Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:50
Online: 11
Naam : 
           Login : 
 Help

Seks en Relaties «    ( 9 / 10 )    »
Zwanger met pil en toch regels?

Justpurrrfect

Dat is niet bang maken, maar waarschuwen. Er lezen te weinig mensen hun bijsluiter, dus eventjes herhalen 'bij sommige medicatie, 't schijt en bij braken werkt de pil niet meer'.
06/07/09 10:58
shebj

lol; het enigste bloed dat je verliest bij een zwangerschap is innestelingsbloed ( dat trouwens kan blijven voorkomen tot ongeveer de 15de week vd zwangerschap ) en dat ziet er helemaal niet uit als menstruatiebloed; als je je regels krijgt tijdens een zwangerschap is er sprake van spontane abortie. En geloof me ; k kan het weten want ben zelf zwanger. Ik nam ook de pil; niet zo heel regelmatig ( anders zou k nu niet zwanger zijn) en toen k dus mijn stopweek inlastte bleef k maar wachten op mijn regels, ik ben zelfs niet opnieuw de pil gaan nemen na die week omdat ik nog altijd aan het wachten was op mijn regels. tot ik uiteindelijk al 2 maanden overtijd was :)
10/08/09 01:34
hailtothequeenbaby

tfeit dat ge bleef wachten op uw regels en dus na uw stopweek niet meer opnieuw met de pil begon, laat idd zien dat ge niet goed weet hoe een pil werkt/hoe ge die moet nemen

10/08/09 17:21
FlyingMonkeyMaster

ls je je regels krijgt tijdens een zwangerschap is er sprake van spontane abortie.
Spontane abortus is wanneer de zwangerschap eindigt voor 16 weken.

En wat een ongelooflijk onverantwoordelijk gebruik van de pil...
10/08/09 18:02
Koeny

Ik nam ook de pil; niet zo heel regelmatig

Ffs.
10/08/09 18:55
Wakkie

ma shebj toch, da's nie slim eh
10/08/09 19:04
shebj

nee, k bleef wachten omda k t in mun achterhoofd hield da'k wel es zwanger kon zijn, want vond het ook helemaal ni erg. We hadde sowieso gepland da'k na die laatste strip zou stoppe met de pil.
12/08/09 02:21
Koeny

20 jaar. I'd hit that.
13/08/09 20:29
iEef

Je verliest kleinere bloedingen, en mensen die totaal geen idee hebben dat ze zwanger zijn doen dit af als hun maandstonden. Maar normaal stoppen je regels wel, want anders zou je niet weten dat je zwanger bent, en dat zou slecht zijn voor jou en je baby.
15/11/09 11:19
Elina

Het zijn idd horrorverhalen. Natuurlijk zijn sommige meisjes doodsbang nu, is toch logisch? Niemand wil pas te weten komen dat ze zwanger is op het moment dat ze moet gaan bevallen. Ik ben mij er ook sterk van bewust dat het enkel in uitzonderlijke gevallen voorkomt, maar het komt voor. Of je 'regels' nu stoppen of niet, of je de pil juist neemt of niet, het kan altijd gebeuren. Verantwoordelijk vrijen is er ook bewust van zijn dat het kan voorvallen, wil je dit ten alle kosten vermijden, zou je idd best niet vrijen. Als je seks hebt, kun je zwanger geraken, zo simpel is het. Om toch even gerust te stellen: de pil is gemaakt om zwangerschap te voorkomen, vergeet dat niet. Het kan gebeuren, maar het zou niet je eerste gedachte moeten zijn als je je eens slecht voelt of een paar kilo's aankomt. Ben je toch zo ongerust dat je er steeds aan denkt en niet kunt slapen enzo, doe dan even een testje. Ik ga der één dezer dagen eentje doen, gewoon om zeker te zijn, dat is de enige manier. (Ik neem de pil altijd correct trouwens) Ik laat jullie nog wel weten hoe het afloopt ;)
17/11/09 21:33
Elina

negatief! Zo zie je maar, niets om je druk over te maken
18/11/09 10:15
ViciousMistress

Jij gaat daar echt licht over Elina.

18/11/09 14:39
Meisje1992

hallo allemaal,

ik zit ergens heel erg mee & heb dus een vraag.
tijdje terug heb ik het onveilig gedaan. Slik de pil wel
maar de week ervoor ging niet goed regelmatig.
Was ook ziek geweest. Ben nu bang dat ikzwanger ben
want ik voel me vaak misselijk en raar gevoel in me buik.
zou het kunnen ?

hopelijk kan iemand me helpen :( zit er egt erg mee.
04/01/10 20:51
FlyingMonkeyMaster

Zwangerschapstest gaan halen.
Meer dan dat voorstellen kan hier niet gedaan worden.
04/01/10 21:07
Meisje1992

Zou er een kans zijn dat het zo is ??? :o
04/01/10 22:16
Marikska

je kan dat natuurlijk doen wat je ook kan doen is 9 maanden wachten en kijken of er een baby uit je komt
04/01/10 22:20
Meisje1992

Oké dankjullie! :)
05/01/10 19:29
FlyingMonkeyMaster

Quote door Meisje1992
Zou er een kans zijn dat het zo is ??? :o

Hangt ervan af, wat moet er verstaan worden onder "niet goed regelmatig"? Een uurtje na het normale uur, 6 uur, een dag niet?
En als je bij het ziek zijn na de inname van de pil diarree hebt gehad of hebt moeten overgeven, kan het ook zijn dat uw pil niet de kans heeft gehad om zijn werk tegoei te doen. Je moet eens in je bijsluiter nalezen hoeveel tijd er mag tussen zitten tussen overgeven/diarree en uw pil innemen. Ik heb mycrogynon 30 en bij mij mag er dacht ik 4 uur tussen zitten.
05/01/10 19:52
Amnesys

bij mij ook 4u en ik heb Desorelle 30

En dat regelmatig, ik probeer mijn pil altijd te pakken rond hetzelfde tijdstip maar soms is dat eens wat vroeger of later, en als ik wegmoet kan het wel eens zijn dat ik ze gewoon vergeet. Maar in mijn bijsluiter staat dat je deze nog kan innemen tot 12u na het oorspronkelijke uur dus dan veronderstel ik (dat is dus ook mijn probleem) dat die regelmaat niet van zo'n groot belang is. (indien je ze niet op het normale tijdstip kan innemen)
05/01/10 20:19
Morthagg

Of gebuik nuvaring of evrapleisters. Dan mag je zo veel kotsen en schijten als je wilt.
05/01/10 20:27
«    ( 9 / 10 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.040507 seconden.