Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 07:19
Online: 16
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
The Black Box Revelation

Datum : 04/03/10  20:00
Type : Optreden

Aanwezigen : 7 

Yanner

The Black Box Revelation is niet alleen ons favoriete Belgische duo, maar meteen ook de heetste, meest stomende, rock ‘n roll garage band van de lage landen. Verdomd trots mogen we zijn op dit duivelse duo Jan Paternoster en Dries Van Dijck. Ze speelden de afgelopen jaren op Rock Werchter alsook Pukkelpop en trokken gigwise door de Uk en de States. Ook dEUS en Ghinzu namen hen op sleeptouw. Elke single op hun debuut ‘Set Your Head On Fire’ (alweer uit 2007) werden stevige Studio Brussel-krakers.
Afgelopen maanden trok BBR (slechts) twee maal een week de studio in om ‘Silver Threats’, hun tweede album, op te nemen. Mooi detail: die studio – Konk in Londen – is de studio van niemand minder dan Ray Davies (The Kinks). Het resultaat dixit de band (en opgetekend door een journalist van NME): “The songs on this second album are exciting and catchy but at the same time raw and bluesy”. En daar twijfelen wij alvast geen seconde aan.
Voor wie het wachten op deze exclusieve voorjaars indoor show ondraaglijk is en zich niet kan inhouden: u kan zich inmiddels ledig houden met een fotoboek van The Black Box Revelation (met foto’s van Eddy Petroons) en een live-dvd van het BBR-optreden op Pukkelpop eerder dit jaar. Hail hail rock ’n roll!

Ticketprijs:

€18.00 VVK
€21.00 avondkassa

12/11/09 18:19
Mittens

fuck yeah!
12/11/09 19:24
ShowxMexHeaven

whaaaaaaaaaa :o
12/11/09 20:29
lisalisalisa

Ik wil ook!! Ma in Brussel, fuck ze! :|
11/12/09 11:45
deeppurplerox

yeeeeeeeeeps beesje vouwen !!
15/12/09 15:34
dudettje

aanwezig!
26/12/09 17:56
EYESLIKEDIAMONDS

Quote door lisalisalisa
Ik wil ook!! Ma in Brussel, fuck ze! :|

lisa pakke den trein nie gewoon? 8) :D
11/01/10 21:59
Laurentvdmm

kzal er zen! :D
12/02/10 22:01
Invidia

Puh, ik heb die nog gratis gezien :D
03/03/10 23:14
lisalisalisa

Quote door Invidia
Puh, ik heb die nog gratis gezien :D

ik ook ze :D
16/04/10 15:04
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.068006 seconden.