Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 07:30
Online: 16
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Wetenschap en Filosofie «    ( 7 / 7 )    »
Wetenschappers knoeiden met info over klimaatverandering

mindpollution

ik vind in kilometersdiepe putten steken voor duizenden jaren niet echt een extreem goede verwerking eigelijk.
05/12/09 22:44
josxhetxduffexei

Waarom niet, mindpollution?
06/12/09 00:43
mindpollution

Omda da voor duizenden jaren is vooral. Allé ja, ik weet ook wel da da de beste oplossing is daarvoor waarschijnlijk, maja kweet nie. Duizend jaar is lang eh :p
(ik heb daar nog nie echt neig over nagedacht, maar toen ik in da een centrum was in mol ofzoiets had ik toch zoiets van.. wtf..)
06/12/09 10:48
Si1en

in mol en dessel staan die tonnen boven de grond in een soort warenhuis/bunker, niks extra straling, niks gevaar, en het is wel degelijk licht radioactief afval (onderandere van ziekenhuizen enzo, niet alleen van centrales) dus tis ni da zonder kerncentrales ineens elk 'probleem' met radioactief afval weg is :p er zijn zoveel dingen die straling uitzenden in de natuur, maar blijkbaar gaan mensen het raar vinden als we het zelf creeren en gaan benutten... infeite is het veilig (fuck tjernobyl of w.e.) geen schadelijke uitstaat, serieuze winstmarge, zou nu gewoon echt de meest logische stap zijn tege vervuiling en uitputting van de aarde. En goed ondersteunend platform waardoor men voort andere dingen kan ontwikkelen.
06/12/09 11:35
mindpollution

ze gingen daar wel zo'n bunker onder de grond bouwen dacht ik. maja bon kzeg het tis nie da ik da volg ofzo, ik ben te weinig geinformeerd om daarover te gaan discussieren
06/12/09 13:40
Lalotj

Quote door ikbenlara
ik ben op mijn 'pik' getrapt door dit soort topics.
Er wordt wat bewijs gegeven, en binnen de 10 reacties staan de ridders daarom te claimen dat Al gore dom is, en ze volledig het recht hebben om er op los te stoken.
wedde?

Ik meen, en daarbij ga ik uit van de intelligentie van de mens, dat iedereen wel doorheeft dat ze het erger willen laten lijken om juist in gang te zetten dat organisaties en overheden (nog) meer moeite (hoewel 'veel' relatief is) gaan moeten doen om de opwarming tegen te gaan

21/12/09 21:15
falselight

Gefeliciteerd, je hebt weer iets meegedeeld wat niet ter zake doet.
23/12/09 17:06
Koeny

Lees het eerst. Mensen met onwaarheden doen panikeren is niet zo goed.
23/12/09 19:20
falselight

Lees mijn lap tekst van een paar pagina's terug nog eens.

DAAROM doet die jouw onnozele link niet ter zake.
23/12/09 20:27
Koeny

En ik ben het volkomen met u eens. Zelfs een leugentje om bestwil is beter dan niets veranderen.
24/12/09 14:14
LammeGoedzak

Die film is een farce. Dat weet elke wetenschapper. Maar dat betekent niet dat de milieuproblematiek een farce is he. Als Al Gore een film gaat maken over kanker waarin hij met statistieken komt aandraven die stellen dat iedereen sterft aan kanker, dan betekent dat niet dat ge kanker ineens niet meer serieus moet nemen he. Dat betekent dat ge Al Gore niet serieus moet nemen.
11/01/10 14:40
Koeny

De GW-problematiek is toch een farce en daar gaat die film over. De milieuproblematiek, die is er en niemand ontkent dat.
12/01/10 13:53
paljaske

paranooooooooooia
24/02/10 16:23
konny

Klimaatwetenschappers hebben geknoeid met rapporten, verslagen etc.
In 'An Inconvient Truth' is ook geknoeid met cijfers en stellingen, maar dit vooral om te shoqueren en de mensen te stigmatiseren. Das nooit als wetenschappelijke documentaire gemaakt.

MAAR: de aarde warmt gemiddeld sneller op dan vroeger en de mens is hier de oorzaak van.
Das zeker. Dus iedereen die dit ontkent uit, daag ik uit om dit tegen te argumenteren.

@ exiled: het spijt me om je te "beledigen", maar al wat je hier typt en zegt is echt ongelooflijk marginaal, zo ellendig, enorm gestoord en lekker egoïstisch :p But I like that ;) Goed uw mening geuit.
Ik ben het helemaal niet met je eens.
15/11/10 12:54
Koeny

Quote door konny

MAAR: de aarde warmt gemiddeld sneller op dan vroeger en de mens is hier de oorzaak van.
Das zeker. Dus iedereen die dit ontkent uit, daag ik uit om dit tegen te argumenteren.

Ik daag u uit om uw mening te beargumenteren. De aarde is al 12 jaar niet meer opgewarmd terwijl de hoeveelheid CO2 in die periode is gestegen met 1/4de vd totale stijging sinds de industriële revolutie, een stijging die een temperatuursstijging van 0,34 graden zou moeten veroorzaakt hebben.
05/12/10 14:21
konny

Koeny, excuses voor de belediging, maar: jij ellendige leugenaar :D

Zeg me je bron vanwaar je die foutieve gegevens en informatie haalt (en of ze al dan niet wetenschappelijk is of van een of andere klimaatscepticus of industriële lobby, éénderwat achterlijk instituut dat geen instituut is, boek van JM Dedecker...) anders heb je in mijn ogen nog geen recht van argumenteren.
Je mening uiten, daar heb ik vanzelfsprekend alle respect voor.
ps: wat studeer(de) jij?

Tschüss

06/01/11 22:14
Si1en

MAAR: de aarde warmt gemiddeld sneller op dan vroeger en de mens is hier de oorzaak van. Das zeker. Dus iedereen die dit ontkent uit, daag ik uit om dit tegen te argumenteren.

Zijn er al geen bronnen gegeven hier in dit topic die koeny's antwoord beargumenten? en om eerlijk te zijn, gij hebt ook geen bronvermelding gegeven, dus eigelijk moet ge da van een andere dan ook niet vragen.

Praten over 'vroeger' op vlak van opwarming van de aarde is trouwens nogal vaag, het is maar hoever ge gaat terug kijken. 'vroeger' zat er vele meer co2 in de lucht dan nu, vroeger is het vele warmer geweest dan nu, vroeger is het veel kouder geweest dan, vroeger...
Als die film nooit als wetenschappelijke documentaire bedoelt was, moeten ze die zo niet uitbrengen.

11/01/11 14:35
«    ( 7 / 7 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.060954 seconden.