Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 06:45
Online: 13
Naam : 
           Login : 
 Help

Aankondigingen «    ( 9 / 9 )    »
Test van aantal nieuwe dingen voor 2009

gerbxcore

ik wil niet zeg ik u!!!!!!
sorry ik vind het echt echt niet mooi
laat gewoon hoe het was
het was goed

same.
14/02/09 20:19
lean

stomme nieuwe leden dan,
ze moeten maar leren leven met de chaos hierboven in de menubalk :(
14/02/09 22:12
Ypsilon

- submenu op profielindex : heeft nu iets betere opbouw van menulinks, zodat die dingen van jarig/nieuw/school/geo/etc daar wat beter in passen, en het wat werkt zoals de rest van de site.

- favoriete nummers : nu ook een verwijder link, onderaan in de lijst

- playlist op pagina : heeft nu ook een '+' aanduid knop, die je ook naar die lijst brengt. Daar ook de info dat die gegevens binnenkort gebruikt worden voor allerlei extra lijstjes, dus hopelijk is dat duidelijk genoeg

- helemaal onderaan de stijl pagina, en enkel voor profielen die geregistreerd waren voor de komende veranderingen (dus als je ooit van profiel verandert heb je die optie niet meer) : een 'nostalgie' keuze voor mensen die echt niet gaan kunnen wennen aan het nieuwe menu. Ik weet niet of alles van tekstgroottes daar nog klopt (het is de bedoeling van wel uiteraard), maar dat is dus het 'oude' menu en praktisch hetzelfde zoals het nu op de oude site is. Als er binnen een half jaar nog eens nieuwe dingen bijkomen, ga ik wss zelf compleet vergeten zijn dat er nog een oud menu is en gaat dat allicht niet eens uitgebreid worden. Maar kom, heel de verandering van nu staat in het teken van duidelijkheid en overzichtelijkheid, en ik ben er nog altijd van overtuigd dat het voor nieuwe mensen een hele verbetering gaat zijn qua eerste indruk, maar als er oude leden zijn die het oude menu echt handiger vinden (enkel uit gewoonte volgens mij) .... welja ok, dan kan je dat oude menu nog blijven gebruiken.
15/02/09 01:20
hwithc

-suggestie:

misschien zou het wel handig zijn om hier de namen van de moderators te linken naar hun profiel?? zo is het misschien handiger voor leden die directe hulp nodig hebben.. ze kunnen dan voor een bepaald onderdeel zoeken naar een mod die online is die hen dan snel uit de nood kan proberen helpen...
heb zelf ook al eens naar een online mod gezocht en toen moest ik elke keer de profielnaam kopieren..
15/02/09 03:53
hwithc

+ eventueel de nieuwsbrieven een onderverdeling geven (Muziek, Games, Films, Fun, enz...)
zodat dit wat overzichtelijker wordt dan de "overzicht" functie van nu..
15/02/09 03:59
Ypsilon

modnamen linken : en juist daarom zijn het geen links maar gewoon tekst.

het is niet de bedoeling dat je mods persoonlijk gaat contacteren voor wat dan ook. Want vroeger gebeurde dat wel regelmatig, wat tot gevolg had dat mensen hun probleem gingen copy/pasten bij een stuk of 10 mods tegelijk, waardoor er even daarna verschillende mods bezig waren met iets dat al was opgelost of er waren er meerdere bezig met verschillende mogelijke oplossingen voor hetzelfde probleem.

vlak boven die lijstjes met namen staat trouwens al lang uitgeleg wat je moet doen als je een probleem hebt.

- suggestie : lees die uitleg die er al staat, en volg ze op.

15/02/09 04:02
hwithc

ok, groot gelijk als get zo stelt.. mjah, khad natuurlijk ni verder gedacht omda ikzelf bv nooit nr 10 mods tegelijk hetzelfde zou doorsturen maar der zullen inderdaad mensen zijn die dit dan wel zouden..
excuus.
15/02/09 04:04
kodachrome

meer overzicht(zowel bij het overzicht als bij het kadertje "Profieltag overeenkomst" ) bij de nieuwsbrieven mag er van mij ook wel komen. bij het kadertje "Profieltag overeenkomst" staat alles gewoon door elkaar en als je daar een lange lijst hebt is dat niet al te praktisch. onderverdelingen zouden dus wel handig zijn...
15/02/09 12:02
Kameleon

Uh, ik krijg wel een andere "stijl" dan ik nu heb. En als ik die wil veranderen, dan gaat dat niet. Ik neem aan dat dat gewoon een klein foutje is dan zekers?

Verder blijf ik de layout vanboven 'yurgh' vinden met die schikking per drie, maar ben erg opgetogen over het aanduiden van je favorieten n de playlist. :)
15/02/09 12:51
Ypsilon

wat is er dan nog anders ? het kan zijn dat het met de tekstgroottes nog niet altijd enorm overeenkomt, maar voor de rest zou het wel zoals het oude menu moeten zijn.
15/02/09 13:21
Ypsilon

nieuwsbrief overzichts pagina : is nu beetje onderverdeeld in stuk of 10 categorieën .
15/02/09 14:00
rockkurt

zou het nt handiger zijn als ge op de '+' klikt op je playlist op je profiel dat het liedje dan al direct in de favo lijst komt te staan ipv eerst te linken naar die pagina en dan nog eens te klikken op het '+' teken?
15/02/09 14:04
Ypsilon

dat is ook de bedoeling, en zo ging het bij mij ook toen ik het uittestte. Het linkt niet gewoon naar die pagina, het linkt meteen naar het toevoegen van dat liedje.
15/02/09 14:06
rockkurt

nu doet het dat hier ook, maar toenstraks niet
15/02/09 14:31
vickzz

Ik vind het nieuwe ook niet overzichtelijk noch mooi
15/02/09 18:05
BlackSea

ziet er goed uit.
15/02/09 19:33
luvya

Qua gebruiksgemak vind ik het zeker zeer goed, maar qua uitzicht vond ik het "oude" beter.
15/02/09 20:36
DreamxOn

Vind het niet echt mooi, Misschien wel praktisch voor nieuwe leden.
maar je ondervind wel hoe noxa werkt.
Wy hebbe het ook zo gemoeten.
15/02/09 20:36
MADEMOISELLECHANEL

t'is ni slecht
15/02/09 23:10
«    ( 9 / 9 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.049416 seconden.