Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:25
Online: 40
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 6 / 6 )    »
Aanpassingen aan layout systeem

Amnesys

ik mis eigenlijk bij de lay-out een vierde 'opvulling klein' en opvulling groot..
Als groot te groot is kun je 2x klein doen, maar als je dan twee vakken hebt is er eentje te weinig..
en dan is je opvulling langs beide kanten niet gelijk :/
27/12/08 15:51
remixodelica

met die pijltjes de breedte van je vakken aanpassen werkt niet in firefox bij mij, in IE wel, ...

28/12/08 18:38
cookiemonster44

ehm ik ben bikke verstrooid en ik weet ni meer waar ge dat vind om de fotos in die extra fotovakken te veranderen.
28/12/08 22:29
shineoftherainbow

ik vind het goed, beter als vroeger! :]
29/12/08 15:54
danatj

ik kan mijn blokjes niet verslepen :s
duz ik kan mijn lay-out ook egt helemaal niet aanpassen
30/12/08 16:31
flandriaman

ligt het aan mij of komt er momenteel niks tevoorschijn als ge zo'n extra fotovak toevoegt? :S
03/01/09 00:34
Ypsilon

zou het niet kunnen dat er fotovakken op je profiel stonden, maar dat je bij de layout opties al die kader had afgezet ? waardoor je eigenlijk niks kon zien van die fotovakken ?
07/01/09 15:20
mindpollution

Uhm over da slepen : da lukt nie bij mij :D . Als ik da vakske 2mm verplaatst heb komt er zo'n verbodstekentje ipv pijltje en gaat het nie verder.

Kzet het hier maar want kheb nog een probleem wa ik heb gestuurd naar de helpdesk en waarop ik tot de dag van vandaag geen antwoord over heb gekregen (en kheb het lijk 4 maande gelede verstuurd ofzo :p )
07/01/09 19:52
Ypsilon

en het systeem is er nog maar met moeite een maand ...
07/01/09 20:33
mindpollution

neenee die ging over iets anders.

Maar goed, hebt ge misschien een idee door wat dat zou komen? ik heb al tussen internetopties zitten kijken enzo maar vind nie meteen iets.. ken er ook nie veel van dusja..
07/01/09 20:35
Ypsilon

'javascript moet aanstaan', dat is hst standaard antwoord op alles wat niet lukt met schuiven en verslepen. En sommige mensen met gelijkaardige problemen hebben al min of meer kunnen aantonen dat javascript in hun geval wel aanstond, dus er moet nog iets anders mis gegaan zijn in hun browser. Geen idee wat het is, al ben ik wel bezig met daar nog aparte log dingen van te maken zodat die fouten automatisch doorkomen en onderzocht kunnen worden.
07/01/09 20:39
mindpollution

hm juist ontdekt dat als da verbodsteken er staat en ik met rechtermuisknop klik het ineens wel gaat.. vreemd en geen idee hoe het komt maar bon het gaat dus
07/01/09 21:16
SCREAMINGxDRAMAQUEEN

kan da zijn dak zo die extrafotovakken,
daar geen andere foto's meer in kan doen
of zelfs gewoon geen kiezen?
als ik die aanduid bij mijne layout
zie ik niks op mijn profiel
buiten bij foto vak 1 een foto dat ik ooit eens had gedaan, maar die kan ik ok niet aanpassen?
14/01/09 21:44
healingyesteryear

coole aanpassing, maar wil iemand het standaardlettertype in de menubalk terugschroeven naar 10 pt fzo? want in zowel safari als firefox lijken dit koeien van letters. vreselijk.
16/02/09 14:17
Tekkillaz

slaapt yps eigenlijk nog?
16/02/09 14:57
emberglows

Bij mij ziet het er echt slecht uit.
16/02/09 17:13
Flames

Hoe komt het dat je de keuze niet meer hebt om de tekst in de typvakken groter te maken?
Ik vond het anders heel leuk en nu ambeteer ik me er aan dat het zo klein geworden is

Ook vind ik het niet tof dat de bovenkant zo los staat... en ja, de kleuren ben ik nog steeds vies van, leve 'stijl'
16/02/09 18:02
Ypsilon

foute topic allemaal, dit gaat over de profiellayout.

lees de aankondigingstopic vanboven eens.
16/02/09 18:57
PACMANTHETHIRD

Ik vind het wel goed, maar soms merk ik dat de layout gewoon te ver komt precies, dat letters bv te ver komen .

ach ik kan da nie uitleggen, nevermind.
21/02/09 15:31
TheReaper

ik heb eventjes nog een vraag en wist niet waar ik deze kwijt kon ..
Het is in verband met de kleuren.

Ik probeer al heel de tijd de titelbalkjes rood(tint) te zetten, en in 't voorbeeld word het wel mee rood.
Maar fungeert niet in/op profiel zelf, daar blijven ze wit?
Hoe komt dat? Ik heb al wel aan' t prullen en lezen geweest maar nergens vind ik het.
Of tenzij lees ik erover, in dat geval, mijn excuses.

Alvast bedankt.
10/06/09 00:18
«    ( 6 / 6 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.074023 seconden.