Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 09:37
Online: 61
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 2 )    »
Venetian Snares, Sickboy and X&trick

Datum : 08/05/10
Type : Fuif

Aanwezigen : 22 

ParsAvecMoi

Experimentele en vernieuwende electronische muziek vanuit het brein van X&trick en zijn vrienden van het Gentse label Bug Klinik. Venetian Snares is intussen veel meer dan breakcore!

- - Venetian Snares (CAN, Live)
- - Sickboy
- - X&Trick
- - Acid Kirk
- - Skip
- - Matar
16/01/10 21:40
Imagine

m00i
23/01/10 22:35
NoMoreHeroes

prijs?
24/01/10 18:31
ParsAvecMoi

12 vvk
27/01/10 00:34
distanceisdarkness

venetian snares, sickboy, cool
10/02/10 18:50
NINAxRISExBITCH

Nice'e line up!
25/02/10 20:05
MediaBlitz

sickboy cool, venetian snares, kweni ,overrated...
08/03/10 00:35
Aenima0

hm
nie slecht
11/03/10 18:23
polaroidpicture

vvk : waar?
17/03/10 18:54
ParsAvecMoi

Quote door MediaBlitz
sickboy cool, venetian snares, kweni ,overrated...

Ni neute, zonder venetian snares bestond den elft van den core ni eens..
Basic knowledge.

Vvk alleszins via democrazy online, wss in fnac ook.
20/03/10 14:48
Paranoizd

venetian snares cv wel ook ni echt overrated ma parsavecmoi gij slaagt er naast denk :D
23/03/10 20:48
ParsAvecMoi

Hoezo der naast?

Venetian is totaal ni overrated.. Kan best zijn dat 'm wa mindere sets aflevert ma can you blame him, kan ni altijd 100% geve éh :D
Met Rossz csillag allat szuletett heeft 'm genoeg beweze voor mij.

'k vond die kerel (die trouwens fucking 15 is, hah..) zijn uitspraak gwn idioot, sickyboy is eerder overrated nu.. commerciele toer opgegaan :) .
23/03/10 23:03
Paranoizd

het gaat niet over wat em afleverd, ik zei dat het zeker geen overrated artiest is ik ben het gewoon helemaal belange ni eens met uw zin zonder venetian snares bestond den elft van den core ni eens.. )
venetian snares is een pioneer in de breakcore scene and thats it
24/03/10 20:51
ParsAvecMoi

Achja, ik wou maar aantonen dat 't idioot is om venetian snares te bezien als iemand overrated.. :)
Pioneer / grondlegger, w/e hé .

Aphex über alles, of course.
25/03/10 20:54
MediaBlitz

Quote door ParsAvecMoi
Achja, ik wou maar aantonen dat 't idioot is om venetian snares te bezien als iemand overrated.. :)
Pioneer / grondlegger, w/e hé .

Aphex über alles, of course.

Joenge gast doe nij is ni vooz, wa heget feit dak vijftien zen daar IET mee te make?
Typisch vroom noxa hangmens gy hé, agge u discussies ni kunt winne het op leeftijd steke,groej is op maat
20/04/10 21:23
ParsAvecMoi

Haha :' ).
Mja, met uw bakken ervaring kunt ge idd zeer hard meespreken over die dinges hier..

En ok, ik zal opgroeien.
Blijft gij maar zo (y) .
21/04/10 20:12
ellington

MediaBlitz is ne loser!
22/04/10 17:20
Kumpsyy

Venetian snares is echt allesbehalve overrated, hoeveel muziek heeft die kerel wel al nie afgeleverd? Hoeveel van die muziek is wel nie pure basis van veel core? Daarbij, hoe geniaal is die muziek nie? Ieder album is een kunstwerk op zich, als er 1 artiest niet overrated KAN zijn is hij het wel, want zijn werk is van zoveel waarde, dat overwaardering gewoonweg belachelijk is.
Zaterdag feestje!
03/05/10 22:25
overdrive

Heel goeie artiest maar als ge iedere drol dat'm legt verafgood dan gaan inderdaad wel mensen hem overrated vinden.
Anyway veel zin in da feestje ma kdenk da'k dan naar een verjaardagsfeestje ga (valt weer schoon samen :| )
03/05/10 22:42
Kumpsyy

Goed feestje! Venetian Snares heeft boven (mijn) verwachting gedraaid en sickboy heeft ook een deftig setje afgeleverd!
09/05/10 17:02
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.075291 seconden.