| |
|
| xl impact: from dying skies (fr), campus, lodep, fcb, burning kid @ jh xl herk- |
| Datum : |
20/03/10 18:00 |
| Locatie : |
JH XL |
| Type : |
Optreden |
| |
Aanwezigen : 28
|
AColdDayInHell , AdNoctem , Bkevin , Brain , clubkids , deadstop031 , DinosaurKiller , ERRORxATxMYxHEART , eternalscars , EternalScream , Evamusement , iamthesilence , killedbypokemon , lamacore , maartenx , ohcomely , Psycho78 , RubenSletsel , saveitforthebedroom , serenityfails , shottroughtheheart , showmethemoney , smekke , thedryseason , TheNeverending , TryFailRepeat , UnmaskedxFear , xRubenator
|
| Artiesten : |
Serenity Fails
|
|
EternalScream
|
ma jawel dimi ik heb u da toch gezegd misschien de datum nie
|
20/11/09 13:45
|
serenityfails
|
idd...den datum was ik nog niet van op de hoogte...laat staan dat ik al heb kunnen vragen aan al de rest of ze kunnen of niet
Enfin...voorlopig kan iedereen wel natuurlijk ma toch
|
21/11/09 01:24
|
SMUu
|
kzal ok mar kome zekers
|
21/11/09 19:12
|
serenityfails
|
ter zou in den Xl potverdekke alle maand ne show moeten zijn...of toch tenminste alle twee maanden. Da zou de keet wel ewa terug in de gang zwengelen potverdoeme!
|
22/11/09 02:11
|
EternalScream
|
ter zou in den Xl potverdekke alle maand ne show moeten zijn...of toch tenminste alle twee maanden. Da zou de keet wel ewa terug in de gang zwengelen potverdoeme!
volledig mee eens, maar toen ik het vroeg aan axel zei hij da ze daar nie zo dol waren op van die showkes, ma goe als dit goe loopt en de xl wa winst heeft zal da hopelijk wel geen probleem zijn van da vaker te doen
|
22/11/09 11:55
|
serenityfails
|
De mensen van den XL hebben ook gene zak nemeer te maken met hardcore of punk of eender wat. Tegenwoordig is da meer boenke boenke muziek. Allé seg...
'k zou alle maanden iets in Alken kunnen organiseren, maar de kloterij is dat hier in alken niet genoeg volk is voor dat genre. Enfin...wat dat ge eraan?
Wel cool dat ge ne show organiseert onder uw getwee. Als ge ne PA-man zoekt met installatie en alles: die kerel van in de Molen doet dat voor 150 euro en die stelt den hele nest op en breekt alles af en het geluid is normaal gezien dik in orde. Laat gerust iets weten als ge zijn contactadres moet hebben.
grtz
Dimitri
|
22/11/09 13:44
|
SMUu
|
normaal is da allemaal al dik in orde,
ma kzen wel blij da ter int ander geval wel steun zou zijn ! merci
Stijn
|
22/11/09 14:39
|
forthefallendreams
|
fuck, 150 euro voor ne geluidsman
ik kan ene krijge voor minder dan de helft..
en kweetnie ze, zet goeie lokale bands + een dikke headliner op een show in alken
en het volk komt sowieso
|
22/11/09 15:05
|
EternalScream
|
@ Dimi, ik geloof dat het jh zelf voor ne PA zorgt
en ja dat in Alken, het is puur de locatie denk ik. We zullen na het showke eens aan axel vragen, want dit is het eerste na afscheid SOH.
En idd, veel meer dan boenke boenke muziek en ne keern dnb feesje komt daar nie
|
22/11/09 15:27
|
thedryseason
|
is er al bekend wie de derde band gaat zijn???
anders
www.myspace.com/makeshiftheartsbe
altijd geintreseerd!
|
22/11/09 18:23
|
| |
|