| |
|
| Heb je ooit een verhaal geschreven? |
hetwolfkn
|
Heb jij ooit verhalen geschreven?
Zoja op welke leeftijd? En vanwaar je interesse?
Poging doen tot telt mee x)
Persoonlijk heb'k al wat verhalen geschreven in de trend van Paul van Loon, Tais Teng en Anthony Horrowitz enzo.. Vooral griezelverhalen maar ook gedichten kwamen van te pas..
|
18/08/08 23:17
|
Patersio
|
Ooit ja, maar 't was niet interessant genoeg om ermee door te gaan. Ik had na 2 pagina's vaak al last van een writer's block
|
18/08/08 23:24
|
Jay
|
ja, ik schreef (en schrijf nog steeds) fanfiction. Ben er twee of drie jaar geleden mee begonnen en ik vind het een leuke manier om dingen van me af te zetten. Eerst schreef ik in het engels, maar dit jaar ben ik ook in het nederlands begonnen. Kortverhalen vind ik ook af en toe leuk om te doen, maar dat gaat me minder goed af dan verhalen met hele hoofdstukken. Momenteel ben ik met een nieuw projectje bezig. Ik ben een bestaand fanfiction verhaal in het engels aan het vertalen naar het nederlands. .
|
18/08/08 23:29
|
Donna
|
heelder boeke heb ik vol me verhaaltjes. van t moment dat ik kon lezen en schrijven tot mijn veertien denkik. nu heb ik enkel mijn denkeboeken met gedachtespinseltjes.
|
18/08/08 23:29
|
MotownMedley
|
Een stuk of vijf, maar allemaal kwijt door de verhuis >.<
|
18/08/08 23:31
|
ETTOL
|
lol @ jay, wa schrijfde dan zoal
|
18/08/08 23:32
|
DrowningXPussy
|
Toen ik 7-8 jaar was had ik iets geschreven,gedicteerd aan mijn moeder die dan alles typte
Was een fantasie verhaal
En toen ik 11-12 was had ik nog een verhaal serie op een forum(awf) : Dragontamers
|
18/08/08 23:36
|
Jay
|
@ ETTOL: ik schrijf gewoon wat in me opkomt. Soms iets romantisch, dan weer eens iets spannends. maar in plaats van alle personages nog te moeten uitvinden gebruik ik de namen van mensen waar ik naar opkijk. (das gewoon makkelijker , hoef ik niet te zitte nadenken over hoe ik dat ene personage ga noemen :' ) ). Ik doe het ook maar gewoon voor mijn plezier, en niet omdat ik echt een boek wil gaan schrijven ofzo.
|
18/08/08 23:41
|
MissTeeQ
|
Ik ben op het moment een verhaal aan het schrijven, waarvan het de bedoeling is dat het ooit een boek wordt.
|
18/08/08 23:41
|
Kenny1234
|
Ik was daar ook eens mee bezig (vorig jaar), maar nu heb ik daar niet zoveel zin meer in. Kheb wel al 82 wordpagina's vol geschreven :' )
|
18/08/08 23:45
|
MissTeeQ
|
Ik zit aan 103 wordpagina's nog wel een paar op komst
|
18/08/08 23:47
|
dupje
|
ik schrijf fantasie verhalen, heb ook meeschreven aan een fanfic en nu ben ik bezig aan een reeks van verhalen dat 'Fame!' noemt
|
18/08/08 23:48
|
Impression
|
jep 2 kortverhalen over drugsverslaafden ( in de ik-vorm )
|
18/08/08 23:52
|
Tacoontjeuh
|
ik heb al vijf strips gemaakt maar of dat telt dat weet ik niet.
|
18/08/08 23:56
|
judj
|
Jep..
Mijn leraar Nederlands was danig onder de indruk van mijn (humhum) schrijftalent, dat hij me bij het uitdelen van taken en testen altijd stiekem briefjes van schrijfwedstrijden en dergelijke meegaf...
'k Had toen toch een helft van een kortverhaal, maar de deadline was te dicht, en dan ben ik maar gestopt, wegens gebrek aan motivatie..
|
18/08/08 23:56
|
nimmegeers
|
Lang geleden. Wcbrillemans. Ik was een verhaaltje aan het improviseren en dat tegen mijn nichtjes en broers aan het vertellen. En ik ben dan ooit eens aan een vervolg op dat verhaal begonnen op mijn oude pc. Ik geloof dat het nog Windows 3.1 was ofzo.
|
18/08/08 23:57
|
Ginsel
|
Voor school lol.
Wel vroeger ooit eens kortverhalen. Zelfs al eens een verhaal samen met 2 vriendinnen geschreven, wazige shit ^^
|
19/08/08 00:00
|
Perversion
|
Toen ik klein was schreef ik verhaaltjes over elfjes! En nu geregeld nog kortverhalen en gedichten: dankzij m'n oude lerares Nederlands kan ik geregeld aan wedstrijden enzo meedoen.
|
19/08/08 00:04
|
| |
|