Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
Ik kraak het spel helemaal niet af want het is nog altijd een van de games waar ik het meest plezier aan heb gehad.
Ik vind het gewoon spijtig dat ze altijd verder van de originele sfeer en setting uitwijken.
@ lordomega: mja, het feit dat het een stad is vind ik nogal fantasie-achtig, want "het kan niet", just?
Draenei staan in de lore van Warcraft dus waarom niet gebruiken in WoW...
Ik geef toe dat sommige dingen wel wat wazig zijn in de lore en ze er soms zelf niet uitkunnen maar goed, wij zijn geen loreschrijvers dus wat je er over zegt, it won't change
Molten core is boring, punt.
@tex: idd ik ga die rare mensen van Vanilla ook nooit snappen, die een beetje arrogant doen omdat ze het toen speelden... lol --> careface
bon, i'm done here.
@Dinosaurkiller: Ja, je hebt gelijk. Maar dit game wordt door vele mensen dagelijks vele uren gespeeld. Mensen worden de originele setting gewoon beu, Blizz wil dit natuurlijk niet, en proberen ons op deze manier gewoon bezig te houden met oude stukken lore op te rakelen, of op belachelijk spectaculaire wijze aan te brengen, dat het bijna niet meer acceptabel is.
Commerce houdt de wereld nu eenmaal draaiende, en er zullen altijd wel mensen zijn die er niet tegen kunnen dat een bedrijf doet met zijn lore wat het wil. Ze hadden tevens zelf toegegeven dat ze grenzen wouden aftasten, en ze die ook gevonden hebben met tempest keep en exodar. En je had het niet over hun ruimteschip of de manier waarop ze op Azeroth gekomen zijn, je had het over aliens in een fantasy verhaal.
Ik doe geen molte core vriend, en ik speel wow enkel voor het Roleplay aspect ( lezen kan je toch hoop ik?). Ik speel het spel wel degelijk. En Molten Core is voor mensen die niet veel daglicht zien, misschien wel zoals jijzelf?
Ik had het in dat stuk die je daar noemt tegen Dinosaurkiller. Lezen kan ik wel, het is heel makkelijk, je moet het ook eens proberen vooraleer je comebacks maakt omdat ik je pissig heb gemaakt en je daardoor niet ziet over wie ik schrijf.
En waw, iemand die hetzelfde spel speelt als iemand anders en die persoon uitmaakt voor iemand die het daglicht niet ziet. Normaal discussieren over iets lukt sommigen echt niet.
ja verbeteringen en vernieuwingen zijn goed,
maar de oude azeroth permanent veranderen ?
Nu krijgen mensen die nu pas beginnen met spelen niet de kans om de originele 'eerste' wereld meet te maken waar eigenlijk alles mee begon en dat is wel een beetje spijtig.
Als ik wow nog eens zou spelen zou ik echt graag mijn lievelingsplaatsen van van vroeger nog eens willen opzoeken zoals Stranglethorn Vale.
Vanilla WoW > all, met als hoogtepunt C'thun en Naxx
Maar WAAROM. Zeg gewoon WAAROM. Please, enlighten my mind.
Zoals lordomega het in zijn geestverrijkende flame al zegt, hoe kan 6 dagen per week trash clearen in Molten Core nu tof zijn?
Ik kan mij niet voorstellen hoe 40 man raids ooit zo tof geweest zijn. Elke 4 minuten was er waarschijnlijk wel een hoop afk of disconnected, om dan nog te zwijgen hoe zo'n raids samen te krijgen.
Het was wsl veel "epic'er" een boss neer te krijgen, om het de week erna terug te doen. Met wat geluk had je na 5 maand genoeg gear voor de volgende tier wsl
Foert, cba hier nog te discussieren eigenlijk, het zal toch allemaal elkaar tegenspreken.
Laatste wijze woorden, staat een spel u niet aan, koop het niet. Tadzaam.
Ja, zoals je zegt Texke, sommige mensen kunnen niet discussiëren. 'Geestverrijkende flame'? Noujah, ik ben blij dat je er op z'n minst iets wijzer uit geworden bent dan. *begrijpt het sarcasme best wel*
Das maar een mening hé mensen.
Ik vond het toen leuker, epischer, beter uitgewerkt. Het gaat mij niet enkel over de dungeons hé.
