| |
|
| Menu-verbouwing, nieuwe opties en onderdelen, samenvatting voorbije veranderingen |
Mrliz
|
Klein detail maar de onderkant van de [ N ] bovenaan is verdwenen? Of is dit het nieuwe gepimpte noxalogo?
|
26/02/09 13:52
|
nimmegeers
|
Ik bedacht mij net dat het wel handig zou zijn moest ge zelf categorieën moeten kunnen maken bij uw bookmarks. Dus afwijkend van de onderverdeling "Forum", "Profiel", "Foto", etc.
Dat heb ik ook al voorgesteld.
Zou inderdaad zeer handig zijn.
|
26/02/09 18:58
|
birdcagemind
|
Er staat trouwens een gigantische spellingsfout bij "Agendasuggesties". Het laatste woordje dat er staat. Voltooid deelwoord. Dit geheel terzijde.
|
28/02/09 11:07
|
birdcagemind
|
Of ja, dat staat er niet bij iedereen. Wel bij mij omdat ik geen bands in mijn taglijst heb staan.
|
28/02/09 12:17
|
Ypsilon
|
- dt fout in agenda : gevonden en aangepast. (ik ben enorm slecht in dat soort dingen)
- Klein detail maar de onderkant van de [ N ] bovenaan is verdwenen <- welke onderkant ? dat logo is nog altijd een [ N ] , daar heb ik niks aan veranderd, behalve dat het ietsje groter is dan vroeger.
|
28/02/09 13:40
|
rockkurt
|
hier is ook het logo van de [N] een stukje van weg sinds de nieuwe lay-out.
link
|
28/02/09 15:13
|
Ypsilon
|
in welke browsers is dat dan ? want ik heb hier alles meermaals gecheckt in ie/firefox/opera/chrome , en nergens heb ik zoiets gezien. Niet tijdens het testen, en nu nog altijd niet
|
28/02/09 15:36
|
geronimo1
|
seg yps weet niet of het een bug is etc...
maar is het normaal dat je klasfoto's niet kunt verwijderen?
Edit: in albumfoto's dus
|
28/02/09 19:53
|
slagroomaardbeitje
|
Als je bij de albumfoto's gaat kijken in een album, en je wilt naar de vorige foto moet je op volgende klikken, omgekeerd is dit dus ook het geval. ik weet niet of hier al iets over gezegd is geweest ?
|
28/02/09 22:16
|
kodachrome
|
- tekst onder profielfoto's heeft dezelfde kleur als de achtergrond, waardoor er geen dus tekst te zien is
- alle profielfoto's zijn zomaar te bekijken zonder ingelogd te zijn(zolang het niet ingesteld is dat de profielfoto's enkel toegankelijk zijn voor ingelogde leden). enigszins logisch dus, maar was het vroeger niet zo dat als je op eender welke profielfoto je klikte automatisch werd doorverwezen naar de registratiepagina? just wondering...
- onmiddellijk na het uitloggen, kan je nog steeds geen pagina's bekijken(ik begin het stilaan beu te worden van constant op m'n zelfgemaakte "flush noxa"-knop te klikken (om alle noxa-cookies weg te kachelen) als ik net uitlog, maar plots nog een interessant topic zie dat ik eens wou snel wou bekijken zonder opnieuw te moeten inloggen)
|
01/03/09 14:23
|
geronimo1
|
ah k sorry nimmegeers
|
01/03/09 19:37
|
nimmegeers
|
Np geronimo1, niet iedereen weet dat hé.
|
01/03/09 20:04
|
Ypsilon
|
- onderkant [N] logo : heb het nu ook eindelijk opgemerkt in die specifieke browser, en het is nu hopelijk gefixt. Allicht komt het nu wel fout over in een andere browser.
- alle profielfoto's zijn zomaar te bekijken zonder ingelogd te zijn <- ja klopt, is geen fout, is bewust zo aangepast. Er is idd nog die zicht optie bij vips, die bij 99% nog op 'enkel ingelogde leden' of hoger zou staan en dus niet werd aangepast, waardoor het bij hen nog hetzelfde effect zou hebben als hiervoor. Maar bij vips die dat veranderen naar 'iedereen' en bij gewone profielen is de foto idd zichtbaar nu. Is vooral voor de zoekmachines wat meer voer te geven, en de 'registeer dan zie je meer' lokker zit er al enige tijd op een andere manier in, namelijk dat je maar 30tal keer kan rondklikken voor je moet registeren/inloggen
- onmiddellijk na het uitloggen, kan je nog steeds geen pagina's bekijken <- daar zat nog een rare fout in, compleet los van bovenvermelde beperking. De site dacht namelijk een minuut lang dat je nog juist uitgelogd was en bleef uitloggen, en je dus iedere keer standaard de index pagina gaf, ook al klikte je op iets anders. Is nu hopelijk ook opgelost.
- Als je bij de albumfoto's gaat kijken in een album, en je wilt naar de vorige foto moet je op volgende klikken <- er waren idd een paar foutjes mee (fotos die totaal niet laden), en er is iets aangepast aan dat volgende/vorige systeem waardoor het wel weer werkte, en voor zover ik toen kon uittesten leek de volgorde van alles wel in orde. Het kan best nog niet overal in orde zijn, maar heb je specifieke links naar fotos waar een bepaald iets niet werkt ? is het doorklikken per tag of per profiel-overzicht ? En begin je met de laatste nieuwe foto in die tag of ergens middenin ?
|
02/03/09 01:47
|
rockkurt
|
logo werkt nu hoera
|
02/03/09 15:41
|
slagroomaardbeitje
|
- Als je bij de albumfoto's gaat kijken in een album, en je wilt naar de vorige foto moet je op volgende klikken <- er waren idd een paar foutjes mee (fotos die totaal niet laden), en er is iets aangepast aan dat volgende/vorige systeem waardoor het wel weer werkte, en voor zover ik toen kon uittesten leek de volgorde van alles wel in orde. Het kan best nog niet overal in orde zijn, maar heb je specifieke links naar fotos waar een bepaald iets niet werkt ? is het doorklikken per tag of per profiel-overzicht ? En begin je met de laatste nieuwe foto in die tag of ergens middenin ?
als ik bv bij de tag 'fotografie' ga kijken, en ik klik op een foto ergens midden in het album en wil zo voort gaan moet ik op de knop 'vorige' klikken om naar de volgende foto te gaan
|
02/03/09 17:06
|
Mrliz
|
Idd @ rockkurt, het logo is in orde nu!
|
03/03/09 21:35
|
keepOnMovin
|
ik weet niet of 't al gezegd is,
maar misschien is een zoekfunctie bij 'post' wel handig?
want als ge nu nog graag een filmpje opnieuw bekijkt,
moet je heel de lijst doorzoeken...
't is maar een ideetje
|
06/03/09 22:10
|
Ypsilon
|
- 'post' heeft nu dus enkele instelbare filters op de archiefpagina, om gemakkelijker te browsen door bv enkel afbeeldingen of videos, en er is ook een kwaliteitsfilter op basis van de puntenscores die ingegeven kunnen worden
- 'feedback' staat nu in het hoofdmenu, dit is gewoon de oude 'reaktor' pagina met een reeks nieuwe vragen, en een benaming die deze keer wel iets van betekenis heeft.
|
09/03/09 00:42
|
| |
|