Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 10:25
Online: 62
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 2 / 27 )    »
Noxa planning voor 2010 (vip groot deel gratis, reclame, vereenvoudiging, layout, etc)

MetalGirl

Quote door zmic
Misschien een soort vip inlassen om geen reclame te krijgen? alhoewel dat niet echt gaat aanslaan bij de mensen denk ik.
Het is wel spijtig dat noxa minder actief is...

er stond toch in de post dat dat te ingewikkeld was. en ik zou niet de moeite doen om te betalen om geen reclame te zien.
ik zou gewoon denken als het niet volstaat om het huidig systeem te houden en reclame maar dan trek je geen nieuwe leden aan natuurlijk
30/01/10 19:48
anouschka

euh oude v-log weg? das hel voor mij -_- ik gebruik die altijd omdat ik die makkelijker vind ;(
but hey... geen vip meer moeten kopen is wel positief, al had ik nooit echt een probleem met die paar euro's te betalen ^^
30/01/10 20:23
asphyxiate

Ja, de oude v-log, dat steekt wel wat tegen. voor de rest, wat moet, dat moet.
30/01/10 21:06
Followmehome

Bedankt voor ode samenvatting nimmegeers :)

vraagje:
is het mogelijk om de 'vip' dan uit te zetten?
(zodat je niet kan zien wie je profiel bezoekt etc)
30/01/10 23:04
Ypsilon

nope

waarom zou ik daar een functie voor moeten inbouwen ?

je kan met huidig vip je profiel wel zodanig sober inrichten dat het er totaal niet speciaal uit ziet, maar om dan ook effectief bepaalde opties te laten uitschakelen, dat is wat overdreven vind ik.
30/01/10 23:09
Extraction

De blokkeerfunctie en de opties onder 'zicht' gaan toch nog behouden worden, hoop ik?

Voor de rest ben ik eigenlijk heel benieuwd wat die nieuwe aanpassingen teweeg gaan brengen. :D
30/01/10 23:28
Ypsilon

dat blijft uiteraard, dat zit in het pakket vip opties dat dan voor iedereen wordt.
30/01/10 23:43
aaroneke

Mja ik zit hier al een hele tijd en dit zijn idd wel drastische veranderingen, vooral het gedoe met de reclame. Maar het beeld dat je schets geeft duidelijk weer dat het noodzakelijk gaat zijn. Als je denkt dat dit noxa kan redden Ypsilon moet je het zeker proberen. Ik blijf hier trouw lid.

Mss nog een voorstel: Kunnen we niet wat meer reclame maken voor noxa? Vele mensen hier zitten nog op andere fora en kennen vele andere mensen. Dit zou misschien kunnen zorgen voor een grote toestroom en dat de hervormingen naar reclame toe nog niet nodig zijn.
31/01/10 12:02
hoetoevallig

ik heb niet echt problemen met die veranderingen. uiteindelijk is niets zo constant als veranderingen en dat went heus wel na een maand. het niet moeten betalen voor een vip vind ik zelfs al een ongelofelijk pluspunt. ik kan er dan ook mee leven dat er op andere sites reclame is - die niet ergerlijk is in de zin van pop ups en dergelijke - dus hier zal ik daar ook wel vlug aan wennen. Ik heb ook echt de overtuiging dat het terug zal zorgen voor meer activiteit, een persoonlijk profiel nodigt ook veel meer uit en dat zal wel veel nieuwsgierigen lokken als ze er niet voor moeten betalen.
en zoals hier al is gezegd, je moet mee met de tijd...
31/01/10 13:08
xMasserx

ik vond noxa altijd net iets gezelliger door het vip-systeem en het ontbreken van reclame, jammer dat dit nu zal veranderen, maarja
31/01/10 14:13
Faith

Ik weet 'niet. Ik denk dat ik 't ergens wel een goeie zaak vind, want als we dit niet doen, wie weet gaat Noxa dan wel weg ofzo.. En dat wil ik al helemaal niet :' )

Maar ik ben wel bang voor die reclame.. Maar Noxa kennende zal dat vast niet té storend zijn, dus ik heb er ook wel vertrouwen in.. We zullen zien! :)

'k vind ook wel wat hebben dat ik al zodanig lang op Noxa zit, dat ik VIP heb zien komen, en gaan :' )
31/01/10 14:31
sekk

Een grote stap vooruit in mijn ogen. Ik sta dan ook open om eender welke bijdrage op lay-out en designvlak te leveren. :)
31/01/10 16:52
bokkie

Welke v-log gaat dan weg en welke blijft?
31/01/10 19:32
asphyxiate

de oude gaat weg. dus de thematische ( ? )
31/01/10 19:49
Korsakov

Ik denk (en hoop) dat dit een goede stap in de richting zal zijn.
Ben benieuwd :)
31/01/10 20:28
nimmegeers

Quote door asphyxiate
de oude gaat weg. dus de thematische ( ? )
Inderdaad.
31/01/10 20:36
pittaman

Binnen twee jaar zit ypsilon cocktails te drinken met die kerels van youtube en facebook! :p

Neen ja, allee, ik vetrouw erin dat yps dat toch slim gaat aanpakken en de balans tussen reclame en irritatie in het gebruik goed gaat leggen. De andere veranderingen lijken mij plots minder belangrijk...

Ik stel voor om al onze overbodige vip credits aan een goed doel te schenken! Kwestie van met de hype mee te doen hé.
31/01/10 20:36
EternalScream

Hetgeen ik hier niet goed aan vind, is dat er nu massaal gecontroleerd gaat worden wie wie bezoekt, en je reacties gaat krijgen zoals: waarom zat jij 20x op mijn profiel?

Het ongestoord "stalken" van de viplozen valt dus weg.

Ik wil maar zeggen dat dit systeem waarschijnlijk de bron van een nieuwe frustratie zou kunnen worden bij de noxanen.

Kan je dat deel niet laten wegvallen?
31/01/10 21:17
sekk

Quote door EternalScream
Hetgeen ik hier niet goed aan vind, is dat er nu massaal gecontroleerd gaat worden wie wie bezoekt, en je reacties gaat krijgen zoals: waarom zat jij 20x op mijn profiel?

Het ongestoord "stalken" van de viplozen valt dus weg.

Ik wil maar zeggen dat dit systeem waarschijnlijk de bron van een nieuwe frustratie zou kunnen worden bij de noxanen.

Kan je dat deel niet laten wegvallen?

Dat maakt toch helemaal niets uit? Profielen zijn er om bekeken te worden, anders zit je toch niet op Noxa?
31/01/10 21:37
nimmegeers

Dat is nu ook al zo bij mensen die vip hebben. Zo erg is dat toch niet.
31/01/10 21:43
«    ( 2 / 27 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.051366 seconden.