Het gaat er gewoon over dat alles in tbc veel sneller generfed werd, toegankelijk werd voor mensen met minder tijd enz, das leuk voor hun, maar vanilla had gewoon meer voor mij.
En vanilla is niet enkel MC hé..
Gewoon de atsmosfeer, het hele spel, veranderde in slechte zin na de expansion, vond ik dan hé. Wat een ander denkt weet ik niet. Maar voor mij was vanilla het summum. Ik ben al te lang gestopt om echt gegronde redenen neer te kunnen pennen, die u trouwens toch niet gaan overtuigen.
En zoals je zegt, game interesseert mij niet, dus stopte ik met spelen.
Ik ben ook gestopt na lvl 70,BC heeft de fun voor mij verpest.Ik vond het vroeger super leuk toen er 1 guild op de server was die ZG kon,en na maande wipen eindelijk lucifrion down.Was echt nog leuk,maar van Nax vond ik het eigenlijk minder.
BC viel nog goed mee,maar dan WOTLK en nu dit nog...nee dank u.Laat het zoals het was,veel beter!
Ik kan totaal niet meer volgen met de verhaallijn,al die races ben nog een echte oldskool speler.
Ik heb gespeeld tot 4-5 maand geleden.
Nadat ik de veranderingen had gelezen kreeg ik een gedacht van pff ziet er maar stom uit, maar na die trailer te bekijken krijg ik er toch wel terug zin in. Waarschijnlijk begin ik wel terug te spelen om te zien wat er van geworden is.
@texke: NEEN orcs zijn highelves die door Morgoth zijn gefolterd en kwaadaardig gemaakt! DANPAS zijn ze naar ginds gegaan! in die tijden waren orcs ook meer grijs van kleur, niet groen! =' )
imo had alles moeten stoppen bij WC3 - WOW was van het begin al een grote RAPE - undead bij the horde? WTF! serieus!
ik heb wow gespeeld, 2 weken, toen hield ik het niemeer uit... heel het WC gevoel was WEG
Ach, 't moet toch niet altijd zijn zoals ge 't verwacht... het gaat om wat er is, niet om wat het zou moeten zijn. Ge kunt anders altijd wel commentaar blijven geven hé.
De trailer zat goed ineen maar het zag er allemaal zo cheap uit ...
Wat lava hier en daar en voila : uitbreiding !
De nieuwe races zijn al helemaal belachelijk...
Want we zatten allemaal te wachten op een wolfje dat vuurballen kan afschieten !
Gogo Blizz , Nu D3 en Starcraft 2 er aankomen gaan ze wow lekker uitmelken omdat het hun toch geen ruk meer kan schelen , en wie zegt vanwel :
Hoe hard hebben ze dat spel verkloot op een jaar tijd ?
Zoals gezegt :
Vroeger epics hebben was " amg amg " , nu loopt elke fucktard daar mee rond. Bossfights waren echt epic zoals MC , BWL , AQ , etc. erg ver te zoeken nu !
Ik ga volledig akkoord met Dinosaurkiller en Mitchvoorspoels en iedereen die pre-tbc beter vond.
Gewoon de atsmosfeer, het hele spel, veranderde in slechte zin na de expansion,
Dit is de reden waarom ik ben gestopt met wow. Ik heb nog heel tbc gespeeld en een DK tot 70 gebracht maar ben gestopt omwille van de sfeer die er niet meer is.
Als ik de filmpjes van myndflame (zinwrath, Illigal danish) bekijk, krijg ik steeds weer heimwee naar die goeie ouwe tijd omwille van de grappen die nog pre-tbc gerelateerd zijn en gewoon omwille van heel de sfeer van vanilla wow dat het nog rond zich heeft hangen.
Oh die filmpjes ben ik ook al eens tegengekomen denk ik,
Ik heb ook nog een filmpje ooit gemaakt met duels die ik deed voor de poorten van ironforge.
Bestaat dat nog dat duelleren daarbuiten ?
Als ik dat filmpje bekijk krijg ik ook heimwee, sommige duels kan ik me nog precies herinneren.
'Tis weer zo ver he, de kloozakken
Ben ik een paar maanden gestopt met dat spel en brengen ze een expansion uit al vind ik deze precies minder goed dan de vorige expansions.
Ik eis een cinematic trailer!