Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:26
Online: 38
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Sport «    ( 1 / 2 )    »
close combat

kenn

ik zoek al een tijdje waar ge close combat zou kunnen doen, kben van sint-niklaas ma kheb al is gaan hore in de witte molen hier enzo ma daar kunde da al nie doen...en kheb al is naar dienst toerisme gebeld in antwerpe ma die aan den telefoon die kent da nie -_-' dus mss da hier iemand weet waar ge da erges zou kunne gaan doen?
29/12/08 13:27
kenn

en voor de mense die het nie moeste weten, da is een gevechtsport da ze geve in het leger, en nee kga nie speciaal naart leger voor da te doen ;) ge kunt da erges gwn gaan doen.
29/12/08 13:31
drecksack

Krav maga, bedoelt ge?

oh, en gebruik Kombat, veel meer badass
29/12/08 13:33
Paranoizd

tamzak, nog geen 2sec gegoogeld voila
29/12/08 13:42
ChelseaSmile

@ drecksack
krav maga is geen close combat. da is een verdediging voor op straat. zo realistisch mogeiljk verdedige. geen klemme fzo. om te 'overleve'
da is geen close combat

als ge close combat zou wille doen moede es kijke voor KALI
da lijkt daar veel op
29/12/08 13:42
Paranoizd

krav maga is wel close combat check de site maar
29/12/08 13:51
metalhead696

krav maga is zeker close combat, en ge kunt da wel in antwerpen doen :)
29/12/08 14:04
ChelseaSmile

ja voor alle duidelijkheid ik ben het dus niet maar tis ne kameraad die dat hier allemaal typt eh

hij's doet krav-jitsu en z'n sensei heeft hem altijd geleerd dat krav-maga een zelfverdediging is en geen close-combat.
29/12/08 14:35
Paranoizd

een sensei in krav-jitsu is een sensei in krav-jitsu niet in krav maga dus ik ga liever op de officiele site af dan wat ne sensei zei :)
29/12/08 14:43
lean

Hm een man op de EHBO - cursus deed dat, maar was wel in Brussel dan waarschijnlijk en in het Frans ..
29/12/08 14:45
UnderclassHero

kerel
mijn sensei heeft krav maga gedaan
en die heeft krav maga same gemengt met ju-jitsu en nog andere gevechts en verdedegings sporte.
ge hebt gwn van elke gevechts sporte andere vorme.
als ge nu bv een club neemt in vlaamsbrabant. die hebbe soms zelfs andere technieke als dan ene in nederlands erges fzo.
da verschilt van club tot club
mijn sensei doet al 23 jaar allemaal gevechtskunste dus ik denk wel da die da kan uitlegge e :D
29/12/08 14:49
jhoefkes

Wt combat fightclub westerlo ?
29/12/08 14:55
dandylullaby

ik heb da in lessen karate gekregen :D
een beetje
29/12/08 15:02
figgy

Een vriend van mij doet krav maga, in edegem denk ik.
29/12/08 17:13
hollowcrown

och, gewoon filmpjes van Bas Rutten opzoeken, badass hollanders
30/12/08 15:51
MenPreferBlondes

Bas Rutten, Bas Rutten, badass hollanders

pfu, Ramon Dekkers in zijn goede tijd, sloeg het snot uit Bas Rutten.

30/12/08 16:30
CRIMESCENE

Krav Maga of Kali is zowat het beste wat je kan doen in de burgerij imo.

01/01/09 14:31
kratos

Misschien eens een keertje romeins boksen (pugilatio) nakijken. Dan bent u aan de bron van westerse krijgskunsten die ondanks alle vooroordelen zeer effectief blijkt te zijn.
10/01/09 19:13
WopHopper

Ik kan bevestigen dat dat romeins boksen wel de moeite is.

Close combat: ik heb er twee boeken over, van het amerikaanse leger, volgens mij is het gewoon een selectie van techieken uit verscheidene vechtsporten.
Ikzelf heb een paar jaar hapkido beoefend, heb ook noties van kung fu en westers worstelen, middeleeuwse dolktechnieken, ik heb ook middeleeuws europees zwaardvechten beoefend.

In ieder geval: als je iets zoekt om te leren vechten, too bad.
Je kunt dat op zichzelf niet leren, de ene kan dat van nature beter als de andere.
Wil je toch beter worden, dan moet je volgens mij ervaring opdoen in uiteenlopende gevechtsporten, en uitzoeken wat je het beste ligt.
10/01/09 19:22
Steelrider

Tuurlijk kun je wel leren vechten, het vraagt gewoon veel oefening en sparring als je het van nature niet hebt. Maar des te meer technieken je leert en deze kan toepassen in verschillende situaties zal je het ook vlotter en met minder 'angst' kunnen.

En ik zou idd verschillende vechtsporten beoefenen dan. Elke stroom heeft zijn eigen visie en aandachtspunten en alleen als je die kan mengen word je pas een goede vechter.
11/01/09 14:48
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.058757 seconden.