Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 01:24
Online: 38
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 1 / 1 )    »
Klein server probleempje 04/09/08

Ypsilon

Deze morgen deed de site wat lastig en kwamen er soms foutmeldingen op. Het is nog onduidelijk wat de echte oorzaak was, maar de database is in ieder geval een paar keer herstart geweest en daarbij ging het wat fout.

Er is nu een backup van de database online gezet. Deze dateert van deze ochtend 4.30 uur. Aangezien de problemen al van 's ochtends bezig waren is er sinds die backup bijzonder weinig data bij op de site gezet en is er dus ook heel weinig verloren gegaan door terug te schakelen naar die backup. We gaan ons dus niet bezighouden met die extra zaken van deze middag terug te zetten, het gaat toch maar om een tiental nieuwsposts en honderdtal gbposts/forumposts. Dus dat zal niet zo veel uitmaken.

Waar we (uiteraard) wel naar gaan zien zijn die paar vip activaties die sinds de backup zijn gebeurd. Mensen die daarjuist hun vip verlengden, en het nu even kwijt lijken te zijn, zullen die straks wel terug erbij krijgen (we hebben nog aparte backuplogs daarvoor). Dus daar zou niks verloren gaan.

Als er nog andere foutmeldingen zijn, post ze hier aub.
04/09/08 14:21
sansel

super,
hopelijk valt hem voorlopig nietmeer uit ni.

goed gedaan :)
04/09/08 14:41
Rom

...maar de database is in ieder geval een paar keer herstart geweest en daarbij ging het wat fout.

They tried turning it on and off again?
04/09/08 14:57
Rockwitch19

Statsmeldingen werken ook niet, de mijne blijft stilstaan. (ik zie dat dat er mensen gepost hebben, en die niet vermeld staan in de statslist, daarmee :) ). Voor de rest niets te melden :)
04/09/08 14:59
texke

Het is nog onduidelijk wat de echte oorzaak was

volle hdd!! :p
04/09/08 15:00
NoMoreHeroes

verdorie, nu is er een ellenlange forumpost van mij weg :D
04/09/08 15:23
Justpurrrfect

U bent niet deenieg. het topic over vlees was net zo populair toen.
04/09/08 17:33
nimmegeers

Al een geluk dat ik niet zo actief was. :D
04/09/08 17:55
mb

ik dacht het al dat er een probleem was
04/09/08 18:02
sycophanCy

ik had blijkbaar een belangrijke pm toen die ik nu kwijt ben :( maarja; pech ;p
04/09/08 18:03
Ypsilon

alles lijkt nu wel te werken. Die paar vipactivaties die verloren zijn gegaan, heb ik in meeste gevallen wel kunnen terecht brengen. Als er mensen zijn die qua vip toch nog een probleem hebben, post het bij helpdesk aub.
04/09/08 19:46
FuckedGeneration

Kutjes @ NoMoreHeroes :D
04/09/08 20:51
MetalGirl

had het vanmorgen gemerkt.maar aangezien er toch heel de dag hard gewerkt moest worden niet veel last van gehad
04/09/08 21:40
guido69

veel last gehad ze ne mens verveeld zich al hard en denk noxa is de oplossing ma vndg dus ni :p
04/09/08 21:55
Rom

@MetalGirl : Inderdaad, heb ik vandaag eindelijk eens door kunnen werken. Die stomme Noxa altijd, mij afleiden :p
04/09/08 23:22
Ypsilon

goe, topic mag dicht aangezien het verder toch maar een minieme gebeurtenis was.
05/09/08 00:30
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.085710 seconden.