| |
|
ritchievsgabriel
|
Heeft er iemand toevallig ooit al de producer's cut van Halloween 6 dan gezien?
|
18/06/09 17:37
|
BattleJayRoyale
|
Kheb volgens mij stukken ervan met u gezien
Remember, door mij had je ham haha
|
18/06/09 21:55
|
ikbenlara
|
ik heb de originele gezien en ik vond die lame-ass. punt.
|
21/06/09 23:37
|
MenPreferBlondes
|
Ik dacht dat de box uitkwam rond 11 oktober, niet?
Anyway, nog steeds op zoek naar de Special Edition van Halloween (1978)
|
29/09/09 11:36
|
ritchievsgabriel
|
ik vrees ervoor dat hier nooit een box van die films zullen uitkomen, waarom weet ik niet...
|
19/02/10 23:43
|
Rockwitch19
|
Er is wel een box van Halloween en een vriend van me had die op een site gevonden voor 200 euro. Maar dat is me een beetje teveel. De normale box kost iets van 80 euro. Ik blijf er hoe dan ook nog steeds op zoek na. Na al die jaren heb ik ze helaas nog niet in de rekken gevonden.
Heb ondertussen wel de remakes op DVD; Halloween 3D komt volgend jaar uit. Natuurlijk weer van Rob Zombie. Hoe zalig die remakes ook mogen zijn, ik irriteer me mateloos aan die hoofdactrice in die nieuwe films. Jamie Lee Curtis zal ze nooit nadoen en in mijn ogen moet ze daar ook mee ophouden om het te verneuken.
|
20/11/11 16:46
|
rivulet
|
kan iemand mij vertellen in de welke het is, dat een jong meisje op het eind van de film de trap komt af gestapt met dat Michael Myers masker op? gebeurt volgens mij in één van de oudere.
|
05/12/11 11:13
|
WhoAreYou
|
Halloween 4: The Return of Michael Myers.
|
05/12/11 11:55
|
rivulet
|
ein de lijk
iedereen vertelde mij steeds dat da de eerste is,
maar aangezien ik het einde van die film al te goed ken, had ik aanvaard dat ik die scene erbij had gefantaseerd als kind.
|
05/12/11 12:01
|
Twillightzone
|
Slechtste in de reeks was volgens mij degene waar ze gaan filmen in Michael's huis, mee Ja rule in de hoofdrol? dachtk. En Season of the witch had nu eens totaal niets te maken met de reeks. De 2 remakes waren best goed, maar er werdt een beetje teveel gore aan toegevoegd. Halloween (de originele) is voor mij gewoon pure spanning, voor mij liever geen emmers met ingewanden.
|
13/01/12 04:36
|
ritchievsgabriel
|
Slechtste in de reeks was volgens mij degene waar ze gaan filmen in Michael's huis, mee Ja rule in de hoofdrol? dachtk. En Season of the witch had nu eens totaal niets te maken met de reeks. De 2 remakes waren best goed, maar er werdt een beetje teveel gore aan toegevoegd. Halloween (de originele) is voor mij gewoon pure spanning, voor mij liever geen emmers met ingewanden.
Tis Busta Rhymes en het is de 8e film (Halloween Ressurection). Halloween 3 is eigenlijk ook een goeie film, ma ge moet begrijpe da ze vanaf toen eigenlijk elk jaar een andere film woude uitbrenge me de titel Halloween (dus niet meer over Myers) ma de mense snapte het totaal ni, woude myers terug en zodus is de rest van de serie er gekome...
|
22/01/12 12:59
|
Twillightzone
|
Ik had gehoord dat akkad bijna failiet was, en daarmee niet de middelen had een degelijk vervolg op Halloween 2 te maken. Busta rhymes ja, waarin hij ineens myers kung'fu'de en daarmee de killers of killers versloeg. How i miss Dr. Loomis!
|
30/01/12 04:30
|
ritchievsgabriel
|
Ik had gehoord dat akkad bijna failiet was, en daarmee niet de middelen had een degelijk vervolg op Halloween 2 te maken. Busta rhymes ja, waarin hij ineens myers kung'fu'de en daarmee de killers of killers versloeg. How i miss Dr. Loomis!
Bwa, dat betwijfel ik. Na deel 2 is er sowieso geen degelijk vervolg meer gekomen, ongeacht het budget. Nu het was wel zo dat John Carpenter enkel wou meewerken als het verhaal totaal niet meer met deel 1 en 2 te maken hadden...
|
01/02/12 17:55
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|