vooruit en waren we 's avonds in belgie. we hebben er ook een dikke 12-13 uur over gedaan denkik. van Kelpe hebben wij ook een heel stuk gezien ja, was idd nice!
23/02/10 19:15
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.044597 seconden.