Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 07:22
Online: 17
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 2 / 4 )    »
xl impact: from dying skies (fr), campus, lodep, fcb, burning kid @ jh xl herk-

Datum : 20/03/10  18:00
Type : Optreden

Aanwezigen : 27 

Artiesten : Serenity Fails  

brechtowned

present
22/11/09 21:28
DinosaurKiller

Alken ? Ik kom
22/11/09 23:24
robotfactory

herk de stad!
22/11/09 23:39
DinosaurKiller

Ja ik zag het nadat ik poste pas in de titel.
Ook goed,
ik kom.
23/11/09 22:00
serenityfails

en kweetnie ze, zet goeie lokale bands + een dikke headliner op een show in alken
en het volk komt sowieso

Daar zit het probleem misschien, goeie lokale bands in alken zijn er niet wegens GEEN lokale bands. En het risico van ne dikke headliner maakt dat als ge de inkom beperkt wilt houden, ge een pak meer volk moet trekken om uit de kosten te geraken. En zo evident is dat allemaal niet. De twee shows die ik in de XL heb georganiseerd (Serenity Fails release en kort daarna de show met Miscreants) hebben allebei redelijk wa opgebracht, maar dat is eerder een uitzondering dan de regel volgens mij.

Steeds meer jonge bands vragen ook een pak geld voor te spelen ook al zijn ze pas bezig. Dat maakt het de organisatie ook niet makkelijker. 't is anderzijds ook te onozel om als organistie niks te geven aan ne jonge band...ook al hebben wij dat zelf jaren gedaan.

Enfin, ik hoop op een pak volk in den XL! Misschien mag het wel aangezien het precies weer jaren geleden is dat er nog iets te doen was ;)

24/11/09 08:04
forthefallendreams

beginnende bands moetge toch gewoon nooit meer dan 50 euro geven
anders zijn het dikke nekken

24/11/09 15:55
futurentia

Nomera is ook op zoek naar shows :D

26/11/09 05:22
healingyesteryear

alle hop tegen dan heeft When Hope Escapes ook ne nieuwe klaar set dus... (en hoe cool zou het zijn om nog es ne halve hometown show te doen - voor mij en erwin dan)
26/11/09 09:58
EternalScream

tis lodep geworden ^^

ze waren al gecontacteerd, dus een andere band was niet echt een optie, tenzij lodep te hoge eisen zou stellen
26/11/09 22:17
forthefallendreams

Quote door EternalScream
tis lodep geworden ^^

ze waren al gecontacteerd, dus een andere band was niet echt een optie, tenzij lodep te hoge eisen zou stellen

supercool
27/11/09 06:28
SMUu

da denk ik ook
27/11/09 09:37
serenityfails

LoDEP...coole mannen...strakke show. Geen slechte keus!
28/11/09 02:23
forthefallendreams

fix die package for the fallen dreams - confession - azriel, bert
ik betaal daar wel 10 euro voor!
01/12/09 15:29
EternalScream

i'll keep it in mind, stijn gaat ne mail sturen naar een band, en mochten die niet kunnen/willen/reageren, dan zien we verder

en trouwens een package? :p waar moet ik die nog steken
01/12/09 16:07
forthefallendreams

Quote door EternalScream
i'll keep it in mind, stijn gaat ne mail sturen naar een band, en mochten die niet kunnen/willen/reageren, dan zien we verder

en trouwens een package? :p waar moet ik die nog steken

tussen uw tetten!
01/12/09 16:23
TryFailRepeat

die package met ftfd enzo zou best wel nice zijn, ik zou daar ook wel wa meer voor betale!
01/12/09 17:50
EternalScream

tja als we dat eerder wisten !
02/12/09 19:09
forthefallendreams

the devil wears prada exclusief is ook goe ze!
05/12/09 00:16
serenityfails

Quote door EternalScream
tja als we dat eerder wisten !

Dan stonden wij en een deel andere bands wsl nie op de affiche...dus ik vind het zo jammer niet. Jammer voor wie SF maar niks vindt...of de andere shizzle.

Voorlopig ziet het er een stevige affiche uit met fullcirclebroken, Campus en LoDep (ik doe geen uitspraken over onszelf). Dus ge gaat wel waar voor uw geld hebben.

Grtz
Dimitri
06/12/09 03:30
EternalScream

Niet dat wij er echt geld hebben ingestoken dimi ^^

Een package zou tof zijn natuurlijk, maar aan de andere kant, het is de eerste keer dat we zoiets organiseren en om dan meteen een package te nemen...

En mario, the devil wears prada valt waarschijnlijk buiten het budget :p
06/12/09 11:52
«    ( 2 / 4 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.028941 seconden.