Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:48
Online: 10
Naam : 
           Login : 
 Help

Aankondigingen «    ( 11 / 11 )    »
Menu-verbouwing, nieuwe opties en onderdelen, samenvatting voorbije veranderingen

Ypsilon

dat is er sinds gisteren, er staat wat meer info in deze oudere topic : /forum/66742

voor de rest werd het niet te luid aangekondigd omdat ik wil zien hoe alles verloopt. Want er gingen effectief dingen mis in het begin (fotos die verkeerd geupload werden, foute teksten vanuit andere fotos, etc etc) en er kunnen nog andere dingen fout gaan, dus dat beperkt de eventuele schade wat. Maar die meldingen komen hopelijk ook in de log , dus na een tijdje zal iedereen dat wel doorhebben.
27/04/09 19:01
thefearinyoureyes

en nu heb ik ineens geen albumfoto's meer? :D
02/05/09 09:35
thefearinyoureyes

ok, nu weer wel (':
03/05/09 13:01
SHotgunWAD

Hmm, bij mij staat de nostalgie-optie er niet
19/05/09 21:49
Ypsilon

dat is normaal, dat is enkel voor oude profielen. Nieuwe profielen sinds deze veranderingen kunnen die optie niet nemen, omdat die meestal toch nieuwe leden zijn en het ook enigszins de bedoeling is dat die nieuwe layout meer gebruikt wordt.
20/05/09 03:29
ijskrabman

Waarom is "contactlijst" of hoe noemde dat weer verdwenen? Dat was handig moest je vrienden hun emailadres willen hebben
01/06/09 22:28
MyHeroin

Er is blijkbaar een bericht verwijderd uit mijn noxa-inbox. Eerdaags werden er ook al foto-posts verwijderd die totaal niet aanstootgevend waren. Zit hier iemand intern tussen misschien?
17/06/09 10:40
Ypsilon

dat heeft niks met deze topic te maken. gbposts/berichten verdwijnen sowieso altijd wel na enkele maanden. Forumposts/albumposts kunnen altijd al verwijderd worden door moderators. En het is niet omdat jij je post niet 'aanstootgevend' vond, dat er totaal geen reden kan zijn waarom iets verwijderd wordt. Geen idee wat je met 'intern tussen zitten' bedoelt, maar ik ga er van uit dat je het systeem hier nog niet echt kent.

17/06/09 15:22
MyHeroin

vaag, maar 't is wel een bevredigend antwoord
17/06/09 16:07
timmietm

Ypsilon, persoonlijk zou ik het veel handiger vinden mochten we zelf sommige posts kunnen verwijderen & editen, op zowel onze eigen foto's als onze posts op de foto's van iemand anders.

Sommige mensen hun verstand komt iets later en dan krijgen ze misschien spijt van een "aanstootgevende" post.
K'stel dat nu al twee jaar voor. Maar blijkbaar heeft niemand daar oren naar. Op die manier kan je je moderators voor andere dingen inzetten, die misschien meer prioritair zijn? Enfin, even luidop gefilosofeerd.
21/07/09 21:03
nimmegeers

Lijkt mij een slecht idee.
Als iemand dan zijn eigen comment verwijdert en iemand reageert daarop dan zorgt dat voor verwarring.
Niet dat die mensen daarop moeten reageren want dat is de bedoeling ook niet.
Maar soms geven mensen iemand gelijk of hebben ze dezelfde mening over die foto. En dan zeggen ze vaak idem [profielnaam] of iets in die aard.

Je moet maar nadenken voordat je op een foto reageert.

Het verwijderen van posts op eigen foto's zal er ook nooit komen, dat is al vaak gezegd.
Met als reden dat men dan alle negatieve commentaar zal verwijderen en enkel de positieve nog zullen overblijven en dat is de bedoeling niet. (Ben niet zeker of je 't daarover had maar ik zeg 't nog maar eens)
26/07/09 01:49
Niflheim

Is de tag vergelijking ook verdwenen?
30/07/09 23:55
Niflheim

edit:

nu heb ik het plots weer staan? xD
08/08/09 19:44
«    ( 11 / 11 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.043661 seconden.