Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 07:06
Online: 8
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 8 / 8 )    »
Recente aanpassingen : forumquote, zoekmachine, profielnieuwsverwijdering, etc etc

Ypsilon

bij nader inzien is dat blijkbaar toch niet zo'n grote prioriteit gebleken. Later misschien :p
23/10/09 00:52
hirondelle

Merci, Yps!
23/10/09 12:28
Disaccord

die forumquotes zijn inderdaad wreed handig!
26/10/09 23:07
Onvoorspelbaar

ik vind die quotes niet zo heel handig eigenlijk, zou het ook niet mogelijk zijn dat je kan aanvinken dat je de quote gelezen hebt dat die niet meer in dat lijstje staat? Want als je verschillende keren in eenzelfde topic wrodt gequote dan weet ge niet meer welke ge al hebt geleze en welke nog niet.
01/11/09 12:25
nimmegeers

Dat voorstel hierboven lijkt mij een goed idee. Er staat ook nog een ander voorstel ergens in dit topic dat hetzelfde probleem oplost. Maar die gelezen-aanduiding is misschien handiger.
01/11/09 14:58
bokkie

Quote door Disaccord
die forumquotes zijn inderdaad wreed handig!

(y)
02/11/09 12:17
Followmehome

cool ik heb mijn vakantie/bikinifoto enkele keren gespot bij de favorieten :" )
03/11/09 01:36
Kaleidoscoop

Quote door Followmehome

You must be so proud, Anouk. :p
04/11/09 01:38
FooFighter

Quote door Followmehome

Voel je vooral niet vies.
04/11/09 01:48
hwi

Die forumquotes zijn kapot.
22/11/09 21:27
kodachrome

bij mij hebben ze enkel een lelijke, totaal-niet-bij-m'n-skin-passende, roodachtige kleur gekregen :(
22/11/09 23:09
Ypsilon

er lijkt me niks kapot aan de quotes. Ik heb die pagina voor mezelf eens aangepast zodat ik de quotes van iedereen zag ipv enkel de mijne, en ik bij de recent actieve forumtopics kwamen praktisch alle quotes wel voor in het overzicht. Ondertussen heb ik dat lijstje wel wat anders opgebouwd om het wat duidelijker te maken, de naam van forumcategorie en begindatum van forumtopic zijn er uitgehaald, de link naar gequote post staat nu vooraan (makkelijker te vinden ipv achter een titel met veranderende lengte) en de datum waarop de gequote post werd gemaakt staat nu ook gewoon links wat qua chronologie wss ook wel logischer is.

En idd, de achtergrond kleur van quotes is nu iets anders dan de achtergrond van de gewone forumpost. Er zat bij de kleurstijlen geen aparte kleur die hiervoor gebruikt kon worden, dus wordt er automatisch een kleur gegenereerd die een variant is van de gewone forumpost achtergrond, maar dan met de rood/groen/blauw waarden een beetje lichter of donkerder.

Ik denk niet dat het zodanig hard zou verschillen dat het echt onleesbare kleuren zou opleveren, al kan het wel zijn dat zo een kleur qua tint wat afwijkt van de geplande kleuren van zo'n stijl omdat ze niet samen met de rest ontworpen is.
24/11/09 12:50
hwi

Yps; vorige keer mocht'k geen topic maken over bugs, dus stuurde ik het deze keer naar de helpdesk. Maar dan moet ge et wel lezen eh.... -__-
24/11/09 13:48
Ypsilon

en ik lees ook iedere helpdeskmelding ivm bugs.
24/11/09 16:16
Followmehome

Quote door FooFighter

Voel je vooral niet vies.
:(
27/12/09 00:14
mentos

zeg euhm, die nieuwsbrieven, verandert daar ook iets aan?

Want nu krijg ik een nieuwsbrief gemaakt op 19u03 aan in mijn 'log', en nie in mijn gb?
gay
07/02/10 19:08
SilentAlarm

Ja, ik vraag mij ook af hoe 't met die nieuwsbrieven zit..
09/02/10 19:37
nimmegeers

Ge zit hier verkeerd.
Daar moet ge zijn -> forum/80398
09/02/10 19:42
gregorsamsa

oh noes... it's a spambot! :(
11/09/10 11:02
«    ( 8 / 8 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.049448 seconden.