Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:49
Online: 10
Naam : 
           Login : 
 Help

Seks en Relaties «    ( 1 / 10 )    »
Zwanger met pil en toch regels?

MyDollMary

Laten we even condooms vergeten en niet aan SOA's denken.
Maar je pakt de pil als enige voorbehoedsmiddel, iedereen weet dat je toch nog een minieme kans hebt om dan zwanger te geraken. Nu stel je geraakt zwanger, mijn vraag: blijven je regels dan doorkomen (zodat je eigenlijk pas over een paar maand weet dat je zwanger bent door uw dikke buik) of wanneer je je 'stop' hebt met de pil, blijven je regels dan ook echt weg?
Ik heb hier ooit is met een vriendin over nagedacht en eigenlijk zijn we het nooit te weten gekomen. Overlaatst moest ik er aan denken en ben ik mezelf dit opnieuw beginnen afvragen. De ene zegt dat je regels wel degelijk blijven doorkomen, anderen zeggen dat ze stoppen.
Iemand van jullie die het weet?
(Als ge de situatie op z'n minst een beetje hebt begrepen :] )
07/03/09 16:26
vespertine

ja, je regels krijg je zowieso nog verder, omdat je pil je regels 'manipuleert'.
kan het niet beter uitleggen.
met je pil is het gewoon niet natuurlijk.

Btw, als ge zwanger zou zijn, ge merkt het rapper dan uw dikke buik komt hoor ;) .
07/03/09 16:29
MyDollMary

Dus eigenlijk valt het serieus tegen als ge dan zwanger geraakt ,
dan weet ge dat toch pas kei laat? :)
07/03/09 16:30
materials

ik snap uw vraag niet en yespertine haar uitleg nog minder :p
07/03/09 16:33
kweliknie

Onlangs in het nieuws geweest, een vrouw was bevallen en ze wist niet eens dat ze zwanger was :D
vespertine

Normaalgesproken niet.
In de eerste 2 maanden is het vaak zo dat je pijn krijgt aan je tepels/borsten, je tepels worden donker, je lust bepaalde dingen niet (kan ze zelfs niet ruiken)... Je voelt het normaal toch wel hoor.
Aléja, er zijn uitzonderingen he, maar toch... (zo ken ik iemand die plots krampen kreeg en naar de kliniek ging... bleek dat ze moest bevallen...)
overjoyedretard

Dat wist ik precies ook niet, angstaanjagend 8)
MyDollMary

Ik vind dat echt zo ongelooflijk raar
07/03/09 16:34
InnocenceStolen

Ge krijgt uw regels nog ff verder heb ik gehoord.. Een paar maand maar en wel in mindere mate dacht ik..
07/03/09 16:34
Followmehome

...
je regels stoppen natuurlijk? anders ben je niet zwanger hé.
07/03/09 16:41
Zetta

Je kan altijd kleine bloedingen hebben tijdens je zwangerschap. Als je de pil neemt en je helemaal niet bewust bent van een zwangerschap ga je die bloedingen misschien afdoen als je maandstonden.
07/03/09 16:42
vvvalerie

Normaal gezien krijg je je regels niet meer. En als je bloed verliest is het veel minder en anders van kleur. Anders kan je constant denken dat je zwanger bent en dat is toch niet de bedoeling denk ik ;p
07/03/09 16:43
MyDollMary

inderdaad @ vvvalerie , dat dacht ik ook , maar er wordt vaak het tegendeel gezegd
07/03/09 16:45
jesss

Het is wel degelijk zo dat je je regels kan blijven hebben terwijl je zwanger bent, omdat je de pil neemt.
De pil zorgt ervoor dat je elke maand een bloeding hebt (in je stopweek), deze bloeding is echter niet natuurlijk (gebeurt niet op dezelfde manier als de natuurlijke bloeding die je hebt wanneer je je echte regels krijgt). Wanneer een vrouw zwanger is, stoppen haar maandstonden, maar als je de pil neemt, kan je nog steeds maandelijks (in je stopweek) een bloeding krijgen.

Hopelijk begrijpen jullie mijn uitleg? :)

07/03/09 16:49
MyDollMary

Ja dankje @jesss , maar eigenlijk hangt het ervan af? En kan het bij de 1 zijn dat de regels wel nog doorkomen en bij iemand anders niet?
07/03/09 16:51
vvvalerie

Maar één van de tekenen van zwangerschap is toch het uitblijven van de menstruatie? Of je nu de pil neemt of niet maakt toch niet uit?
07/03/09 16:54
astator

*in de stijl van dokter House*
Sommige zwangere vrouwen krijgen nog een bloeding op het moment dat hun volgende menstruatie der zou moeten zijn. Dit wordt veroorzaakt door de embryo die zich nestelt in het baarmoederslijmvlies. Zo'n bloeding heeft een pak minder bloedverlies en minder buikkrampen tot gevolg. Bloedverlies in het verdere verloop van de zwangerschap is doorgaans heel onschuldig zijn, maar als ge u echt zorgen maakt gewoon voor de zekerheid een arts te raadplegen. Want het kan ook wel wijzen op een dreigende miskraam, zeker als de bloeding hevig en pijnlijk is.

07/03/09 16:55
FlyingMonkeyMaster

Sommige vrouwen kunnen nog bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap @ vvvalerie.
07/03/09 16:55
vvvalerie

Inderdaad, maar je merkt dan toch een verschil met je normale regels?
Zo heb ik het toch geleerd.
07/03/09 17:03
FlyingMonkeyMaster

Het zijn idd niet echt regels.
Er zit een verschil in, maar ik weet niet of dat zo zichtbaar is.
07/03/09 18:12
«    ( 1 / 10 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.035147 seconden.