Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:52
Online: 10
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 1 / 2 )    »
drugspreventie

maas

weet er iemand hoe je op een leuke manier drugspreventie op school kan doen?
Moet dat uitwerken voor school
04/05/09 19:45
dandylullaby

laat iedereen uittesten enz eg dan da het slecht is en dat ze sterven in 3 uur.

een trauma da ze nooit meer vergeten...
04/05/09 19:48
dandylullaby

srry kon het ni laten.

mss iemand die afgekicked is uitnodigen en laten vertellen.

of toxicoloog uitnodigen en laten vertellen...
04/05/09 19:48
Flames

Doet het zelf
04/05/09 19:51
oldman

ik denk dat zo min mogelijk aandacht eraan besteden het beste is...
toen ze tegen mij vertelde wat bepaalde drugs precies deden begon ik het net allemaal interessant te vinden..

04/05/09 19:51
KaasKroket

Ik volg oldman hierin eigenlijk wel. De aantrekkelijkste dingen zijn de dingen die je niet mag doen.

Maar bon, ge kunt misschien requiem for a dream laten zien. Dat is wel vrij choquerend.
04/05/09 20:00
JuicyLove

Wij hebben dat woensdag, 1 uur uitleg en 1 uur een "wie't weed spel" ofzoiets :p geen idee hoe da gaat zijn, ma kzal 't u laten weten als'k eraan denk :)
04/05/09 20:01
Zetta

Requiem for a dream scoort wel goed ja, de overgrote meerderheid blijft dan toch wel met een vreemd gevoel achter. Ex-verslaafden zijn ook altijd leuk, tenzij ze ontzettend enthousiast vertellen over hun drugsverleden :p

SummerInTokyo

Kweetnie
maar mijn reden voor niet aan drugs te doen is omdat ik weet wat er met mensen uit mijn omgeving gebeurd is nadat ze drugs gebruikten :' )
was overtuigend genoeg voor mij

of laat nekeer weten aan de klas hoeveel al dien brol kost
hun goesting zal rap overzijn
(vergelijk dat dan wel bv. als je een jaar geen xdrugs pakt, kan je x kopen'
EnemyOfGod

wij hebben ook is ongeveer zoiets gehad op school , alleen verliep het iets anders.
de politie kwam ineens binne met ne hond, en jah bij wie hij het ruikte kon meegaan :)
04/05/09 20:02
DirtyWorkzx

een bord met allemaal geknipte foto's erop plakken die met drugs te maken hebben?
zoals drugs zelf, en ook de gevolgen ofzo..
04/05/09 20:05
DirtyWorkzx

wow @enemyodgod, da's wel drastisch ze.. en euh is er iemand die mee moest? :p
04/05/09 20:05
Donna

niét. elke jeugd ga da blachlijk vinde;
04/05/09 20:11
SummerInTokyo

wat is daar nu belachelijk aan? :|
oke ja der zijn er waarbij da het een oor inga en het ander oor uit
ma der zijn er ook da misschien tot hun besef gaan komen? (misschien ja, als ge 1 persoon kunt helpen is da toch al een prestatie, ni?)
Trouwens; de ene persoon is de andere niet e? :|
04/05/09 20:14
PositiveVibrations

Haha strijk @ dandylullaby
Edit: ik geef oldman gelijk. Onlangs hadden we een spreker en achteraf had iedereen zin, dat is toch ook niet de bedoeling denk ik. Ik zou zo weinig mogelijk echt uitleggen (niet zeggen: het maakt je enorm actief, je kan de hele wereld aan). Maar belicht de negatieve aspecten genoeg
04/05/09 20:18
Insidem

Ik heb zo'n spreker op school gehad. Was toch wel choquerend om hem te zien. Ge zag echt aan die dat die veel had gebruikt. (kon niet meer tegoei praatte, bibberde heel veel enzo)
dan denkt ge toch wel is: wat als het ooit zo met mij afloopt?

maja, speel wiet monopoly. ipv van huizen en hotels neemt ge dan plantages en dealers.
04/05/09 20:33
bonkers

geef wat drugs aan dieren, en kijk hoe ze reageren
04/05/09 20:34
Grringer

wat ge ook doet, ni zeggen dat het ni mag

want het was zo 'of je drugs gebruikt of niet is JOUW keuze' maar het kwam er dan wel op neer dat ge naar de hel ging enzo
04/05/09 20:38
Jolene1

Hey daarnet uwe wiskunde al, nu dit, DOE UW HUISWERK ZELF
04/05/09 20:57
Micha

Geef feiten en cijfers? Zeg er bij dat het niet altijd gevaarlijk is maar dat je er verantwoord mee om moet gaan etc,..
( onze school is gecontroleerd door de politie, en er zijn mensen geschorst :' ), )
04/05/09 20:59
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.040510 seconden.