Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:52
Online: 10
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 2 / 2 )    »
drugspreventie

Ritchiee

laat filmpjes zien van mense die een overdosis namen
04/05/09 21:14
Grringer

of lijken
04/05/09 21:23
On21thSTREET

@ritchiee, huurt mij in en ik neem wel een overdosis :' )

gy zy ne spast ritchie ;)
04/05/09 21:27
regen

hahaha
04/05/09 22:18
Jodyyy

Maak een soort monoloogje?
Wij hebben ooit eens zoiets gezien i.v.m. rijden onder invloed, iedereen was er stil van.
Dat begon allemaal heel vrolijk: die kerel was heel enthousiast over een fuifje waar hij naartoe ging en dat zijn grote vlam daar zou zijn enz. Op de fuif viel dat allemaal tegen, beste vriend was gaan lopen met grote vlam, kerel begon te drinken. Kerel kroop in auto, auto-ongeval met alle gevolgen van dien. Die kon dat echt met zoveel emotie's vertellen, alsof je er zelf bij was..
Pas zo'n verhaal toe i.v.m. drugs dan ofzo? Het begint allemaal heel tof maar dan...
04/05/09 22:28
deadXorXalive

ge moet daar natuurlijk nie staan van - NOOIT DOEN
iedreen gaat op een punt tog expirimenteren.
praat met hun over grenzen enzo?
04/05/09 22:35
bievke

ervaringsdeskundige is het beste in mijn ogen
04/05/09 23:02
Matva

Laat de slideshow van Luc Beaucourt zien :p Gewoon... "Dit doet drugs met u".
04/05/09 23:16
boiboi

http://www.youtube.com/watch?v=GS8XY4GMnJk
zo iets?
05/05/09 09:34
RavincUnt

doe es een trippie naar tilburg
zal u leren met u drugspreventie
05/05/09 14:39
jhoefkes

waarom moet er preventie zijn laat ze alles zelf ontdekken , mss missen ze door uw preventie gedoe de roeping van hun leven ...!!!!

(en ja dit meen ik serieus)

geef gewoon uitleg bij elke drug
vind je veel informatie

of kijk of je ergens die DRUGS tests (2 seizoenen) van Spuiten en slikken kan vinden
deze bedoel ik dus
maar er zijn er veer meer en je vind ze niet allemaal op youtube

05/05/09 16:36
SummerInTokyo

de roeping van uw leven?
als uw roeping is van de rest van uw leven als junk in de goot te liggen en in het slechtste geval niet meer te kunnen functioneren, goed zo maar dan moet ge andere mensen niet met u meesleuren :|
05/05/09 18:05
jhoefkes

als uw roeping is van de rest van uw leven als junk in de goot te liggen en in het slechtste geval niet meer te kunnen functioneren

jup das wel de meerderheid van de drugsgebruikers... enkel de Meth/crack/Heroine gebruikers dus , en waren die mensen GOED geinformeerd geweest hadden ze die drug mss nooit geprobeerd , wan het enige dat ze ooit gehoord hadden was dat het niet mocht omdat het slecht was ... hetzelfde als dat ze hoorden over masturberen ...

als je weet wat die handel met uw hersennen doet neemt ge dat normaliter niet , omdat ge dan beseft dat die dingen "te goed" zijn om onder controle te houden...

Maar dat langs de andere kant mensen die ooit acid namen , en allemaal zeggen dat het hun voor de rest van hun leven veranderd heeft in een "beter" persoon...

Of hoeveel mensen worden er uiterst creatief onder invloed van een of andere stof (van gogh van de absithe enz )

het "just say no to drugs" werkt toch niet , want dat doen we al 100 jaar , beter informeren over de effecten van elke drug zou beter zijn , de positieve kanten , maar ook de negatieve kanten, de veiligste manier om de drug te consumeren promoten , jah eigenlijk gewoon "spuiten en slikken" dus ... ik vond dat een leerrijk programma en heeft mij zin doen krijgen in het uitproberen van bepaalde drugs (zoals ether , XTC , poppers , ...) terwijl het mijn een afschuw voor Crack heeft doen krijgen waar ik ervoor dacht dat crack gewoon cocainne roken was ...

en dan kan je jezelf mentaal voorberijden op het nemen van zo'n drug je weet wat je kan verwachten , wat te doen als het misgaat , .... en vooral wat je erna kan verwachten en wat je er tegen kan doen ZONDER een nieuwe dosis te nemen
05/05/09 21:57
SummerInTokyo

ah ja zo bedoelt ze
ik dacht in de zin van drugsdealers enal
sry verkeerd begrepen ^^
06/05/09 16:21
Zetta

Indeed, preventie is ook zo'n stom woord om hierbij te gebruiken. Toen wij dat soort onzin op school kregen had dat echt totaal geen effect. De mensen die niet geīnteresseerd waren in drugs en niet van plan waren om drugs te gebruiken bleven bij hun standpunt en zullen geen drugs gaan gebruiken. Degenen die wel geīnteresseerd waren maak je enkel maar nieuwsgieriger.

Het grootste deel van de druggebruikers die ik ken kan heus wel op een normale manier met een drug omgaan. Velen bereiden zich zelfs tot in de puntjes voor met behulp van een shitload aan verschillende vitaminesupplementen. Dāt zijn interessante dingen om aan jongeren te vertellen.
08/05/09 10:16
DanceInTheMoonlight

wij hebben in het middelbaar op school alcoholpreventie gehad, en toen was er een meisje dat kwam spreken. Ze zat in een rolstoel, was gedeeltelijk verlamd geworden en had haar beste vriendin zien sterven, doordat ze mee waren gegaan met een vriend die teveel gedronken had en een dodelijk ongeval veroorzaakte.

Iedereen was serieus stil achteraf.

Misschien kun je iemand zoeken die door drugs iemand verloren is en daarover wil vertellen?
Want zoals gezegd, als ge alleen gaat zeggen "doe het niet want 't is illegaal en slecht vooru, blabla" dan gaat niemand u serieus nemen en wordt de meerderheid waarschijnlijk alleen maar nieuwsgieriger.
16/12/11 18:09
Suissons

Bij onze drugspreventie werden er doosjes met drugs rondgegeven zodat wij allemaal eens konden kijken hoe het eruit zag. Tenzij ge wilt dat half uw klas /school high rondloopt , zou ik da zeker ni doen.
18/01/12 23:11
Autumnsbeing

Er is zo'n amerikaanse documentaire over een meisje, dat ergens toen ze 20 was ofzo een junkie was en nu vastzit in haar lichaam als een plant en echt niets meer kan. Ik kan niet op de naam komen maar dat was wel vrij shockerend.
19/01/12 12:41
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.032872 seconden.