Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 09:56
Online: 64
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Tv en Radio «    ( 6 / 6 )    »
grappigste tv programma

socondescending

That '70s Show en Willy's en Marjetten.
13/02/10 00:21
cookiesandcakes

My wife and kids !
15/02/10 22:28
Auratje

Zonde van de zendtijd
How I met your mother
Big bang theory
My wife and kids
19/02/10 23:19
stagepotato

Zonde van de Zendtijd
My Wife and Kids
That 70's Show

MARRIED WITH CHILDREN !!!!
04/03/10 14:28
Danger

Quote door pittaman

Destroyed In Seconds => echt, die commentaar!

hahahah ja, gewelding programma
11/03/10 13:52
xAWARRIORSMINDx

Temptation Island
The X-effect
20/03/10 14:42
VamosALaPlaya

Voor mij blijft dat toch 'Alles Kan Beter', 'In De Gloria' en 'De Slimste Mens Ter Wereld' :)
26/03/10 12:07
poepi

Quote door VamosALaPlaya
Voor mij blijft dat toch 'Alles Kan Beter', 'In De Gloria' en 'De Slimste Mens Ter Wereld' :)

voor mij ook. Zonde van de zendtijd is ook wel goe
01/04/10 22:00
Juno

Momenteel ben ik mij aan't doodlachen met big bang theory.
03/04/10 16:36
veerke1987

In de gloria, Het eiland, Zonde van de zendtijd, M!LF
05/04/10 17:19
analekanale

In de gloria/Het eiland/Buiten de zone!
05/06/11 19:32
Krullenbolmens

-In de gloria
-Alles kan beter
-Schalkse ruiters
-Monty Python's Flying Circus

Waar is de tijd dat ik uitkeek naar de zondagavondprogrammatie op het toenmalige TV1?
10/07/11 00:56
gelosea

Arrested Development is de grappigste serie ooit. De humor is briljant; de serie zit vol met running gags en subtiele grappen - zelfs bij de vierde kijkbeurt vielen mij nog nieuwe dingen op. Elk personage is hilarisch, het is moeilijk een favoriet aan te duiden. Moest ik toch kiezen, dan ga ik voor Tobias Fünke - gespeeld door komiek David Cross ("You're forgetting, Lindsay, that as a psychiatrist, I was a professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first "analrapist" ).

En dan ook nog The Office met Ricky Gervais als David Brent. Veel dient er niet over gezegd te worden: geniaal concept, verfrissende humor en welja... David Brent.

Andere aanraders:
- Californication
- Modern Family
- An Idiot Abroad
- How I Met Your Mother
- Community
- Workaholics
- The Office (de Amerikaanse met Steve Carell)

18/11/11 17:35
BattleJayRoyale

That Mitchel and Webb look !!!
The Simpsons
South park
Futurama
Friends
Seinfeld
Black Adder
The IT crowd
Bottom
That 70s show
The fresh prince of Bel Air
Married with children
Whose line is it anyway?
Spongebob Squarepants
19/11/11 00:43
Geelvis

Quote door gelosea
Arrested Development is de grappigste serie ooit. De humor is briljant; de serie zit vol met running gags en subtiele grappen - zelfs bij de vierde kijkbeurt vielen mij nog nieuwe dingen op. Elk personage is hilarisch, het is moeilijk een favoriet aan te duiden. Moest ik toch kiezen, dan ga ik voor Tobias Fünke - gespeeld door komiek David Cross ("You're forgetting, Lindsay, that as a psychiatrist, I was a professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first "analrapist" ).

29/12/11 00:56
«    ( 6 / 6 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.091134 seconden.