Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 10:25
Online: 62
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 27 / 27 )    »
Noxa planning voor 2010 (vip groot deel gratis, reclame, vereenvoudiging, layout, etc)

Ypsilon

allicht nog een overblijfsel van een optie om een oude/nieuwe menu balk te kiezen, die er na de vorige layout verandering was bijgezet. Allicht zie je de knop ervoor nog staan bij je instellingen onderaan, ook al heeft het sinds de laatste veranderingen geen effect meer in het hoofdmenu zelf.

Ik was de voorbije week toevallig al bezig met heel de layout opnieuw te ontwerpen, daar is het waarschijnlijk ook al opgelost, dus heb eventueel heel even geduld tot die versie er op staat, dan heb je er ook geen last meer van.
20/06/10 14:33
Ypsilon

Quote door Dipsauce
Btw als ge niet ingelogd bent staat er:

Noxa is één van de weinige profielsites met absoluut geen storende irritante reclame, en met een actieve controle om alles aangenaam te houden.

Dat zou nu dus veranderd moeten worden in:

Noxa is één van de zovele profielsites met absoluut wel storende irritante reclame om er geld uit te slaan omdat het vorige systeem niet meer werkte en er geen kat meer op noxa kwam, en met een actieve controle om alles aangenaam te houden.

En wat is er eigelijk gebeurd met dat submenu bij Profiel?

ja ok, dat was ik blijkbaar ook nog vergeten aan te passen, is ondertussen ook gebeurd.

'geld uit slaan' komt bij mij wel negatief over ... dat is alsof we er zo veel mogelijk geld uit willen wringen zonder rekening te houden met de gebruikers. Dat is nooit de houding geweest op noxa. Het moet gewoon iets opbrengen om de kosten te dekken, dat is onvermijddelijk, en dat is nog iets anders dan er zo veel mogelijk geld uit te wringen want dat is echt geen goed plan op lange termijn.
20/06/10 14:37
luvya

Aangezien ik niet te tijd heb om gans noxa af te schuimen en ganse bladen te lezen, vraag ik me af hoe het nu zit met dez vip? Is da nu volledig verwijdert fzo? En wat met de resterende credits die reeds betaald waren?
27/08/10 17:51
«    ( 27 / 27 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.060409 seconden.