Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:24
Online: 38
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 2 / 2 )    »
Agenda op profiel : affiches mee laten zien

sylfetje

en NOG kleiner?
zit dat er niet in?
13/10/08 23:05
Ypsilon

dat ging ik zeker nog uittesten ja, stuk of 5-6 afmetingen in totaal is geen probleem
13/10/08 23:30
Crocy

'k zou dan ookwel liefst kiezen voor welke je een afbeelding toont =)
14/10/08 01:34
sylfetje

ypske, je bent te goed voor deze wereld ^^
14/10/08 02:06
Jeffotje

Geweldig :]
15/10/08 18:25
key

ja das wel goed ja :)
15/10/08 18:41
Ypsilon

- er zijn nu 4 breedtes om uit te kiezen, die 'dun' is een klein beetje dunner gemaakt om meer verschil met medium te hebben, en er is ook een 'heel dun' optie die nog dunner is.

- kiezen welke affiches wel of niet : op de agenda pagina kan je een affiche 'uit' zetten voor je profiel. Dus standaard wordt er altijd een affiche getoond als er één is en als je die optie op je profiel aan hebt staan, tenzij je die apart uit zet. Dat bleek iets gemakkelijker dan nog eens apart affiches aan te zetten , daar hadden anders nog meer opties voor nodig geweest om de affiches te laten zien zoals je wilt.
15/10/08 18:59
bokkie

of ik snap het niet, of er klopt iets niet
gaat het nu om te selecteren welke affiche wel en welke niet te tonen?
want het gaat bij mij niet
15/10/08 19:04
wzldpd

Foutje(?): Als ik een affiche wil uitzetten, zet het uiteindelijk alle affiches uit.
15/10/08 19:04
Ypsilon

ja idd, het beïnvloedde blijkbaar alle affiches. Had het zelf niet genoeg getest in al die omstandigheden, zou nu opgelost moeten zijn.
15/10/08 19:08
bokkie

het gaat
Yps is mijn held^^
15/10/08 19:13
nimmegeers

Zeer handig, want ik had die affiche nu ingesteld als profielfoto. :p
17/10/08 21:11
amaranthax

's goed gevonden !
18/10/08 08:58
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.059821 seconden.