Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 08:47
Online: 42
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieėren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
Omnia

Datum : 20/03/10  21:15
Type : Optreden

Aanwezigen : 1 

eenboswandelingetje

Omnia komt naar de vaartkapoen in Brussel! :]

"Liefhebbers van zowel Pagan, Celtic, Folk, Metal, Medieval of Gothic mogen de kans niet voorbij laten gaan om deze unieke band te horen. De muziek van Omnia beschrijft de wereld die diep in hun hart leeft. Een wereld waar de geloven en waarden van de oorspronkelijke Keltische IJzertijd van Noord-Europa hand in hand gaat met wie en wat zij zelf zijn: De laatste restanten van de Keltische stammen die nog vrij durven te zijn. Omnia's unieke mix van krachtige en diep emotionele muziek, spectaculair podiumwerk en een fikse hoeveelheid droge humor heeft al voor de nodige opschudiing gezorgd in alle Europa en omstreken."

Info:
www.vaartkapoen.be

Tickets kosten 20 ą 23 euro.
30/12/09 19:02
Snowwhite

Brussel... No thanks!
'k Wacht wel tot op Castlefest :]
04/01/10 01:53
pieptj

OOOOOOH omnia! <3
30/01/10 22:29
falselight

De vorige keer dat ik in Brussel naar Omnia ben gaan kijken heb ik gezworen dat nooit meer te doen.

Fijne band, kut-stad.
08/03/10 19:42
eenboswandelingetje

Hahaha @ falselight :D
Daar hebt ge stiekem wel gelijk in!

13/03/10 11:48
visgrot

Quote door falselight
De vorige keer dat ik in Brussel naar Omnia ben gaan kijken heb ik gezworen dat nooit meer te doen.

Fijne band, kut-stad.

Toffe stad, maar er loopt teveel kutvolk rond ginder.
15/03/10 11:17
Snowwhite

Quote door falselight

Fijne band, kut-stad.

Same here!!!
15/03/10 11:34
fukkedupp

ja, Brussel is niet echt aangenaam qua verkeersvriendelijkheid. Ook een big no-thanks voor mij.
17/03/10 20:24
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.056945 seconden.