Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:55
Online: 11
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 1 / 2 )    »
Halloween "De film(s)"

ritchievsgabriel

Halloween, het verhaal van Michael Myers, een jongetje dat op Halloween zijn zus vermoord, in een inrichting wordt geplaatst en jaren later opnieuw ontsnapt om zijn andere zus te vermoorden. Het origineel is van 1978. In 2007 was er een remake van. Het origineel heeft al een hele hoop sequels op zijn naam staan, de remake is nu aan zijn éérste seque bezig. Mijn vraag is wie heeft welke film gezien van de serie en wat vonden jullie er van.

Ik heb het origineel gezien en zijn 8 sequels (1 onofficieel en 1 producer's cut) en de remake... Nu jullie?
16/06/09 17:03
Invidia

Ik vond de oude way better dan de nieuwsten... DVD box zal ik ooit eens kopen ^^
16/06/09 17:06
tessadarling

ik heb de remake gezien & kvond die écht goed! :D
Der zyn wel veel films van, 9 gevolek,
kheb de 5 & 6 gekocht, ma die moetek nog zien :D
16/06/09 17:22
ikbensander

kheb de films nooit zo cool gevonden eigelijk... geef mij maar zombies!
16/06/09 17:27
greyhoundgames

ja, zeg is goeie zombie films?
28 days
28 weeks
Resident evil 1,2,3 en extinction
nog?
16/06/09 19:10
BattleJayRoyale

euhm, de oorsprong zelfve, de George A Romaro zombie saga.
Night of the living dead (+ remake)
Dawn of the dead (+ remake)
Day of the dead (+ remake)
Land of the dead
Diary of the dead

Ps, resident evil 3 is extinction.

En Shaun of the dead is er ook een. En The return of the living dead serie is ook leuk om te zien :p

En de Halloween serie is gewoonweg gewelig. Zelfs de remake is een van de betere remakes. Kheb ze natuurlijk allemaal talloze keren gezien en staan hier netjes in mijn kast :p
16/06/09 19:29
Rockwitch19

Halloween is mijn allerfavoriete horrorfilm. Dit was de allereerste horrorfilm die ik zag (ik was 6 jaar), dus ja. Michael Myers blijft gewoonweg mijn nummer 1 qua seriemoordenaars.

Trouwens, er zijn meerdere delen gemaakt:
- Halloween
- Halloween II
- Halloween III: Season Of The Witch
- Halloween IV: The Return Of Michael Myers
- Halloween V: The Revenge Of Michael Myers
- Halloween VI: The Curse Of Michael Myers
- Halloween H2O: Twenty Years Later
- Halloween Resurrection
- Halloween (remake van het eerste deel door Rob Zombie)
- Halloween 2 (H2) (remake van het tweede deel door Rob Zombie).

Deze laatste komt trouwens uit in augustus. Ik zoek nog steeds het totale pakket, in de box. Ik ben hier al jaren op zoek naar. Er is zo'n origineel pakket uitgebracht (ooit eens), maar die vind je niet goed. Toch blijf ik zoeken ^^ Btw, ik heb alle delen gezien (behalve natuurlijk H2: 2009). :)
16/06/09 19:45
BattleJayRoyale

Halloween 3 was dan wel weer wat minder. Om te zeggen, diepzeeduiken met een kettingzaag in je aars is leuker.
Ik ben blij dat ze Michael Myers terug hebben gebracht in deel 4. Vanaf dan werden ze terug geweldig om te zien :p
16/06/09 20:03
ikbensander

battlejayroyale haalt er mij die woorden uit de mond... zombie strippers, bad taste, the evil dead reeks, ... the list is endless (huray!)
16/06/09 20:15
greyhoundgames

ha maar ge hebt ook een tekenfilmversie van Resident evil. Die vonk wel zalig ook. oe noemt die nu weer.
16/06/09 20:18
heavenisfine

Geef mij maar de geboorte .
Halloween van John Carpenter .
In mijn ogen ook de beste van de reeks .
Toen wist je nog niets over de achtergrond van Michael Myers .
( Iets wat Rob Zombie teveel in beeld heeft gebracht )
En daardoor vond ik Michael plots niet meer angstaanjagend .
In de originele versie is hij een moordenaar zonder enig gevoel .
Iedereen die zijn pad kruist krijgt het mes op de keel .
16/06/09 20:38
BattleJayRoyale

Die tekenfilmversie van resident evil noemt "Degeneration". Is compleet losstaand van de originele trilogie maar zit nog vol zombies :p
16/06/09 22:59
greyhoundgames

wel ja, ik vond die graaf :D
Had iet weg van den 2 vonnek.

16/06/09 23:09
BattleJayRoyale

Geef ik u volledig gelijk in :p
Is ook Japans origineel. Die doen het altijd wel wat beter :]
16/06/09 23:49
Kenny1234

Ik heb denk ik de eerste zes gezien. Die waren vorig jaar te zien op BBC :D
17/06/09 08:33
MenPreferBlondes

Deze laatste komt trouwens uit in augustus. Ik zoek nog steeds het totale pakket, in de box. Ik ben hier al jaren op zoek naar. Er is zo'n origineel pakket uitgebracht (ooit eens), maar die vind je niet goed. Toch blijf ik zoeken ^^ Btw, ik heb alle delen gezien (behalve natuurlijk H2: 2009).

damn gotta have it. heb alle delen gezien, ik zoek ze op dvd, vind sommigen wel afzonderlijk maar zou liever het totaalpakket hebben.

De remake van Zombie is cava wel, maar de achtergrond wordt idd teveel in beeld gebracht.

Niets boven slasherfilms (Myers, Voorhees, etc etc)
17/06/09 10:29
BrokenRose

'k heb ooit Halloween H2O gezien, en nog ene denk ik maar 'k weet niet meer welke
cva filmke wel
17/06/09 11:05
prana

wat ik me nog herinner in die hele reeks is dat de 3de halloween los stond van de gehele verhaallijn.
lang geleden dat ik ze allemaal gezien heb eigenlijk.
17/06/09 12:48
yanick

ja die tekenfilmversie van resident evil , echt zalige film

btw ben ook een dikke halloween fan lol
17/06/09 15:07
Shammy

halloween , supercoole films!

diene remake van rob zombie is zowa het slechtste ooit
18/06/09 00:36
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring