Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
Dat ze het gewoon opgeven met die uitbreidindingen.
Ik heb het het eerste jaar gespeeld tot een tijdje voor The Burning Crusade en daarna hebben ze het toch alleen maar slechter gemaakt met al die dingen er bij te doen.
Ik ben volgens mij gestopt op het hoogtepunt er waren toen nog maar 3 guilds in de server die MC aankonden, waaronder mijn guild.
Ik denk dat dat gevoel achteraf niet meer terug is gekomen met die nieuwe instances.
en wtf menen ze dat ? New races: goblins ?
Betekent dat dat de neutrale goblin steden nu bij de horde gaan ?
Nee, wrs blijven die handelsprinsen van de Goblins neutraal. Maar 't zou wel kunnen wat je zegt, aangezien Azeroth bijna letterlijk in twee gescheurd gaat worden ( nog meer dan nu )
Ja ik zie net de trailer..
Ze gaan azeroth dus compleet veranderen
Ik begrijp echt niet waarom dat nodig is.
Ik denk dat het al 3 jaar geleden is dat ik gestopt ben, als ik nu nog eens zou spelen zou ik er echt niks meer van begrijpen en echt niet meer weten waar te beginnen.
Slechte poging om de aandacht terug van Aion weg te trekken
Mij heeft het verre van kunnen overtuigen, en ik ben klaar om met Aion van start te gaan ^^
Ook al speel ik geen WoW meer ,vind ik dat dit heel stom is. Als ze Azeroth verpesten met lava en die shit , dan heb je bijna niets meer als beginner. Als je begint met WoW, zie je al die schone gebieden en nu zijn ze allemaal verkloot. Jezus ! En Goblins/Worgen als races: echt belachelijk. Blood Elf / Draenei was nog goed maar ze konden niets beter vinden zeker?
Als ze nu eens alles terug pretbc maken, dan is alles leuk zoals dinosaurkiller zei. Dan was er nog uitdaging tegen over nu: Wotlk is super easy en tbc viel mee.
En 5 lvls omhoog? Das ridicul ! Doe dan ineens 10 lvls, dan hebt ge een schon getal maar 85 is precies of ge nog ant lvlen zijt.... :/
Vroeger toen ik WoW speelde met men vrienden vond ik alles tof. Lvlen tot 70,dungeons,items verzamelen,op skype zitten met elkaar,raids... maar we waren gestopt met wow omdat we het beu waren. Toen wotlk uitkwam,waren we terug begonnen. Nieuw gebied,lich king (blablabla).... fijn fijn maar we hadden samen alles gecleard (10-25man) en dan zit je daar, met je lvl 80.... Toen ben ik gestopt net voor 3.1 omdat der echt geen fun meer was op die server en men vrienden wouden niet op een andere server opnieuw beginnen want ik vind dat wel nog leuk als ge zo helemaal niets hebt
Ik vraag me echt af hoe je als beginner nu nog er iets van moet snappen van waar en hoe en in welk gebied je zou moeten beginnen en al die tig verhalen die nu door elkaar lopen.
Ik kan me voorstellen dat je alles kan volgen zonder iets te missen als je er van het begin bijbent maar ik probeer nog altijd de updates en nieuwigheiden te volgen ookal ben ik al 3 jaar gestopt, nu kan ik er zelf ook niet meer aan uit.
Ik denk dat ik echt niet zou weten waar ik aan zou moeten beginnen als ik nog eens zou spelen met die 2 nieuwe werelden en dan nog eens mijn vertrouwde wereld helemaal overhoop gegooid.
@DennisG: Ik weet niet wat er zo goed was aan Blood Elves en Draenei hoor. Draenei zijn fucking Aliens... en Blood Elves, thohja een ras dat eigenlijk High Elves zijn( maar blijkbaar niet cool genoeg was). Dus de Blood elves zijn op minder dan 7-8 jaar tijd verandert tot een volledig nieuw volk, met een volledige nieuwe stad, etc. etc. onlogisch, majah. En de Draenei, tjah, als je van Aliens houdt in een fantasie verhaal, dan moet dit ook wel kunnen denk ik.
Het probleem met de Warcraft lore is dat die op de duur zondanig gaat veranderen op korte tijd, dat niemand het nog kan volgen, of 'geloofwaardig' gaat vinden.
Alles was goed tot en met Naxxrames vanilla, dat was de beste zet van blizzard ooit. Die instance was méér dan heerlijk. Samen met AQ40, sommige fights waren gewoon heerlijk, C'thun bijvoorbeeld, da was tenminste epic.
Het enige jammer was dat TBC veel te snel na Naxx volgde en dat naxx eigenlijk maar toegenkelijk was voor een goeie 6% playerbasis.
