| |
|
| Heb je ooit een verhaal geschreven? |
FREAKSTY
|
Ja, maar tis allemaal like, euh, redelijk crappy enzo...
kschrijf het meestal ook niet volledig uit of de verhalen zijn veel te voorkomend
vroeger maakte ik wel veel strips, soms over bekende dingen, andere zelfverzonnen
vb: Sjonny en de Vliegende Pudding en Daf en Sjonny passen op Sjonny's neefje Dylan
zo van die zever
en véél harry potter fanart, mn devart staat vol met crappy strips mn favo is 'potion did boom?-not again!'
en soms schrijf k fanfics, maar da's alleen voor eigen ogen
|
31/12/09 13:38
|
vijfofthedark
|
Jep! Begonnen in het tweede middelbaar, zo'n soort "biografie", dan 40 pagina's word geschreven.... Dan pc gecrasht. Uit pc-nood een pc zonder internet van papa gekregen die hij nog had staan, daar ook veertig pagina's ofzo geschreven, pc ook gecrasht... : <
eind derde middelbaar ben ik dan begonnen met een nieuw verhaal waar ik nu nog aan werk, telt ondertussen zo een dertig wordpagina's... Maar ik hou me eerder bezig met kortverhalen, wel. 'k Vind het gewoon erg ontspannend
|
26/03/10 21:20
|
RebelOfHearts
|
Ondertussen 122 pagina's word en dagelijks komen er 2 à 3 bij. Het einde is langzaam aan in zicht.
Dat PC-crashen heb ik ook al meegemaakt, kon het niet meer recoveren, which pissed me off beyond recognition. :' )
|
29/04/10 12:57
|
xAWARRIORSMINDx
|
Ieder hoofdstuk naar jezelf sturen in mail. Handig.
|
04/05/10 19:30
|
PierreLancot
|
Ja, ik heb zelfs een blog die nog nooit iemand buiten mezelf heeft bezocht waar momenteel twee verhaaltjes staan te rotten. Herkenbaar van die leerkracht die kwam vroeger. Toen ik zei dat ik Wetenschappen Wiskunde ging doen zei hij:" Jammer... ik hoor nog wel van je." Toen haatte ik schrijven nog, het enige dat ik toen schreef waren brieven aan mijn liefje. Maar dan zei zij dat ik ze eens in een verhaaltje moest gieten. Ze hield toen een rood lederen boekje bij met mijn verhalen getypt op de oude typemachine van mijn pa bij. Leuke herinneringen. De blog is www.bloggen.be/hetboekjedatachterdekastviel/ kwestie van meer dan 1 hit te hebben.
|
04/05/10 23:10
|
SheWantsUnderground
|
Ik probeer dat af en toe, maar ik slaag er niet echt in om iets te produceren dat langer is dan één bladzijde. Op een bepaald punt zit ik vast.
Ik heb wel onlangs eens een kortverhaal (van 1 bladzijde dus) naar een schrijfwedstrijd gestuurd, en gewonnen, en nu heb ik opnieuw iets ingestuurd van maar liefst 3 bladzijden lang... Benieuwd wat dat wordt.
Een verhaal kunnen schrijven is bij mij dus een kwestie van puur geluk en toeval.
|
08/05/10 11:50
|
Sober
|
Vorige week heb ik een einde geschreven aan 'mijn eerste roman'. Dat voelde ontzettend goed en ik heb het vandaag laten inbinden Nu heb ik mijn eigen 'eerste boek'
& Inderdaad, fuck it als mijn laptop het begeeft. 'k Probeer zovaak mogelijk alles op stick te zetten of online gooien.
|
21/06/10 23:53
|
drumsandguns
|
Heel soms, vroeger deed ik dat wel vaker (toen ik 13 was of zo)
maar ik zit veel te snel zonder inspiratie of ik besef dan dat het verhaal toch op niks trekt
Soms wil ik nog wel eens opneiuw schrijven. Misschien deze vakantie
|
01/07/10 21:43
|
SweetLittleDevil
|
Sinds mijn dertiende schrijf ik geregeld fanfics op sites als harrypotterforum.nl en daar had ik toch wel een aantal lezers die mijn stukken elke week bijhielden. Daarna ben ik een boek begonnen, maar omdat mijn pc crashte en de stick waar alles op stond zoek raakte, ben ik halverwege gestopt. (Bleek dat mijn opa de helft van mijn manuscript van mijn stick had gegooid.)
Daarna heb ik nog wat geschreven voor school en zo, maar verder dan wat verhaallijnen in mijn hoofd is het echter niet gekomen. Tot voor een maand terug: ik heb een plot bedacht en ik ben begonnen met het uitschrijven. Stiekem hhop ik wel dat iemand er ooit iets in zal zien en dat ik het misschien zou kunnen publiceren.
|
11/08/10 20:13
|
Noahh
|
Ik schrijf ook zeeer vaak de meest uiteenlopende dingen
Ik postte er vroeger veel van op internet maar de laatste tijd niet meer,
nu ben ik dus een soort blog begonnen om die dingen terug online te zetten,
zeker een aanrader, 't is leuk als je die dingen kan delen en af en toe wat reacties krijgt!
De mijne is http://www.bloggen.be/onbewusteruss/
wie zich verveelt mag dus zeker af en toe eens gaan kijken en er op reageren
ik ga er de komende weken nog meer op posten en ik moedig alle schrijvers aan van het ook eens te proberen!
|
14/02/11 14:13
|
Umleitung
|
Toen ik 14 was, ben ik eens begonnen een verhaal te schrijven over een tienerjongen die ten onrechte schuldig was bevonden aan een grote winkeldiefstal, opgesloten in een jeugdgevagenis, ontsnapte en allerlei avonturen beleefde. Maar ik heb het niet afgewerkt.
|
24/01/12 09:46
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|