| |
|
| Zwanger met pil en toch regels? |
Justpurrrfect
|
Lees uw bijsluiter of bel uw dokter. Tadaa.
|
05/01/10 20:33
|
FlyingMonkeyMaster
|
Lees uw bijsluiter of bel uw dokter. Tadaa.
In die bijsluiter gaat niet staan dat ze al dan niet zwanger is hoor
Ik moet wel zeggen... Je bent 17 Meisje1992, dan vind ik wel dat je op zijn minst mag weten wanneer uw pil zijn werk wel en niet goed doet.
Allee ja, mss niet per se vanwege de leeftijd, maar als je besluit om seks te hebben moet je weten waarmee je bezig bent en wat u in de problemen kan brengen en wat niet. Anders moet je maar geen seks hebben.
|
05/01/10 20:36
|
Justpurrrfect
|
Maar dat kan helpen. In een bijsluiter staan de risicosituaties. Ze was onregelmatig met haar pil, ja, maar wanneer, en hoe onregelmatig, en was het toen onveilig of niet? Staat allemaal in de bijsluiter.
(Ik weet wel dat jij dat ding leest hoor. Ik frustreer me gewoon voor de mensen die eerst vrijen en zich pas daarna afvragen of ze wel veilig zijn geweest.)
|
05/01/10 20:45
|
FlyingMonkeyMaster
|
(Ik weet wel dat jij dat ding leest hoor. Ik frustreer me gewoon voor de mensen die eerst vrijen en zich pas daarna afvragen of ze wel veilig zijn geweest.)
Ik ook, daarom het tweede deel van mijn vorige post.
|
05/01/10 21:05
|
dancexwithxme
|
ls je je regels krijgt tijdens een zwangerschap is er sprake van spontane abortie.
Spontane abortus is wanneer de zwangerschap eindigt voor 16 weken.
En wat een ongelooflijk onverantwoordelijk gebruik van de pil...
Zie maar dat je't zelf ni voorhebt!
|
07/01/10 13:31
|
FlyingMonkeyMaster
|
Zie maar dat je't zelf ni voorhebt!
In die 2 en een half jaar dat ik al de pil neem ben ik ze nog geen enkele keer vergeten.
Ik weet hoe dat ding werkt, ik weet hoeveel tijd ik heb om ze in te mogen nemen (ik pak ze trouwens altijd netjes rond 19u, heb ik echt een biologisch klok voor ontwikkeld), ik weet dat ik moet uitkijken voor tijd bij diarree en braken...
Ik kan van mijzelf 100% zeggen dat ik verantwoordelijk ben en ik dus betwijfel dat ik het zelf zal voorhebben.
|
07/01/10 19:54
|
Uw2ePersoonlijkheid
|
Ja echt, als ik die vergat kreeg ik altijd visioenen van bendes krijsende gemene kinderwezens die u uitlebberen en u leven afpakten. Brr.
|
07/01/10 20:45
|
fightingtemptation
|
Je krijgt je regels normaal niet meer hoor.. ookal neem je de pil door
(waarom heb je anders altijd bang wnr je 'overtijd' bent, en je regels niet meer krijgt?)
|
13/01/10 02:04
|
CallingAllCars
|
Een onttrekkingsbloeding wordt veroorzaakt door een daling van de hormonen in het lichaam. doordat er gestopt wordt met de pil. Wanneer een vrouw toch zwanger is, zal er geen onttrekkingsbloeding plaats vinden. Zolang er geen bloeding is geweest, is het dan ook raadzaam om even te wachten met een nieuwe strip en eerst een zwangerschapstest te doen
--> komt van betrouwbare site. Is eigenlyk zeer logisch eh. Moest je zwanger zijn, dan blyft die bloeding uit omda u hormonenspiegel niet daalt, omdat je lichaam weet dat je zwanger bent
|
28/01/12 00:07
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|