Toen begon blizzard door te hebben dat die 94% anderen even veel betaalden als die 6% en zijn ze alles gaan noobanizen. Spijtig, uitmelken is goed marketinggewijs, maar verneukt het hele spel.
Ik ben nu ook een dikke 2 jaar gestopt denk ik. Vanilla WOW was echt sterk, toen ging het berg af
Zijn dat echt aliens van oorsprong in het verhaal ? Of noem je het gewoon aliens ?
Het zou me niks verbazen want ik heb ook al screens gezien van vliegende tapijten en motors en dat vond ik ook al zo belachelijk..
De eerste mounts van de gnomes en al die rare toestellen in bijvoorbeeld gnomerigan (of hoe noemde het) en de trein naar stormwind stoorden nog niet echt omdat ze het in de gnome setting deden passen, maar een motor...
Om heel eerlijk te zijn is het enige aspect van de game dat mij nog bezig houdt en aantrekt aan dit spel, de mogelijkheid om te roleplayen met een heuse community (want zonder community geen roleplay). Echter als men de lore echter zodanig gaat blijven verkrachten dat zelfs de Worgen, die notabene een verschrikkelijk 'evil' ras zijn, bij de alliance toe te laten. Wel, dan beginnen er in mij toch vraagtekens op te komen.
De meest logische keuze, lorewise, is om de High Elves als speelbaar ras toe te voegen voor de alliance. (ookal zijn ze gering).
En Goblins kan perfect bij Horde, buiten het feit dat de meeste Goblins neutraal zijn, maar toch sterk aanleunen bij the horde. Ik zie enkel niet in WAAROM juist ze dat zouden doen.
En de Draenei, tjah, als je van Aliens houdt in een fantasie verhaal, dan moet dit ook wel kunnen denk ik.
Draenei komen van Draenor (nu outland).
Orcs komen van Draenor (nu outland).
Orcs zijn de roots van alle warcraftspellen (WC1, Orcs & Humans)
Draenei = Aliens; Orcs planeet = Draenei planeet; Orcs = Aliens.
Gewoon eventjes snel uitwijzen dat mensen die zeggen "OMFG Draenei, fucking aliens in een fantasy spel" nogal onwetend bezig zijn. Commentaar geven op alles is makkelijker dan eerst uitzoeken wat het precies is blijkbaar eh.
En DinosaurKiller, als je het al 3 jaar niet speelt, kan je ook niet zeggen dat TBC en WotLK suckt, want je hebt ze niet gespeeld. Ook snap ik niet waarom dat je een spel die je hier zo hard afkraakt in je gameslijst zet. Enkel omdat je Molten Core hebt gedaan?
@lordomega... nja ik vond het al jammer dat ze goblins neutraal hadden gemaakt in wc3 - ze hadden daar al geen reden toe... dus dat ze de goblins trug bij de horde gooien kan ik alleen maar toe juichen... ze zijn nu eenmaal kleine orcs
Echter als men de lore echter zodanig gaat blijven verkrachten dat zelfs de Worgen, die notabene een verschrikkelijk 'evil' ras zijn, bij de alliance toe te laten.
Worgen waren summoned door Arugal & Worgen hebben humans infected die nu in Gilneas zitten. Arugal zit vast in Shadowfang Keep, dus de infected humans hun doen en laten wordt niet meer gecontroleerd door hem.
Maw, Worgen is geen 'evil ras' meer, ze zijn weer 'normaal'. De Lore past hier perfect, het enige wat moest gebeuren is dat dit al veel sneller moest gebeuren ipv 5 jaar een muur in het zuiden van Silverpine Forest.
Of wist je alle bovenstaande lore niet en zeg je gewoon dat ze het verkrachten omdat dat cool is? @texke: orcs komen zelfs van nog ergens anders! The green-skinned orcs are one of the most prolific races of Azeroth. Born on the world of Draenor, the orcs were brought to Azeroth through the dimensional gateway known as the Dark Portal and waged war on the humans while under the influence of the Burning Legion.
@ texke: vooraleer je mensen verwijt dat ze niks uitzoeken. Met mijn lore kennis is geen probleem hoor, maak je geen zorgen. Maar als een neergestort ruimteschip (want dat is het) ookal dienst kan doen als stad tegelijkertijd, vind ik dat wel een beetje belachelijk. De Orcs zijn tenminste nog op een 'fantasy-achtige' manier op Azeroth gekomen. Het is gewoon allemaal een beetje vergezocht soms, en dat is voor 'de commerce'. Ik doe geen molte core of andere tijdrovende dingen, en ik speel wow enkel voor het Roleplay aspect ( lezen kan je toch hoop ik?). Ik speel het spel wel degelijk. En Molten Core is voor mensen die niet veel daglicht zien, misschien wel zoals jijzelf? Dit topic is hier aangemaakt om te informeren. En niet om uit de hoogte te doen met je kennis. Ze melken het gewoon uit PERIOD